Gå til innhold
Hundesonen.no

Operasjon efit


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Glemte efit helt, men da blei det en forsinka en fra operasjonsdagen. 

Våkna halv ni, forventet snø men det var det dårlig med. 

Snapchat-490055747.jpg

Ti over halv ti hadde pappa sluppet meg av i drammen 

Snapchat-1060036855.jpg

Kom inn presist klokken ti, fikk plassert meg og satt og ventet litt. Fikk etterhvert en liten cocktail 

Snapchat-661931024.jpg

Etter litt mer venting kom legen inn, han er veldig høyt oppe, prater fort og gebrokkent så etter litt tusjing , en perm men noe jeg måtte fylle ut og en rask forklaring fikk jeg det litt mer inn med teskje av sykepleieren.  

Snapchat-1270952707.jpg

Så fikk jeg mer piller, blei plassert på operasjonsbordet og etter litt fjas sovna jeg og vips var det over . 

Operasjonen tok bare halvannen time, men reagerte litt på narkosen når jeg våkna så fikk diverse som gjorde meg surrete, men jeg var overlykkelig når jeg endelig var såpass oppegående at jeg kunne spise! Jeg er frokostmenneske og hadde ikke spist siden halv ti kvelden før. 

Snapchat-1747676327.jpg

Jeg fikk ikke dra før jeg slutta å være veldig svimmel så satt bare og venta på at formen skulle bli bedre.  Humøret var på topp da, får som regel høre at jeg er unormalt blid og morsom før og etter operasjon. 

Snapchat-44490108.jpg

 

Var oppegående nok til å flytte på meg, måtte ha rullestol men Rørlegger'n som dukka opp etterhvert synes det bare var stas.  Bromma og hvina som en bil igjennom gangene til rønken jeg måtte ta før jeg dro. 

Snapchat-2125738353.jpg

Rønken ble tatt og jeg fikk dra hjem.  På vei hjem var det både snø og rush så tok sin tid. Når vi omsider kom hjem var tid for piller . 

Snapchat-1396580198.jpg   

Også var jeg sulten igjen :lol:

Snapchat-399418021.jpg

  

Ble litt tv, så spilte vi litt battelfield og jeg begynte å bli kvalm. Så Rørlegger'n fant frem bøtte siden det ikke er så lett å rekke do med krykker og gips . 

Snapchat-696376336.jpg

Kvalmen gav seg ikke, så spydde opp både brødskive og big one.   Meen da hadde jeg plass til godteri! :lol: kanskje ikke helt ideelt men var ikke kvalm lenger og syntes synd på meg selv . 

 

Snapchat-1940071265.jpg

Så var det the steam etterfulgt av senkveld før det var natta. 

Snapchat-654054627.jpg

  

Null hund, mye fot :lol:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, WelshenNemi skrev:

God bedring:flowers:

Takk :)

3 timer siden, Ganzie skrev:

God bedring:hug: oxycontin/oxycodone kan gjøre deg veldig kvalm, så den er garantert "synderen". Gir seg litt når du har blitt litt mer tilvent. 

(Hilsen hun med svart belte i sykehus og smertestillende:sleep::teehe:)

Ja regna nesten med det, sto vel det i pakningsvedlegget også . Bare håper det blei med i går! Takk :)

41 minutter siden, LØJ skrev:

God bedring!! Håper du er raskt på beina igjen :flowers:

Takk . Blir krykker i 6 uker + ihvertfall 

 

36 minutter siden, Stine skrev:

God bedring! :hug:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...