Gå til innhold
Hundesonen.no

Samsung G850 Galaxy Alpha ?


Teserere
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg er ikke fan av de største telefonene på dagens marked. Hadde Ace før, og syns den var passe størrelse. Hvor ofte må du lade med vanlig bruk?

jeg lader hver natt, noenganger har jeg tappet den iløpet av en dag. men jeg har kanskje over gjenomsnittet mye bruk til tider :P alltid wifi, gps,mobildata og masse sync og epost :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og er fornøyd. :) Jeg har ikke peiling på mobiler da, men jeg liker i alle fall Samsung og synes størrelsen på den er fin. Tar bra bilder og synes jeg (men jeg vet ikke hvordan andre i samme pris er i forhold da). Litt kort batteritid, pleide å lade hver andre/tredje dag, nå må jeg det hver dag selv om jeg ikke bruker mobilen masse (har ikke ladet seg ut i løpet av en dag enda, men den holder ikke to uten) - men det går greit, er bare uvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi såpass! Håper bare Chess er like raskt med nytt simkort :D

Er du fornøyd så langt? :)

Hehe simkortet var det verre med :P Ja, er jo en overgang igjen fra annet operativsystem, men mye bedre ordbok feks så lettere å skrive :) Den er lett, god å holde i selvom skjermen er noe større enn min forrige telefon. Fantastisk kamera!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe simkortet var det verre med :P Ja, er jo en overgang igjen fra annet operativsystem, men mye bedre ordbok feks så lettere å skrive :) Den er lett, god å holde i selvom skjermen er noe større enn min forrige telefon. Fantastisk kamera!

Er bildene bra når du overfører de til pc også?

På min samsung s4 virker bildene kjempefine på telefonen, men ser veldig dårlige ut med en gang de overføres/vises til/på andre duppeditter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe simkortet var det verre med :P Ja, er jo en overgang igjen fra annet operativsystem, men mye bedre ordbok feks så lettere å skrive :) Den er lett, god å holde i selvom skjermen er noe større enn min forrige telefon. Fantastisk kamera!

Oooh, gleder meg! Kamera på tlf jeg har nå er skrekkelig dårlig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bildene bra når du overfører de til pc også?

På min samsung s4 virker bildene kjempefine på telefonen, men ser veldig dårlige ut med en gang de overføres/vises til/på andre duppeditter.

I forhold til den jeg hadde, som var iphone 4, så kan det ikke sammenliknes. Før hadde jeg 5 mpx, nå har jeg 12, så i prinsippet kan jeg printe ut de gode bildene i ganske stort format :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er ikke lett påvirkelig i det hele tatt.... etter mye rot med batteriet på iphonen min så sitter jeg plutselig med en Samsung Alpha jeg også..... Ventet til i kveld med å sette simkortet i, for når jeg skulle på ski i dag så tok jeg ikke sjansen på å ta med den nye telefonen. Jeg pleier å tryne en del......

Men nå vil da tiden vise om jeg blir mer fornøyd med denne :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg er veldig fornøyd med min, har ikke noe å utsette. Den har til og med ultrastømsparefunksjon som er gull på fjelltur, da kan den vare i 8-10 dager (uten 4g såklart).

Takk for svar! Jeg så på den i dag, men er litt usikker på om jeg vil bytte ut iPhone.. :P Kjøpte meg nettopp mac også, så da er det jo praktisk å ha iPhone. Pluss at jeg er veldig fornøyd med min. Meeeen så føler jeg at de er veldig skjøre. Så jeg vet ikke helt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg ultrastrøm funksjon? Høres smart ut!

Fornøyd med min og, eneste jeg har å utsette er at jeg er litt skuffa over kameraet, synes det var bedre på S4'n jeg hadde før. :)

Ved å dra ned menyen øverst og trykke på de 4 små firkantene kommer du til sånne ekstra funksjoner :) der er det 2 forskjellige strømsparingsfunksjoner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...