Gå til innhold
Hundesonen.no

Karanter-rom, noe for dette forumet?


Recommended Posts

Ingen dum ide, det der. Slik jeg oppfatter det er det nærmest som debattkjelleren på sonen, slik det kunne ha fungert. Problemet er vel at uansett hvor et slikt underforum ble lagt, så ville det være noen med behov for å kontrollere andres meninger og formuleringer..og man kan vedde på at de også vil ha tilgang til et slikt 'sted', om ikke annet for å følge med på at alle 'de andre ' sier/gjør som DE vil..:rolleyes: At noen er så pass voksne at de klarer å stå i en diskusjon uten barnehagetanter for å passe på , er vel en uhyrlig tanke for disse.. ;) 

 

Det jeg kan se som et problem med den ovenfor skisserte løsningen er at det kan bli vanskelig for moderatorer å skille ut hva som skal være med i opprinnelig tråd og hva som skal flyttes. Men på den annen side  har det blitt gjort i flere år her allerede, så det er muligens ikke noe stort problem? 

En enklere løsning ville kanskje være å benytte allerede eksisternede Debattkjelleren, moderere der bare helt unntaksvis og sterkt oppfordre sarte sjeler og politiwannabees til å holde seg unna/benytte andre underfora. 

Endret av QUEST
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen også. 
    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...