Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

At man har en tidlig "redigert av"-merking er forsåvidt greit, men jeg er kronisk på å stort sett alltid overse en komma, et punktum, en boktsav som har flyttet på seg (see what I did there) som ikke dukker opp på første gjennomlesning. På andre gjennomlesning etter posting, ser jeg det - tidligere var dette ikke et problem. Men nå kommer det selv etter 5-10 sekunder et big - fat - "redigert av"-merke på posten. Kan man ikke ha i allefall 30 sekunder eller 60 sekunder på å redigere bort små tulleskrivefeil? Tar meg i å la postene bli stående med skrivefeil framfor å redigere de, da det føles bedre å ha en post hvor det ikke står "redigert" på.

Jeg vet det er bare å lese 3-4 ganger gjennom, men man gjør ikke alltid det da man ikke er en robot, og det er irri irri ratata at det ikke skal være rom for en kommafeil oppdaget på 10 sekunder før du skal merkes med REDIGERT.

• Like 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke sånn at man kan huke av om man skal vise at det er redigert?

Edit: Måtte sjekke, nei. Men var det ikke sånn tidligere?

Endret av Smartingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Smartingen said:

Er det ikke sånn at man kan huke av om man skal vise at det er redigert?

Edit: Måtte sjekke, nei. Men var det ikke sånn tidligere?

Det var det, men det forsvant i den siste oppdateringen. Skikkelig irriterende.

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanger; denne signeres! Har tenkt presis det samme selv! Det må da gå an å ha f.eks ett minutts rom for retting av feil, før det blir merket med 'redigert'? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn gjør jeg og hele tiden,  skriver mest på tlf og det blir jo skrivefeil og ekstra bokstaver osv over alt her.  Men har det noe å si?  Aldri tenkt over at det har noen betydning at det står "redigert" på dem? Altså ikke at det gjør noe om de retter på det, men bare ble litt nysgerrig nå. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Det kan sikkert @RAH se på :) Men jeg ser heller ikke problemet med det? 
Er det redigert av noen andre enn deg selv, så står det jo at det er moderator som har gjort det, om det var det som var problemet da :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Kaja said:

Det kan sikkert @RAH se på :) Men jeg ser heller ikke problemet med det? 
Er det redigert av noen andre enn deg selv, så står det jo at det er moderator som har gjort det, om det var det som var problemet da :) 

"Problemet" (for min del i alle fall) er at det står redigert i det hele tatt, når det kun er snakk et mellomrom eller et komma. Da fremstår det jo som at teksten er endret, noe den ikke er.

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Wilhelmina said:

"Problemet" (for min del i alle fall) er at det står redigert i det hele tatt, når det kun er snakk et mellomrom eller et komma. Da fremstår det jo som at teksten er endret, noe den ikke er.

I tillegg til at det for meg ser rotete ut. Det blir et forstyrrende element. Vet ikke. Det er bare irriterende, og unødvendig når det er snakk om å endre små ting. Det er noe annet når jeg legger til et helt avsnitt.

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Wilhelmina said:

aldri tenkt over, det er jo like sannsynlig at det bare er rettet en skrivefeil,  som du sier. Ihvertfall om det er rett etter posting. Det kan sikkert fikses,  viss ikke kan man jo skrive "fikset skrivefeil" e.l. 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Uten å vite det helt sikkert så ser jeg for meg at vanlig solkrem vil fungere fint, men kanskje det finnes noe eget for hund? Næh, kan da ikke være nødvendig vel.
    • Ville vært fint om vi kunne holde oss til det tråden handler om, nemlig katter  Jeg ønsker ikke at tråden skal bli stengt på grunn av OT.   Jeg tror som allerede nevnt, at et av de største problemene her er alle disse 'snille og godhjerta' katteredderne som med helt misforstått snillisme skal redde ALT og blir alldeles hysteriske hvis det er snakk om å rydde opp i bestander med villkatter. Villkatter er her for enkelhets skyld en betegnelse som benyttes om bestander med både forvillede ( har tidligere hatt et hjem) og katter født ute. Det 'reddes' og fores på disse kattene over en lav sko og det later til at det er plent umulig å få disse til å forstå at de langtfra er så 'snille' som de innbiller seg og at med denne foringa bare bidrar til og vedlikeholder problemet. Synet på katter kommer aldri til å forandre seg, så lenge de formerer seg som rotter og finnes i overflod ute, til stor skade for småviltfaunaen og ikke minst til ergrelse for folk som for hus/hjem/hage nedpisset og nedskitt.  Påby kastrering fra 6 mnd alder senest og merking. Katter som ikke er merket og kastrert, blir avlivet, uten noe om og men. Holdningskampanjer har som allerede nevnt vært prøvd i flere år og eneste resultat er bortkastede penger og stadig flere katter.. Forby foring av utekatter.  Kattehjem/redningstasjoner eller hva nå man skal kalle dem skal ha veterinærkontroll 1 gang pr.mnd. Her avlives alt som ikke er helt friskt og som ikke egner seg som tamme husdyr. Det skal altså ikke avgjøres av 'redderne' selv men av veterinær.   
    • Gratulerer med vakkergutten moro å høre at han liker kaninleken sin
    • Hva slags solkrem kan jeg bruke på snuta til Toddy ? Han begynner å bli solbrent på neseryggen.  Kan jeg bruke min? Han kommer selvfølgelig til slikke i seg mesteparten.
    • Så kjekt! Han er jo bare helt nydelig 
  • Nylig opprettede emner