Gå til innhold
Hundesonen.no

Bok om unghunder?


Eloise
 Share

Recommended Posts

Har noen slektninger som hadde verdens "snilleste" valp, som siden 9 mnd alder har blitt pøblete. Spiser opp ting, går på bordet når den kan, sjekker kjøkkenbenken hele tiden, prøver å stjele alt den ser, og har null fokus. Dette er jo en del av utviklingen, men når man står midt oppi det så tenkte jeg det kunne vært fint med en bok om unghunder. Finnes så mye om valpetiden, men skulle veldig gjerne funnet en bok om hva som skjer i kroppen på pøbel-unghunden. Ikke nødvendigvis om hva man gjør, men forklaringer og beskrivelser som gjør det lettere å være tålmodig i treningen. En liten klapp på skulderen som sier "det går over." :)

Noen som har tips å komme med? Hvis det ikke finnes bøker, så kom gjerne med linker til nettsider, så kunne jeg lage en morsom liten "unghundbok" selv, med bilde av deres pøbel på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, valpebøker har sikkert mye om unghundperioden, men jeg føler det blir litt teit å kjøpe valpebok til noen med en hund på 1 år. Spesielt siden jeg bor langt utti gokk og må bestille, så jeg får ikke sett igjennom boken på en butikk heller. Da er det litt kjipt hvis brorparten av boken handler om hundens aller første tid, noe de er ferdige med.

Men takk for tips, Simira! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...