Gå til innhold
Hundesonen.no

Frankrike/Paris


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Skal besøke en venninne i Frankrike en langhelg i slutten av mai. Hun bor i Pontoise, ca en time fra Paris, så vil nok være mest i Paris ?

Tips til butikker jeg bør dra innom, steder å besøke eller ting jeg bør se? Hun vet jo om noe, og er såklart litt jeg skal se, men har bare fulle to dager så vil bruke tiden godt ?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker vintage så var Come On Eileen en gullgruve. Stooort utvalg av kvalitetsklær til en rimelig penge!

Likte Mmmozza veldig godt for lunsj, typ, franske baguetter med mozzarella laget på stedet og valgfri pølse/skinke. Skulle dere ta turen var det også en bra kaffebar på andre siden av plassen - The Broken Arm.

Vi brukte stort sett Paris By Mouth for å finne bra spisesteder, du kan søke etter bydel (Paris er dødssvært!).

Ellers er nok alle de klassiske turiststedene i Paris verdt å se, men ta det etter interesse. Vi gikk for Pompidou, men da må man nesten sette ihvertfall litt pris på moderne kunst, tror jeg, for å synes at det er noe stas.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...