Gå til innhold
Hundesonen.no

Doctor Who -tråden

Recommended Posts

På 9.11.2014 at 0:30 AM, Lola Pagola skrev:

HÅHÅ! Enda en bra episode :D Hva synes dere?

Spoiler

Nå er doctor who tilbake føler jeg :D

Jeg håper virkelig ikke Missy ble drept, det kuleste hadde vært om hun ble ny companion! Selv om hun er totalt gal, så virket det som det klarnet for henne på slutten der gitt. Likte ekstra godt scenene med henne i iallefall, utrolig velspilt, hadde virkelig vært synd om vi aldri ser noe til henne igjen.

Blir spennende fremover, om Clara er ute, og hvem som evnt. blir ny. Hun må jo nesten være gravid? Siden han Awesome fyren var klin lik Danny i den ene episoden fra fremtiden. Kanskje det var det hun mente med at hun og Danny kom til å klare seg fint, hun kaller ungen Danny. I tillegg til at hun sa det for å lure Doctoren. Dobbel betydning.

Og da løy Doctoren og til Clara da, han fant ikke Galifrey, sant? Først skjønte jeg ikke hvorfor han ble så sint og hamret løs på tardisdingsene, men etter å ha lest her http://www.radiotimes.com/news/2014-11-08/doctor-who-was-death-in-heaven-too-depressing demret det litt... så Missy ble aldri "snill" da?

Ble glad det ble oppklart i juleepisoden. Og jeg liker teorien med at hun kan være gravid, for det er det eneste logiske. Husker jeg stusset på hele den episoden, for på slutten er det jo doktoren som er mørkeredd..

Nå skal jeg begynne på sesong 9, og jeg gruer meg litt kjenner jeg.. Men er vel bare å hoppe i det, så jeg er ajour med sesong 10 når den kommer.

Men på Netflix Norge så ligger vel alle spesialene som episoder, hvertfall juleepisodene- finnes det flere?

Og nå har jeg jo skjønt via Graham Norton show at sesong 10 er siste sesong til Capaldi. Lurer på hvem som blir neste. Hvem tror dere? Tror dere det kan bli en dame?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Debbie skrev:

Ble glad det ble oppklart i juleepisoden. Og jeg liker teorien med at hun kan være gravid, for det er det eneste logiske. Husker jeg stusset på hele den episoden, for på slutten er det jo doktoren som er mørkeredd..

Nå skal jeg begynne på sesong 9, og jeg gruer meg litt kjenner jeg.. Men er vel bare å hoppe i det, så jeg er ajour med sesong 10 når den kommer.

Men på Netflix Norge så ligger vel alle spesialene som episoder, hvertfall juleepisodene- finnes det flere?

Og nå har jeg jo skjønt via Graham Norton show at sesong 10 er siste sesong til Capaldi. Lurer på hvem som blir neste. Hvem tror dere? Tror dere det kan bli en dame?

Sesong 10 er jo begynt! Og jeg er også veldig spent på hvem som tar over for Capaldi. Rykter også om at dette er eneste sesongen Pearl Mackie skal være med i. At alle blir byttet til neste sesong. 

Jeg er veldig fornøyd med sesong 10 så langt, og liker Capaldi MYE bedre med Bill fremfor Clara. Han får virkelig vist sitt potensiale som doktor her syns jeg!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Wachita skrev:

Sesong 10 er jo begynt! Og jeg er også veldig spent på hvem som tar over for Capaldi. Rykter også om at dette er eneste sesongen Pearl Mackie skal være med i. At alle blir byttet til neste sesong. 

Jeg er veldig fornøyd med sesong 10 så langt, og liker Capaldi MYE bedre med Bill fremfor Clara. Han får virkelig vist sitt potensiale som doktor her syns jeg!

Enig der, jeg synes også han er bedre med Bill og bedre som whacky professortype :D også elsker jeg han som pleier å spille i little britain. Han er bare morsom :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke på Netflix???

Jeg liker ikke Capaldi jeg, og jeg liker egentlig ikke kjemien mellom han og Clara heller. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, Debbie skrev:

Ikke på Netflix???

Jeg liker ikke Capaldi jeg, og jeg liker egentlig ikke kjemien mellom han og Clara heller. 

Nei kommer ikke på netflix før sesongen er ferdig, og vel så det, tenker jeg. 

Jeg har foreløpig bare sett første episode av sesong 10 (nåværende sesong), og jeg lurer litt på om jeg skal vente til hele sesongen er ferdig med å se, eller om jeg ikke skal gjøre det... er redd for å se spoilere på facebook, og regner med at internett ikke kommer til å være spesielt spoiler-fritt etter sesongfinalen. Nei... får vel følge serien mens den går, nå har jeg et par episoder jeg kan se i slengen iallefall (tror jeg da, har vel kommet ut iallefall tre nå?).

