Jump to content
Hundesonen.no

Ønsker også kritikk

Wanderlust

Recommended Posts

Det blir ingen skikelig sammenheng med forskjellige bakgrunder i skarpe farger på de forskjellige sidene...

Noter ned en fargekode eller et pent bakgrunsbilde du vil ha på alle sidene, noen av bakgrunnene ble litt skrikende, ekkelt å lese texten som : "Border collie" & "Treningsdagbok"...

Den røde linjen i menyen ligger over texten til meg, tipper den er ment å ligge mellom...

Til å være piczo-side så er den ikkke så verst, å innholdet er mye relevant, bare om å få frem innholdet på en bedre måte med nøyttrale bakgrunder så er "jeg" fornøyd allefall...

Jeg synes ikke du skal ha mere, det er mye info på siden...

Fin side, og tøff meny, den skulle du nesten ha gjennomført på alle sidene.. (jeg vet det er tungvindt med piczo, men alikevel, tenk litt på det :))

Det er mye info og finne på siden din, noe som er bra!

^ Det er alltid fint med samme bakgrunnsfarge på alle sidene, men om du selv syns dette blir vanskelig kan du kanskje finne noen som er mindre "skjærende" for øynene. Den røde på en av sidene dine (finner den ikke igjen akkurat nå...) kunne du kanskje byttet ut med en litt mer behagelig farge :P

Gjesteboken er signert :)

takk takk :) må vel innrømme at jeg hadde flere forskjellige bakgrunner, men fikset litt men skal gjøre det enda bedre.

Så bakgrunnene skal bli bedre. Og den menyen vet jeg ikke helt om jeg gidder å ta med på alle sidene :P men skal bruke noe av det samme prinsippet på Rexs siden...

Liker egentlig den rødestreken:P men litt dumt at noen ser den feil :) men men...

Tar i mot mer kritikk;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...