Gå til innhold
Hundesonen.no

Valg på utstilling.

Recommended Posts

Jeg skal på to utstillinger, dogs4all og en klubb utstilling. Jeg har to hunder jeg skal stille, en av dem på NKK dogs4all og en i en klubb utstilling. Ene hunden min har ett cert, mens den andre hunden min ikke har noen. Lønner det seg da å melde på den hunden med certet på NKK dogs4all i jakten på storcertet, og den hunden uten cert i klubb utstillinga? Eller hva hadde dere gjort? Er usikker. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er utstilinga på samme dag ? Selv hadde jeg valgt nkk. Men det er jo et valg man må ta. er det kjangs på cert på nkk, så hadde jeg gått for den, men om det ikke er det, og mulighet på klubb utstilinga hadde jeg tatt den. Nå har jeg en fullcerta hund, som må på nkk. Så  jeg velger jo bare nkk nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo mer økonomisk å stille dem begge på samme utstilling, siden du da får bare en dag med transport, parkering osv. Da ville jeg valgt D4A, siden vanlig nasjonale utstillinger finnes i et langt større antall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke stille begge samtidig da begge går i åpen gruppe og jeg er kun en handler.

Jeg skal på de to utstillingene. Hvem av hundene lønner det seg å stille når? Eller er det helt det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Kommer jo veldig an på hundenes kvaliteter og hva dommeren foretrekker. Kan være lurt å titte på dogweb, hunddata eller koiranet og se om dommerne har dømt din rase før og prøve å finne ut hva de liker/ikke liker.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive