Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som gidder å kikke på den "nye" siden min?


meg123

Recommended Posts

Skrevet

I går spurte jeg et spørsmål her på sonen, og fikk mange gode tips og mye bra kritikk om hva jeg burde rette på.

Idag har jeg jobbet litt med en ny side, bare laget forsiden da, men det jeg lurer på er om noen av der gidder å gå inn å se å si noe om hva dere synes etterpå. tenker da spesielt på skriftstrørrelse,om noe er oppå hverandre,om det er noe der ikke ser ol, sånn som på den andre siden. tenker å bruke samme skrift og farge bakgrunn på alle sidene. obs ! kun forsiden som er laget altså, går ikke ann å klikke inn på noen av emnene ennå.

Noen som gidder? på forhånd takk:)

vår nye side:

vår hjemmeside

Skrevet

æææ,hva betyr det at fontene er fete? :)

At fontene er tykke på en måte...eller at de kanskje er for store.

Syntes de skulle vært litt tynnere og mindre, men som sagt det er mitt personlige syn.

Skrevet

At fontene er tykke på en måte...eller at de kanskje er for store.

Syntes de skulle vært litt tynnere og mindre, men som sagt det er mitt personlige syn.

:) okei skikkelig flau nå, men det jeg mente er hva er fonter? :)

Skrevet

fant det ut av meg selv. skikkelig flaut da :) men nå vet jeg hvertfall hva fonter er :P:)

Takk for at du tok deg tid til å kikke innom siden min renate

Skrevet

Jeg ønsker ikke å virke negativ :P men du spurte om noen ville se, så regner med at du vil høre sannheten :P

Jeg syns forsiden ble litt "knæsj". Også må man scrolle til siden for å se hele forsiden, og alle andre sider. (dette er et problm jeg sjeldent har på piczo sider).

Og som jeg selv har fått høre, så kankskje bestem deg for en bakgrunn og bruk denne på alle sidene... :innocent:

Ellers god informasjon om hundene, hundesportene. Og fint at du har dagbok. Intressant å lese hva og hvordan folk trener ;)

Skrevet

Jeg ønsker ikke å virke negativ :P men du spurte om noen ville se, så regner med at du vil høre sannheten :P

Jeg syns forsiden ble litt "knæsj". Også må man scrolle til siden for å se hele forsiden, og alle andre sider. (dette er et problm jeg sjeldent har på piczo sider).

Og som jeg selv har fått høre, så kankskje bestem deg for en bakgrunn og bruk denne på alle sidene... :innocent:

Ellers god informasjon om hundene, hundesportene. Og fint at du har dagbok. Intressant å lese hva og hvordan folk trener ;)

var du inne på den nye siden da? den som er svart med sølvskrift,eller var du inne på den som er "rosa"

bare bra med kritikk,men lurer på om du har vært inne på feil side?

Skrevet

Hm, ikke slemt ment, men syns kanksje det blir litt kjedelig. Svart er jo en kjedelig farge. og svart og grått blir fort kjedelig. Mener ikke at du skal ha mange farger, men bruk en lys bakgrunn...

det var mitt tips da...

Jeg legger liksom ikke fort merke til at det er emma og yaris sin side. Overskriften blir litt for utydelig...

Skrevet

Hm, ikke slemt ment, men syns kanksje det blir litt kjedelig. Svart er jo en kjedelig farge. og svart og grått blir fort kjedelig. Mener ikke at du skal ha mange farger, men bruk en lys bakgrunn...

det var mitt tips da...

Jeg legger liksom ikke fort merke til at det er emma og yaris sin side. Overskriften blir litt for utydelig...

takk for tips:) :innocent:

Skrevet

takk for tips:) ;)

bare hyggelig :innocent:

er ikke meninga å være negativ å sånn, men når man spør om tips så sier jeg det rett ut, bedre å være ærlig :P

Så sier det ikke for å såre liksom...

Skrevet

bare hyggelig :innocent:

er ikke meninga å være negativ å sånn, men når man spør om tips så sier jeg det rett ut, bedre å være ærlig :P

Så sier det ikke for å såre liksom...

ikke tenk på det. jeg er kjepefornøyd jeg altså med å få tips. ;) prøver å finne den perfekte bakgrunn,men det er jammen meg ikke lett! :P

Skrevet

Hittil ser det bra ut, det virker som om du har "rettet deg etter" det de andre har sagt :)

Ser frem til og se videreutviklingen av siden din :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...