Gå til innhold
Hundesonen.no

Adventskalender til hund


Poter
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, SaraS skrev:

Jeg visste ikke at det fantes en gang :lol: Må de åpne lukene selv, også er det hundesnavvel inni?

Så reklame for det på Facebook her en dag, men klikka meg ikke inn, så vet ikke hvordan konseptet er. Men tenker at de selvsagt må få åpne lukene selv:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wilhelmina skrev:

Ett år hadde jeg en sånn med hundesjokolade i - det liker ikke min altetende hund, viste det seg. Har også prøvd den fra Trixie, der var det litt mer varierte godbiter.

Fant en som også har tyggebein i seg og forskjellige typer godbiter. Vil nok falle i smak hos labradoren ;) Har lyst på en som har litt forskjellig i seg og ikke bare godbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Evt kan man lage selv - der hver luke inneholder en øvelse man skal trene på :D 

 

2 timer siden, frydenlundsvein skrev:

Støtter det siste forslaget, lag litt treni,g av det.

Sent from my LG-D325 using Tapatalk
 

Godt forslag, men vi trener nok fra før av og jeg synes det vil være mer spennende med en pakkekalender. Og praktisk med nye godbiter :) 

Men kanskje jeg skulle lagd en for Sonen? Ny øvelse hver dag med evt treningsforslag. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...