maysofie Skrevet 2. Desember 2017 Rapporter Skrevet 2. Desember 2017 Det ble ikke akkurat noen veldig desemberaktig dag med julelys osv. pga. flytting, mer her er vår EFIT Kl 07 våknet en stk valp som ville ut, så ville Keo også. Kl 08 loket vi i senga et par timer til Kl 09 var Floss travelt opptatt med å vaske Lyn, gjengjelde tjenesten. Kl 10 var det tid for frokost for alle Kl 11 var vi på tur ut i finfint vær! Kl 12 var vi fortsatt ute på tur. Jentene fikk løpe løse, ergo var Floss travelt opptatt med å gjete på muttern Kl 13 var vi kommet vell hjem. Ikke så lang tur i Floss’ tempo, men fant litt nye veier i nytt nabolag Kl 14 var det på tide å sette kursen for å hente flyttelass. Kl 15 hadde man samlet sammen et lass til og kastet i bilen. Kl 16 fikk Floss en liten treningsøkt, sitt og dekk på planen Kl 17 var det middagstid for oss alle Kl 18 fikk Lyn seg en liten treningsøkt, hun var heit som fy, så hei stimuluskontroll og godt grep på apporten. På tide å stelle i stand litt LP-hund i henne også Kl 19 hadde Keo og Lyn seg en kosestund i vinduskarmen mens valpen hadde raptus Så fortsatte egentlig kvelden i rolig tempo Kl 21 var det på tide å hente inn mer ved og pakke ut litt esker, Floss måtte hjelpe til Kl 22 så vi film (i tydeligvis skitne sokker) Kl 23 var jeg ute med juletrioen min i skogen for kveldstur Kl 24 var det på tide å følge Lyn til sengs 8 Siter
Paranomia Skrevet 4. Desember 2017 Rapporter Skrevet 4. Desember 2017 Så stor "lille" Floss har blitt Utrolig nydelig! Siter
Debbie Skrevet 4. Desember 2017 Rapporter Skrevet 4. Desember 2017 For et herlig vindu, misunnlig. Siter
maysofie Skrevet 5. Desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2017 På 4.12.2017 at 3:05 PM, Paranomia skrev: Så stor "lille" Floss har blitt Utrolig nydelig! Hun ble hele 3mnd den 1. desember! 22 timer siden, Debbie skrev: For et herlig vindu, misunnlig. Hundene elsker det! Gjenstår bare å få sydd en pute som passer i, så får de plent dele med meg Siter
Recommended Posts