Shokata Skrevet 3. Februar 2019 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2019 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=139451217 Tar det tid å få svar, send gjerne melding via finn.no (får varsler ganske kjapt da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 5. Februar 2019 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2019 Jeg er interessert i vesken tik baggenbeltet hvor stor er den? Er det plass til matpakke og en liten termos feks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 6. Februar 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2019 (endret) 18 timer siden, tmp skrev: Jeg er interessert i vesken tik baggenbeltet hvor stor er den? Er det plass til matpakke og en liten termos feks? Det vil jeg tro det er ja. Plass til mat og liten termos Skal måle Endret 6. Februar 2019 av Shokata Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 6. Februar 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2019 Sånn! Har målt! Hovedmål er 25X10, men der er en liten bue i front, som gjør vesken litt større (se vedlagte bilder). Også testa hva jeg kan putte oppi. Følgende er med på bildet av nesten full veske: 400 gram Digestivekjeks, en thermokopp fra Bodum og en mango med en stykk underullshår på Plass til mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 17. Februar 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2019 Har lagt til et kobbel og et belte, og tatt vekk det som er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 18. Februar 2019 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2019 Jeg har helt glemt bort dette har du solgt baggen-veska? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 18. Februar 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2019 7 timer siden, tmp skrev: Jeg har helt glemt bort dette har du solgt baggen-veska? Den er solgt, ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 18. Februar 2019 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2019 4 timer siden, Shokata skrev: Den er solgt, ja Æsj det var synd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts