Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Halsbånd - skreddersydd

Recommended Posts

Skal snart kjøpe nye halsbånd sydd på mål til hundene. Er veldig fornøyd med Arkoz, men tenkte jeg skulle kikke litt rundt hos andre som også syr halsbånd for å se om de har annet utvalg av farger og materialer.

Tar gjerne i mot tips om hvor andre har kjøpt fra, og om dere er fornøyde med kundebehandling og kvaliteten på halsbåndene. :)

Eg lager halvstrup og regulerbare faste halsbånd. Pyntebåndene blir håndvevd, så du kan velge omtrent hva du vil av farger og mønster. Har flere farger i skai, men webbingen har eg bare i svart. Sjekk gjerne ut Vevboden på facebook eller Wordpress.  Lager også kobbel og regulerbare turseler skulle du trenge det :) 

72648815_389533278619183_217730575341977

67459633_328808801358298_503252396510963

• Like 2

21 hours ago, Tyttebæra said:

@Ingidano Så nydelige ting du lager! 😍 Veldig fine farger og mønstre. Tar sikkert kontak før eller senere, vil gjerne ha et par slike halsbånd i samlingen. :ahappy:

Takk :) Bare å sende en melding om du vil bestille. 

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen
Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• De fleste løpetider forløper omtrent slik: De hovner opp der bak, har litt brunlig utflod før blodet kommer. Etter rundt 10 dager avtar blødningen og tispene vil i denne perioden dels være mottakelige for hannhunder OG kan bli drektige. Så kan det begynne å blø igjen i en ukes tid og så slutter de å blø og hevelsen går tilbake til normalen igjen.
      Så etter tre uker med blødning og den har sluttet å blø så er det veldig, veldig sjelden at tispen er parringsvillig eller fruktbar. Men hannene er fremdeles svært interesserte (hun lukter nok godt ennå) - så et godt bad et fornuftig og selvsagt følge med på hennes adferd mot andre hunder er fornuftig. Med mine hunder så er de sammen (hanner og tisper) den første uken av løpetiden, så fullstendig adskillelse i ca 10-12 dager og så slipper jeg de sammen igjen (badet tispen) og har "bank i bordet" ennå aldri hatt en tjuvparring.  Men man må selvsagt alltid se an hunden sin og tilfeldige hanner man møter på tur er ofte LANGT mer opptatt av løpetisper enn hanner som bor sammen med tisper og kanskje til og med har parret noen. Og noen tisper er parringsklare omtrent fra dag èn, andre dag 21, noen tisper blør ikke i det hele tatt eller stri-blør hele løpetiden, etc... 🙂
      Susanne  
    • Vi la ut egne annonse på ønskes leid på hybel.no og finn.no. Dette var i Nordhordland da, men vil tro det kan være verdt et forsøk i Bergen også. Fikk hvertfall tips om at det var lurt å gjøre Hybel.no er vel gratis også. 
    • Takk! Det stemmer. Vi har gått helgekurs i tillegg så vi har inne det grunnleggende iallefall, men det blir veldig kjekt med et terminkurs nå så det blir litt mer kurs enn bare treninger på egenhånd 
    • Kan naboen ha funnet på det? Virker unaturlig at deres hund bare ligger å venter på trappa like etter... 
    • Har brukt deler av liggunderlag og yogamatte tidligere, men opplever dem som lite holdbare for stemplende hunder i full fart og litt for lette i vind  
  • Nylig opprettede emner