Sirup Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Skrevet 11. Mars 2006 Hei, da har jeg lagt nok et forum til listen min, så er jeg sikker på at jeg ikke får gjort noe gjennom arbeidsdagen. Mannen og jeg har ennå ikke hund, men vi skal skaffe oss en nogenlunde snart. Vi har bestemt oss for italiensk spinone, og siden det er såpass sjelden i Norge tar det litt vi før vi får oss en valp. Vi har vært i kontakt med oppdrettere i Sverige og håper å få en valp i september en gang. I mellomtiden henger jeg på diverse hundeforum og suger til meg informasjon og tips.
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Skrevet 11. Mars 2006 Heisann! Hyggelig at du ble medlem! Lærer masse av forum! Håper du vil trives her!
SnowDOG_ Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Skrevet 11. Mars 2006 Velkommen ja. Italiensk spinone? aldri hørt om før.
Sirup Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2006 Velkommen ja. Italiensk spinone? aldri hørt om før. Det hadde ikke jeg heller frem til vel en måned siden! Det er visst bare 10-12 stykker av rasen i Norge, så det er ikke så rart om den er litt ukjent. Første gang jeg så bilder av den i en hundebok tenkte jeg at en så stygg hund gadd jeg ikke ha, så jeg bladde videre. Men så begynte vi å lese mer om den, og ble bare mer og mer forelsket. Og nå leter vi deseprat etter en valp. PS: Du kan se bilder av rasen her: www.spinone.de
SnowDOG_ Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Skrevet 11. Mars 2006 Første gang jeg så bilder av den i en hundebok tenkte jeg at en så stygg hund gadd jeg ikke ha, så jeg bladde videre. Men så begynte vi å lese mer om den, og ble bare mer og mer forelsket. Og nå leter vi deseprat etter en valp. PS: Du kan se bilder av rasen her: www.spinone.de Ahh.. thanks for linken. "Stygg hund"? Finnes vel ikke stygge hunder men bare mindre vakre hunder! Den var fin.
Silje Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Hei og velkommen hit til oss! Håper du vil trives Lurer du på noe er det bare å spørre, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)
Yakine Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Heihei, og velkommen hit til oss! En jeg kjenner har en blandingshund som er blanding av italiensk spinone og border collie. Morsom fyr lille Tass! Lykke til med valg av hund!
Marthe Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Velkommen Jeg hadde heller aldri hørt om den rasen. Så det første jeg gjorde var å søke på google
Scarlet Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 Hei og velkommen hit Håper du vil trives her på Hundesonen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar