Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefører.no - utstyr til både hund og fører

Recommended Posts

1 minutt siden, Mons skrev:

Niks, 799,- for begge typer :)

Hvor mange cm ekstra er det i benlengde i str. 38? Jeg trooor den vil passe best ellers, men er usikker på om 80 cm blir noe lite.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Sprettballen said:

Hvor mange cm ekstra er det i benlengde i str. 38? Jeg trooor den vil passe best ellers, men er usikker på om 80 cm blir noe lite.

I størrelse 38 så får du 5 cm ekstra lengde på bena i den lange versjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Mons skrev:

I størrelse 38 så får du 5 cm ekstra lengde på bena i den lange versjonen.

Hvor lang leveringstid tror du det vil være ca, om jeg får for det i stedet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang leveringstid tror du det vil være ca, om jeg får for det i stedet?

Litt avhengig av når vi får varene fra Arrak. Men går alt som normalt, så bør vi ha de inne på onsdag eller torsdag neste uke, og sender de da til deg samme dag. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Mons skrev:

Litt avhengig av når vi får varene fra Arrak. Men går alt som normalt, så bør vi ha de inne på onsdag eller torsdag neste uke, og sender de da til deg samme dag. 

Vet du, da tror jeg at jeg går for det heller, og avbestiller den andre. Greit med de ekstra cm'ene når en har muligheten. Hvis de på målearket mener at stuss er å måle over rumpa, så skal 38 passe. Vil da ha den i rosa :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Vet du, da tror jeg at jeg går for det heller, og avbestiller den andre. Greit med de ekstra cm'ene når en har muligheten. Hvis de på målearket mener at stuss er å måle over rumpa, så skal 38 passe. Vil da ha den i rosa :) 

Den er god :)

Sender deg en PM når den er inne! Eventuelt når jeg vet mer om ca leveringstid. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å legge til. Jeg er en normal 36, men disse buksene blir alt for store for meg og burde hatt 34. Elsker buksene, men dessverre blir det vinterbukser da jeg ser ut som jeg har på meg rosa sekk ... :(

Leveringstiden er meningsløs lang og det er ikke siste ledd som sliter, det er Arrak selv. Bestilte den rosa før jul, og fikk den i april :P Pga av dette og alt for store str kommer jeg ikke til å bruke Arrak mer. 

Jeg har aldri bestilt fra Hundefører.no, så dette har ikke noe med denne nettbutikken å gjøre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 9.6.2016 at 3:00 PM, Margrete skrev:

Bare for å legge til. Jeg er en normal 36, men disse buksene blir alt for store for meg og burde hatt 34. Elsker buksene, men dessverre blir det vinterbukser da jeg ser ut som jeg har på meg rosa sekk ... :(

Leveringstiden er meningsløs lang og det er ikke siste ledd som sliter, det er Arrak selv. Bestilte den rosa før jul, og fikk den i april :P Pga av dette og alt for store str kommer jeg ikke til å bruke Arrak mer. 

Jeg har aldri bestilt fra Hundefører.no, så dette har ikke noe med denne nettbutikken å gjøre :)

Hmm...såpass ja. Menneh...jeg har tatt utgangspunkt i måletabellen deres...den burde vel stemme? 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...såpass ja. Menneh...jeg har tatt utgangspunkt i måletabellen deres...den burde vel stemme? 

Vår erfaring er at den stemmer ganske greit. Samboern bruker 36 i vanlige bukser, og smetter pent inn i en 36 i rosa stretch. 

Har glemt å gi beskjed, men buksen ble bestilt før helgen. Så nå venter vi bare på levering :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 15.6.2016 at 0:30 PM, Sprettballen skrev:

Tja, i følge min kropp stemmer den ikke helt, men nå har jeg ikke former å skryte av da *sukk* 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Margrete skrev:

Tja, i følge min kropp stemmer den ikke helt, men nå har jeg ikke former å skryte av da *sukk* 

*ler* Håper jeg er heldig og den passer meg :D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk for svar ang. det med rullestol på agility-NM, folkens. Det var forsåvidt på søndag, ikke lørdag, vi var der. Vi var der altså kun på en finale.  Har skjedd en del her i det siste, deriblant en ny valp, så har ikke fått sendt noe enda. Men det skal absolutt gjøres. 

Han er nå ganske så fin, lille pirayaen på 20kg+ og 4 mnd. Han er så trygg på seg selv, en skikkelig herlig valp rett og slett. Vi kunne ikke bedt om en mer fantastisk valp.    Fikk en ganske knusende nyhet i dag. Katten vår Amiga ble funnet drept (mest sannsynlig/forhåpentligvis) av et rovdyr. Med buken splittet opp og uten hale. Vi har lett siden påska, så det var godt, men samtidig vanvittig vondt å få et svar. De som fant henne hadde kastet henne i søpla, derfor det tok så lang tid før vi fikk et svar, selv om hun ble funnet allerede to dager etter hun forsvant. 
    • Finnes jo andre metoder å trene på som bruker feks utlagt eller kastet ball og slikt 😊   Ville uansett lagt ut belønning, så hun har er sted å gå. Ellers er det ganske håpløst. Evt lære henne å sikte på et hinder, men det kommer for mine hunder egentlig kanskje langt ut i utdannelsen, så jeg ville ikke gjort det selv.   Tenker det brister i forståelsen, jeg. Evt at du går et for stort sprang fra sakte fart og tenking, til full fart og hodestups løping? Det må jo bygges opp veldig stegvis. Har du prøvd å legge nedgangen på bakken og bygge opp bakenden med en krakk/sandsekker eller noe? Og så sende henne på den? Først bare fra "toppen" og så etterhvert fra wrap på vinge som står lenger og lenger unna. Da får hun prøvd seg på øvelsen i fart uten å få hele bommen å løpe seg blind på.   Svingtrening erfarer jeg at gjør underverker for forståelsen rett frem. Når de lærer seg å treffe samme kriterie selv i sving, blir det enda klarer for dem hvor kriteriet er selv rett frem. 😊
    • Finnes jo andre metoder å trene på som bruker feks utlagt eller kastet ball og slikt 😊   Ville uansett lagt ut belønning, så hun har er sted å gå. Ellers er det ganske håpløst. Evt lære henne å sikte på et hinder, men det kommer for mine hunder egentlig kanskje langt ut i utdannelsen, så jeg ville ikke gjort det selv.   Tenker det brister i forståelsen, jeg. Evt at du går et for stort sprang fra sakte fart og tenking, til full fart og hodestups løping? Det må jo bygges opp veldig stegvis. Har du prøvd å legge nedgangen på bakken og bygge opp bakenden med en krakk/sandsekker eller noe? Og så sende henne på den? Først bare fra "toppen" og så etterhvert fra wrap på vinge som står lenger og lenger unna. Da får hun prøvd seg på øvelsen i fart uten å få hele bommen å løpe seg blind på.   Svingtrening erfarer jeg at gjør underverker for forståelsen rett frem. Når de lærer seg å treffe samme kriterie selv i sving, blir det enda klarer for dem hvor kriteriet er selv rett frem. 😊
    • Jeg kjenner også whippets uten jakt instinkt, men det er ikke normalen. Det er alltid individer som vil vike fra gjennomsnittet.  Veldig enig i det siste der.
    • Kjenner prisen på nye maskin sitter litt langt inne å kjøpe enda Fra vår ene økt idag kjørte vi på bommen, lav fart (altså bare ned 1-1,5m fra nedfelt) og belønnet all treff under 25cm. Noe som gikk veldig fint.  Jeg har jo prøvd running før. Og jeg er bekymra for når hun skal få ta hele bommen, da kommer monsterfart og lange-ut galopp som er noe helt annen enn den rolige travingen nå.  Hun synes iværtfall at felttrening er gøy, det var det o-store for henne i fjor også. Så tenker jeg får gi det en sjanse med strenge kriterier i lav fart for å bygge forståelse.  Har tidligere prøvd targetmatte nederst. Hun hadde god forståelse av touch - run med bare matta. Den var også god når hun ikke ble sendt over hele bommen (lavere fart). Når hun fikk ta hele bommen mista hun omtrent all kunnskap om dette og fresa over uten å vie matta en tanke Så gikk jeg over til å belønne løpesett uten å hoppe på slutten, også med lavr belønninger for å trekke henne nedover. Det gikk greit, men i år har hun glemt alt.  
  • Nylig opprettede emner