Mardina Skrevet 2. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2018 Har folk helt glemt EFIT? Her kommer i hvert fall noen bilder fra min/vår dag. Ikke akkurat 1 foto i timen, men et lite gjennomblikk på hvordan dagen ble. Bildene blir nok store, når jeg legger dem ut her, men trykker man på den, så får man sett dem i normal størrelse. Kl. har passert 09:00 og jeg har spist frokost. …..og han her har fått seg en luftings og lagt seg på sofa'n igjen Er kommet meg til "jobb" (arbeidspraksis i første omgang) på Nille på Gulskogen senter Rundt kl. 12:00 spiser jeg lunsj(middagsrester fra dagen før) på en benk ute i senteret Kl.15:00 er jeg på vei hjem, sliten i rygg og bein Ca. kl. 16:30 er vi innom Kiwi og handler litt …… før det er hjem og slappe av og lage litt enkel middag(bakt potet) Rundt kl. 20:00 begynner jeg på noe brødbaking …… så får Teo litt mat i 21:00 tiden Så går jeg ut å lufter meg litt Teo ble også nysgjerrig på hva jeg gjorde ute Funderte litt på hva slags blomster jeg skal plante i denne. I fjor var det solsikker der, det blir det nok ikke i år... Får ta en tur til Plantasjen i neste uke og kikke litt. Og det var den dagen, stille og rolig i grunn 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 2. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2018 Så koselig! Og så stilig blomsterkasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 3. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2018 Så ksoelig jeg har samme glasset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts