Gå til innhold
Hundesonen.no

Mykje nytt hundeutstyr selges, 30-70 % rabatt av nypris (frå dyrebutikk).


Veromob
 Share

Recommended Posts

Eg har ein god del nytt hundeutstyr til salgs, alt er frå dyrebutikk, kjøpt alt for mykje då eg ikkje visste kva hund eg skulle ha, ein del fekk eg til greie priser om eg kjøpte mykje, samt dilla på hundeutstyr så har samla litt oppigjennom ;) så eg har derfor mykje meir utstyr enn det eg har/får brukt for, har lagt av det eg vil ha til kvalpen no og når han er voksen samt litt ekstra, mulig noe av det kjem for salg seinare ;) selger derfor resten rimelig, det meste med prislapp intakt! Enkelte ting er det fleire av samme str eller forskjellig str om ein vil ha like.

Gir og ekstra rabatter slik at det lønner seg om du kjøper fleire ting/ evt. de går i lag å kjøper fleire ting, då eg vil få det unna litt fort, til fordel for utstyr som passer gutten ;)

Bytter til utstyr som passer minibull frå 4 mnd-voksen kan og vurderes, samt ting som passer alle (leiker, leiebånd, magebelte osv).

Mykje bilder i finn annonsen, tekst under kvart bilde med str og nypris. (Rabatt frå 30-70% av nypris, om det ikkje står noko om rabatt, er det halv pris, siden dette gjelder mesteparten).

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53555452&ref=ads&myad=53555452&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit det var mye fint da! Samlet verdi omtrent på månedslønna mi eller mer, hvilken imponerende samling! :P Det er bare sjeldent å se så mye kvalitetsutstyr selges, vanligvis er det jo 50-100krs greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det valpen bruker nå har du lagt av det som han kan komme til å bruke som større, samt ekstra, og har enda så mye til overs? :lol:

Var sikker på at det var en dyrebutikk som solgte unna da jeg gikk inn på linken før jeg leste.

Får håpe du får det unna, men sitter du enda med noe til overs vet jeg Solplassen, FOD osv. setter stor pris på gaver hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit det var mye fint da! Samlet verdi omtrent på månedslønna mi eller mer, hvilken imponerende samling! :P Det er bare sjeldent å se så mye kvalitetsutstyr selges, vanligvis er det jo 50-100krs greier.

Takk takk, her har det gått ut mykje penger ja, og minibullen har massemasse utstyr liggende ;) også halsbånd etter forrige hund som eg håper vil passe.

Melding

Heisann, vi kan ikke vise annonsen akkurat nå. Den kan være stoppet av selger, kanskje vi må ta en titt før vi godkjenner den, eller den kan være stoppet av oss. Du kan lese mer på Hjelpesenteret vårt om hvorfor annonser ikke alltid vises.

Merkelig, eg har ikkje stoppa den og ikkje fått mail om noe feil.

Får samme melding jeg og nå, kom inn på den i stad.

@Veromob

Har du kviteringer på det du har kjøpt? Sånn for oss litt paranoide.

Er ganske paranoid sjølv på elektronikk etc som eg har kjøpt mykje av på finn og då vil eg alltid ha kvitering, men på hundeutstyr har eg aldri tatt vare på det, då det ikkje har noen betydning for meg. Det som eg kjøpte samla som var etter ein dyrebutikk spurte eg ikkje om kvittering for av samme grunn.

Jeg kommer også inn. Hva skal man med kvittering?

Tenker det samme på ein "død ting" som hundeutstyr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt når det selges mye av et eller annet slag kan det jo være kjekt å vite at det ikke er stjålet feks, for de småparanoide ;)

Jeg får åpnet linken.

Det skjønner eg godt når det er såpass mykje. Ein del er som sagt etter ein dyrebutikk og resten er kjøpt litt her og der både dyrebutikken og hjå private, som har kjøpt i dyrebutikk. Ingenting er frå ebay etc. (Der har eg mest kjøpt leiker). ;)

I tillegg til det valpen bruker nå har du lagt av det som han kan komme til å bruke som større, samt ekstra, og har enda så mye til overs? :lol:

Var sikker på at det var en dyrebutikk som solgte unna da jeg gikk inn på linken før jeg leste.

Får håpe du får det unna, men sitter du enda med noe til overs vet jeg Solplassen, FOD osv. setter stor pris på gaver hvertfall. :)

Jepp mykje, pluss liggende etter forrige hund og ;) Har ikkje heilt tenkt på ka eg skal gjera når eg evt ikkje gidd selge meir. (Vurderte selge samla). Nei, men ein del av dette er etter ein dyrebutikk som solgte samla på finn for ei god stund tilbake, ein annen person kjøpte dette, eg var desverre for treig med å kontakte dei, eg likte tinga såå godt, så fekk eg kontakt med kjøper, og kjøpte av vedkommende ( betalte dyrere enn det butikken la det ut til, men billigere jo meir eg kjøpte, ergo blei det vel mykje handel gitt) så skjønner at det kan se ut som ein dyrebutikk ;)

Nå la @lijenta ut link, håper den funker for eg har kun ipad å den gir linken eg poste. Ellers er FINN-koden 53555452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50) Nytt fleecedekken str 65 cm nypris frå dyrebutikken henger på, 419,- ( selges til 65 % rabatt)

Er rabatten på 65% her trukket fra, slik at prisen du selger den for er 419,- eller selges den for 419,- minus 65%?

419,- er prisen på prislappen, så minus 65%=146 kr

Skal inn å skrive i annonsen at rabatt ikkje er trukket frå, takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

419,- er prisen på prislappen, så minus 65%=146 kr

Skal inn å skrive i annonsen at rabatt ikkje er trukket frå, takk ;)

Så 146 kr. for dekkenet? (Beklager at jeg er treig – jeg har levd i en tåkedott i dag :lol: ) Hvis ja, så vil jeg gjerne prøve det på hunden min, han er whippet i øvre sjiktet av standarden på str. Vi bor i Bergen og jeg forstod det slik at du skulle hit i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 146 kr. for dekkenet? (Beklager at jeg er treig – jeg har levd i en tåkedott i dag :lol: ) Hvis ja, så vil jeg gjerne prøve det på hunden min, han er whippet i øvre sjiktet av standarden på str. Vi bor i Bergen og jeg forstod det slik at du skulle hit i morgen?

146 kr ja, eg runder ned på totalen om ein kjøpe ein eller fleire ting for at det er lettere, så 140 kr for dekkenet. Eg er litt usikker på kor det akkurat det dekkenet ligger då noen lurte på det for ei stund sidan, men rekner med eg skal finne det i morgo tidlig. (Er Ikkje heime no).

Jepp, eg og Neville skal til Bergen i morgo. Kjem dit med tog kl 10.00 og drar nok opp igjen med reisefølget ca 14.00 (tipper han er sliten til den tid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

146 kr ja, eg runder ned på totalen om ein kjøpe ein eller fleire ting for at det er lettere, så 140 kr for dekkenet. Eg er litt usikker på kor det akkurat det dekkenet ligger då noen lurte på det for ei stund sidan, men rekner med eg skal finne det i morgo tidlig. (Er Ikkje heime no).

Jepp, eg og Neville skal til Bergen i morgo. Kjem dit med tog kl 10.00 og drar nok opp igjen med reisefølget ca 14.00 (tipper han er sliten til den tid).

Fant bare dekkenet der som var noe vi trengte og som passet :P Hehe.

Da møter jeg deg gjerne i morgen mellom 10 og 14. Er det noe sted/tid som passer bedre for deg enn andre? Jeg kan møte dere på togstasjonen feks, der er det lett å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...