Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Top pedigree Pocket American Bullies

Recommended Posts

Mennesker er noen syke vesener.. det der må være en av de verste sortene av dyremishandling. Hver gang jeg kommer over en sånn på Instagram som nesten ikke klarer å gå, så pleier jeg alltid å kommentere. Det minste vi kan gjøre er å bidra til at uvitende folk skjønner at dette ikke er greit... 

De ser helt ufattelig deformerte ut. Gjør vondt å se på små valper som ikke klarer å bevege seg normalt. De må ha mye smerter i albuer og hofter allerede fra ung alder. Valpene klarer jo ikke stå oppreist nesten, setter seg ned nærmest med en gang. Magene henger i bakken fordi armer og bein er så vridd. I tillegg til pusteproblematikken, men den slår meg ikke som det værste (relativt sett i forhold til resten av kroppen deres, pustingen er ille nok i seg selv).

Hva er det som gjør at albuene/forbeina står sånn ut fra kroppen?

Så igjennom kommentarene, og fant ikke en eneste negativ. Mulig eier sletter negative kommentarer.

Forumet fortsetter under annonsen
17 timer siden, Elisabeth00 skrev:

Så igjennom kommentarene, og fant ikke en eneste negativ. Mulig eier sletter negative kommentarer.

Ja, det gjør dem garantert... 😡

Grusomt 😔 Ingen negative kommentarer og nærmere 15000 følgere. Uff, jeg blir skremt. 

Forumet fortsetter under annonsen