Jeg husker nesten ingenting av sesong 9 lenger, jeg husket ikke hvem little-britain fyren var i det hele tatt. Men det er kanskje ikke så rart om jeg ikke har sett juleepisoden. Se den nå  da, kanskje. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
1 time siden, Lola Pagola skrev:

Nei kommer ikke på netflix før sesongen er ferdig, og vel så det, tenker jeg. 

Jeg har foreløpig bare sett første episode av sesong 10 (nåværende sesong), og jeg lurer litt på om jeg skal vente til hele sesongen er ferdig med å se, eller om jeg ikke skal gjøre det... er redd for å se spoilere på facebook, og regner med at internett ikke kommer til å være spesielt spoiler-fritt etter sesongfinalen. Nei... får vel følge serien mens den går, nå har jeg et par episoder jeg kan se i slengen iallefall (tror jeg da, har vel kommet ut iallefall tre nå?).

Jeg husker nesten ingenting av sesong 9 lenger, jeg husket ikke hvem little-britain fyren var i det hele tatt. Men det er kanskje ikke så rart om jeg ikke har sett juleepisoden. Se den nå  da, kanskje. 

Little Britain fyren er han som var med i The Husbands of River Song! :) Er kommet ut 4 episoder, og sesongen så langt er MYE bedre enn sesong 9. Jeg husker nesten ingenting fra 8 eller 9, syns ikke de var noe særlig bra. Men det kan være fordi jeg ikke liker Clara :P 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPOILER!!!!!

Nå har jeg begynt på  sesong 9, ja jeg vet. Jeg er litt bakut.  De to første sesongene var gilde, trodde kanskje Clara var byttet ut. Men jeg likte ikke SOLBRILLENE, fysj og fysj- elendig:no:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte Clara jeg, hadde lyst til at hun skulle være med mer, men skjønner det er mange som ikke har likt henne noe særlig.

Da jeg så preview av siste sesong likte jeg ikke Bill noe særlig, men det snudde veldig raskt i løpet av første episode. Merker det er gøy med en ny person inn, og hun og the doctor utgjør et bra team. :D 

Jeg husket heller ikke han Little Britain duden, men tippet at han var en cyborg siden han ser så uncanny ut :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo sett juleepisoden har jeg funnet ut, husker bare ikke så mye av den. Men den var jo bra, det husker jeg.

Liker denne sesongen ganske godt, synes "thin ice" var litt kjedelig.

Generelt sett liker jeg best episoder som foregår i nåtid eller i fremtiden, synes det er mer spennende. 

Hvem/hva tror dere er i hvelvet?

Spoiler "Knock knock"

Spoiler

Jeg tror kanskje det er Missy? Hun spiller vel piano, og det at musikken ble glad-musikk da hun hørte at mange unge mennesker ble drept gjør det til mitt beste gjett iallefall. Pluss at hun jo skal være med i sesongen. Samtidig er det litt spennende om det er noen helt andre og, noen helt nye. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tanker? jeg tror den nye doctoren blir bra jeg. Det er alltid litt trist og uvant når en gamnel doctor forsvinner, men bortsett fra Christopher Eccleston har det alltid blitt bra. Aldri hørt om skuespilleren heller, liker egentlig det.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minute ago, Lola Pagola said:

tanker? emoji4.png jeg tror den nye doctoren blir bra jeg. Det er alltid litt trist og uvant når en gamnel doctor forsvinner, men bortsett fra Christopher Eccleston har det alltid blitt bra. Aldri hørt om skuespilleren heller, liker egentlig det.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Jeg gleder meg! Tror det blir veldig bra :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åh dette er jeg skeptisk til.... nå har jeg hatt et slitsomt forhold til han siste doktorene i alle sesong, og så skal det bli noe helt nytt... sukk. Men det blir nok bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smått politisk ukorrekt, men når tanken slo meg så... 748228dd7da68ba18ab8b68d407749b0.jpg

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på sesong 10 nå.

Og skjønner ikke hvorfor han er nødt til å være på jorden å passe det hvelvet.  Noen som vet?

Jeg synes denne sesongen- har ikke sett alt- virker som de går litt tilbake med Bill. Ho må forklares alt på nytt. Greit for nye seere, men litt kjedelig synes jeg som har fulgt alle episodene.

Bill er grei, men ho minner meg så mye om River- er det med vilje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
42 minutes ago, Debbie said:

Er på sesong 10 nå.

