Paranomia Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Litt sent da døgnet har for få timer. Men fikk endelig lagt den ut 00.00: Går og legger meg og disse to vil veldig gjerne være med. Han til høyre kom, mens hun til venstre pent måtte sove i stua 01.00: Fortsatt våken, koser med disse søte små 09.00: Våkner til julekalender fra gubben Og jeg som trodde han hadde glemt det 10.00: Sola begynner å titte frem 11.00: Koser med vakre Tamara som skulle til dyrlegen 12.00: Leverer Tamara hos dyrlegen for sterilisering/abort, chip og vaksine. Hun er ikke vår (fosterhjemspus), og vi trodde hun var drektig da magen var helt enormt stor. 13.00: Tamara var heldigvis ikke drektig () så fikk kontrabeskjed om å komme tilbake å hente henne. Hun var ikke drektig og hun var bare 4 mnd, ikke 5-6 som vi trodde Så jeg hentet henne og kjørte en tur innom dyrebutikken for å kikke litt. Jeg er et svakt, svakt menneske så endte opp med noen dekken, sele og potesokker 14.00: Bjørn poserer ikke fullt så stolt i dressen sin 15.00: Bjørn viser stolt frem okseøret han stjal fra Pluto. Skal aldri ever kjøpe de ørene igjen, ikke bare er de oransje men de smitter av i tillegg 16.00: Koser med han kjekkasen her 17.00: Koser meg med snapchatfilter i bilen Skulle en tur på noen butikker og innom ei venninne av meg for å ordne marsvina hennes 18.00: Fremme hos venninna mi, marsvina matet, vannet, kost og klippet klør på. Best å stikke av med gulrøttene ja 19.00: Sitter og kikker litt i uthuset. Virus vil ha koooos. Han er så herlig, ligger og ruller på gulvet bare for å få oppmerksomhet 20.00: Tidlig kveldsmat, fikk så sykt lyst på ostesmørbrød. Så da ble det ostesmørbrød og SKAM på tv 21.00: Pynter litt til jul. Formen har endelig blitt litt bedre så da måtte jeg benytte sjansen. 22.00: Litt mer kveldsmat. Cheerios 23.00: Tar meg en kjapp dusj før kvelden, Bjørn er med. Han er alltid med for han pleier å få godteri mens jeg dusjer 00.00: Siste bildet før natta, Lano ligger på dyna og prøver å sove Og med det ble det natta 11 Siter
Red Merle Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Ser ut som en koselig dag med mange flotte dyr 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Desember 2016 Rapporter Skrevet 8. Desember 2016 Pluto altså Og så lurer jeg på, hvorfor pleier Bjørn å få godis når du er i dusjen? Siter
Guest lijenta Skrevet 8. Desember 2016 Rapporter Skrevet 8. Desember 2016 Bjørn er altid stilig navn på minsten. Men du kan du ta bilde av alle dyra å legge ut. Holder da aldri oversiten over hvor mange du har bare at det er mange Siter
Paranomia Skrevet 8. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2016 5 minutter siden, Lola Pagola skrev: Pluto altså Og så lurer jeg på, hvorfor pleier Bjørn å få godis når du er i dusjen? Fordi han er bortskjemt Bare blitt en vane egentlig, før måtte jeg ha han med meg fordi ellers tisset han overalt, men nå har det bare blitt sånn.. Akkurat nå, lijenta skrev: Bjørn er altid stilig navn på minsten. Men du kan du ta bilde av alle dyra å legge ut. Holder da aldri oversiten over hvor mange du har bare at det er mange De fleste ligger her: sandefjordzoo.no - iallefall de som bor her mer eller mindre permanent Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.