Jepp, møtte en dame da vi var i California i fjor. Hun hadde blitt ranet, og var veldig redd etter det, så hun hadde en finsk lapphund som godkjent servicehund.
(altså, jeg sier ikke at å bli ranet ikke kan være traumatisk for folk, men jeg hadde litt på følelsen at akkurat den damen ikke egentlig var veldig traumatisert)