Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Vetbed

Recommended Posts

Hvor kjøper dere myke og varme vetbed? Trenger mange meter. 😅

Ønsker de gjerne tykke og gode og med sånn gummi under.

Jeg bruker dem til hundebur i bilen.

Edited by Karolina

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• I går gikk Mio for første gang løs inne i treningshall med en annen hund uten fysisk skille mellom. Høres kanskje ikke ut som en stor prestasjon for alle, men det var en stor seier for oss! Selv om den andre hunden bare satt i ro på en benk ved siden av eieren sin. Vi trente på en ny target, så Mio måtte tenke og jobbe selvstendig, og jeg kunne stå helt i ro og la han tenke og prøve seg frem uten å mase eller passe på i forhold til den andre hunden - han var så fokusert på det vi drev med og ville heller jobbe enn å sjekke ut den andre. Hurra!
    • Jeg tror det eneste jeg ikke selv umiddelbart tenkte på som en teknikk/løsning (med unntak av trampingen og floodingen av Iris, og all halingen i Anton) var å få Anton opp på ulike underlag på den måten de gjorde. Ellers var alt kjente teknikker som jeg selv ville brukt varianter av, og synes det er bra at det forhåpentligvis når ut til folk flest.
    • Haha 😅 Jeg også leste «fantastisk» 😅 Eller, har vi lært noe nytt «hunde-trene-trix» i dette programmet? Jeg likte det som Maren tok opp med Mali. Der hvor Mali skulle lære å hoppe opp i sofaen og bli liggende (når de fikk besøk). Under innlæring hoppet Mali fint opp i sofaen, men valgte så å hoppe ned av seg selv. Sånn at når hun ble kommandert opp i sofaen igjen så skulle hun få en ny godbit. Maren gav klar beskjed på at man ikke belønner når hunden selv velger å feile. Det gjaldt også da Mali begynte å bjeffe sånn at hun kunne få sitt-kommando og ny godbit (i siste episode). Smart hund! 👍 Jeg hadde håpet at en venninne av meg som så programmet også ble oppmerksom på dette. Men det ble hun dessverre ikke 😞 Min venninne har en hund som bjeffer som gal, setter seg ned og får belønning. Sånn har de holdt på i 4 år, og eieren skjønner ikke hvorfor hunden bjeffer så mye for hun belønner jo hunden når den er stille...  Jaja, det var uansett ett veldig underholdende program 😊
    • Enig med Laikamor... Legg ut annonse på Finn.no selv, hvor du gir en god beskrivelse av deg OG hunden +et par bilder.  Vi gjorde det når vi så etter sted å bo (ikke i Bergen riktignok) med en god tekst og bilder. Vi fikk MYE respons og kunne nærmest velge og vrake mellom 4-5 forskjellige bosteder 😁  Det er ikke alle utleiere som legger ut leieobjektet sitt på f.eks Finn, men som heller vil lete gjennom de som har annonse under ønskes leid 😊 Det var på den måten vi fikk vite om dette stedet vi bor på nå 😊 
    • Fikk opp minne på Facebook, at det i dag er 7år siden Gira ble hentet hjem 🥰 Håper vi er så heldige at vi får ha henne i mange år til! 
  • Nylig opprettede emner