Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeløs og valpesyk


Sirup

Recommended Posts

Hei,

da har jeg lagt nok et forum til listen min, så er jeg sikker på at jeg ikke får gjort noe gjennom arbeidsdagen. :wub:

Mannen og jeg har ennå ikke hund, men vi skal skaffe oss en nogenlunde snart. Vi har bestemt oss for italiensk spinone, og siden det er såpass sjelden i Norge tar det litt vi før vi får oss en valp. Vi har vært i kontakt med oppdrettere i Sverige og håper å få en valp i september en gang. I mellomtiden henger jeg på diverse hundeforum og suger til meg informasjon og tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen ja. Italiensk spinone? :wub: aldri hørt om før.

Det hadde ikke jeg heller frem til vel en måned siden! Det er visst bare 10-12 stykker av rasen i Norge, så det er ikke så rart om den er litt ukjent.

Første gang jeg så bilder av den i en hundebok tenkte jeg at en så stygg hund gadd jeg ikke ha, så jeg bladde videre. Men så begynte vi å lese mer om den, og ble bare mer og mer forelsket. Og nå leter vi deseprat etter en valp. :rolleyes:

PS: Du kan se bilder av rasen her: www.spinone.de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg så bilder av den i en hundebok tenkte jeg at en så stygg hund gadd jeg ikke ha, så jeg bladde videre. Men så begynte vi å lese mer om den, og ble bare mer og mer forelsket. Og nå leter vi deseprat etter en valp. :rolleyes:

PS: Du kan se bilder av rasen her: www.spinone.de

Ahh.. thanks for linken. "Stygg hund"? Finnes vel ikke stygge hunder men bare mindre vakre hunder! :wub:

Den var fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit til oss!

Håper du vil trives :)

Lurer du på noe er det bare å spørre, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...