Og skjønner ikke hvorfor han er nødt til å være på jorden å passe det hvelvet.  Noen som vet?

Jeg synes denne sesongen- har ikke sett alt- virker som de går litt tilbake med Bill. Ho må forklares alt på nytt. Greit for nye seere, men litt kjedelig synes jeg som har fulgt alle episodene.

Bill er grei, men ho minner meg så mye om River- er det med vilje?

Du vil få svar etterhvert hvorfor :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett ferdig og skjønner ikke hvorfor, eller holder du på å se? Isåfall får du svar etterhvert, ikke meningen at du skal vite enda 😊😊

Jeg har ikke fått sett julespesialen enda jeg... kunne ønske netflix var litt kjappere med å oppdatere serien. Håper de skal gjøre det iallefall, jeg er litt ferdig med ulovlige streamingsider merker jeg. Men havner vel utpå der igjen når ny sesong kommer uansett. Er det til høsten eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

Har nå fått svar på hvelvet:)

Du må se julespesialen, den var skjønn.

Netflix er kjempetreige med å legge ut, veldig irriterende. Så jeg har lånt det som DVD sett på biblio- det kan du også gjøre. Bare ta det som fjernlån.

Jeg liker også denne doktoren bedre nå, typisk siden han byttes ut..Men jeg hadde glemt hvor skummelt det er!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje.. Selv om jeg ikke helt ser hva testosteron har med dårlig oppførsel ifht folk å gjøre.. Men, det er strengt tatt ikke lov da. Kastrering og andre inngrep er kun lov når det er nødvendig, av medisinske årsaker. Og ved å ta vekk testosteronet vil du og kunne risikere at evt usikkerhet blir større og oppførsel verre. Bruk heller noen kr på en god trener og tren vekk problemet, det er mulig, og hunden blir eldre, og mer moden, den må bare bli ferdig med pubertet og hormoner som styrer(og det skal de i denne alderen, det er en vanskelig tid for flere arter inkl oss mennesker).  
    • Ellers så kan det være at man ikke helt vet hva man skal gjøre? For det første, så er det mange som sitter hjemme eller på nett og banner og sverter, men å snakke med katteeieren, og da på en skikkelig måte, nei, det kan de ikke gjøre. Vanskelig å gjøre noe med det man ikke vet om. 
      I tillegg er det ikke alltid så lett å vite hva man faktisk kan gjøre. Vi prøver vårt beste, utstyrer naboer med vanngevær om nødvendig, har erstattet en oppblåsbart basseng som kanskje(!) ble punktert av en av våre katter, og generelt prøver å gjøre det vi kan. Vi er ikke mer interesserte i at våre katter skal være en plage enn noen er i å bli plagd av dem. Så vi prøver så godt vi kan. Det eneste jeg nekter å fire på er deres rett til å gå ute, det er ikke aktuelt å ofre deres livskvalitet. Og jeg forlanger at folk snakker ordentlig til meg, tar det opp på en saklig måte, så er jeg så samarbeidsvillig at du aner ikke. Starter man derimot med å truet med skyting, så blir jeg mindre trivelig. Altså, ta opp saken før det blir et stort irritasjonsmoment, og temperaturen stiger, så vil antakelig de fleste prøve å hjelpe til. Katteforum og kattegrupper bugner i hvert fall av folk som vil ha råd om hva de kan gjøre for at katta deres skal plage naboen mindre. 
    • Bonita er redd raketter. Så vi tilbringer nyttårsaften langt under dyna og masse tv-titting. Prøvde med tilvenning men hun stresset så under hele prosessen at jeg sluttet. Men hun reagerer på skudd, røykvarslere som piper osv også. Så vi bare kommer oss gjennom når det er som værst på en eller annen måte. 
    • Skal trøkke ned en av borzoiene i en sidevogn om ikke lenge -  kan bli interessant
    • For meg er det ganske ubegripelig at mer eller mindre fanatiske katteeiere ikke har et bedre svar på naboproblematikken enn å trekke på skulderene «sånn er det bare». Nei, beklager, som nabo godtar jeg ikke at jeg må passe på all mine eiendeler hele tiden for at ikke katter skal ødelegge dem, at jeg ikke kan lufte på dagtid (vi snakker nemlig om hus her, ikke bare om garasjer og uthus) og at barna ikke kan sove i vogn på terrassen. Inngjerdet tomt med hund som er særdeles lite glad i katter er en god løsning for noen, mens andre tar seg av katteproblematikken på andre mindre greie måter. Dette gjør man ikke fordi man er dyrehater, men fordi det er et reelt problem og fordi mange katteeiere er i en helt egen liga av fornektelse.
  • Nylig opprettede emner