Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Thorvald og eier kom en tur på besøk her i dag. Hottie fikk hilse på. Thorvald var bare helt fantastisk herlig, Hottie? No so much :lol: Men tror vi klarte å slite ut Thorvald litt uansett. Og bilder måtte det jo bli.

Thorvald skjønte kjapt at den dama var rask, så løpe bittebittesmå rundinger var trikset for å holde litt avstand. :lol:

14354807946_58b24a1867.jpg

Eh jah, hun er bare sånn. :lol:

14376455532_c8de9f79b6.jpg

:wub:

14191468117_97a4105c22.jpg

Varmt å være Thorvald - men vi hadde løsningen; gjørme! :D

14191258429_b22d2a25a9.jpg

Og :wub: igjen... Synd "bare fordi den er ufattelig pen" ikke er god nok grunn til å velge en rase...

14374561311_50335c6c65.jpg

See det blikket på han da :wub:

14377901225_117ee63719.jpg

Hottie er ikke heeelt overbevist altså.

14191336520_3d1eebb915.jpg

Thorvaldeier får ta på en ordentlig kortissaluki for første gang (og ble nesten velta :lol: )

14376453132_1c0f5a27c4.jpg

Eeen... to... to og en halv... to og tre kvart... to og...

14398060833_a89fa76010_z.jpg

Tre!

14354802676_ffbb31034a_z.jpg

Og med det sier vi tusen takk for besøket og velkommen igjen. :ahappy:

Disclaimer - vi hadde lov til å gå på det jordet. Vi oppfordrer til at man aldri går på dyrket mark, spesielt i vekstsesongen, uten uttalt lov av grunneier.

• Like 17
Skrevet

Åh herre! Fantastisk! :D Thorvald er en kul type.

Scala vil også treffe Hottie en gang, hun elsker løpe-jakte-dundrelek! Og jeg må innrømme jeg er innmari nysgjerrig på hvordan farta hennes er sammenligna med en mynde :whistle:

• Like 1
Skrevet

"Eeen... to... to og en halv... to og tre kvart... to og..." veldig kjent Hottie-stil, rare klype-dyret. Skjønner henne litt jeg da, hadde også blitt skeptisk hvis det plutselig stod DEN kjekke karen på døren min og ville inn til meg liksom... :lol: Men hun satte nok pris på klø"pinnen" han hadde med seg, da gnir og gnukker man seg i pur lykke nemlig :P

Hun ser veldig godt ut Rak, fint hold, glad og lykkelig :D

• Like 3
Guest Snusmumrikk
Skrevet

Det var to rimelig forskjellige hunder :D

Scala vil også treffe Hottie en gang, hun elsker løpe-jakte-dundrelek! Og jeg må innrømme jeg er innmari nysgjerrig på hvordan farta hennes er sammenligna med en mynde :whistle:

Mynder har vel omtrent samme holdning som scala med brenn alt kruttet på en gang hehe så de hadde nok passa strålende sammen :lol:

Skrevet

Lupin hopper opp og ned og sier at dersom scala kommer på besøk så er hun hans! :lol:

"Eeen... to... to og en halv... to og tre kvart... to og..." veldig kjent Hottie-stil, rare klype-dyret. Skjønner henne litt jeg da, hadde også blitt skeptisk hvis det plutselig stod DEN kjekke karen på døren min og ville inn til meg liksom... :lol: Men hun satte nok pris på klø"pinnen" han hadde med seg, da gnir og gnukker man seg i pur lykke nemlig :P

Hun ser veldig godt ut Rak, fint hold, glad og lykkelig :D

Rare rare klype, og fra ogmed i går, bråkedyret! :lol: Tror hun hadde litt problemer med å skjønne hvordan hun skulle håndere den saken med pels. Han på sin side sa "Dame? Sur? Jaja, bare vær sur du." :lol:

Lykkelig er hun, virkelig - hun blomsrter om dagen :wub:

Det var to rimelig forskjellige hunder :D

Mynder har vel omtrent samme holdning som scala med brenn alt kruttet på en gang hehe så de hadde nok passa strålende sammen :lol:

Bittelitt forskjellige ja! :lol: Lukisene tar seg ikke så ofte helt ut, de sparer litt på kruttet - med mindre de glemmer seg helt da. Det hender jo. :lol:

Herlige! :D Lang, tynn og pelsløs pluss liten, tjukk og massepels! :D (Tror ikke Thorvald er tjukk, altså, men disse pelsdyra er jo å gode og runde med all pelsen sin)

De var i grunnen ganske stilige sammen :lol:

Herlige bilder! :ahappy:

Takk :)

Kule bilder! Synes Thorvald er smart som legger inn smårunder :)

Ja syns han var smart der faktisk :D Hottie gruser han i hastighet, men han utmanøvrerte henne litt. :)

• Like 1
Skrevet

Takk for herlige bilder Rak :D Thorvald sovna før vi hadde kjørt ut på veien, og reiste seg ikke opp før vi kom hjem omtrent :lol: Sliten liten ball ja!

Likte Hottie jeg, selv om hun er annerledes enn andre hunder jeg har kosa på :P Thorvald likte også Hottie, selv om hun var streng :P

Skrevet

Thorvald er vel stort sett happy go lucky uansett han vel, herlige ukompliserte pelsballen :)

Men litt triks må jo til, de har jo ikke sjanse ellers. Det hjelper ikke om det er en rask hund i sin rase, myndene kan de ikke hamle opp med uansett :lol:

Skrevet

Takk for herlige bilder Rak :D Thorvald sovna før vi hadde kjørt ut på veien, og reiste seg ikke opp før vi kom hjem omtrent :lol: Sliten liten ball ja!

Likte Hottie jeg, selv om hun er annerledes enn andre hunder jeg har kosa på :P Thorvald likte også Hottie, selv om hun var streng :P

:lol: Stakkars gode Thorvald - var slitsomt for han det der. Måtte jo se på hvit pelsball og Zivapusen, og rydde opp etter Ida, tillegg til å prøve å få den sure dama til å funke. :lol:

Hihi Hottie syns hvertfall du var en utmerket koseperson, selv om hun nok trenger noen timer til på å skjønne greia med Thorvald :lol:

Thorvald er vel stort sett happy go lucky uansett han vel, herlige ukompliserte pelsballen :)

Men litt triks må jo til, de har jo ikke sjanse ellers. Det hjelper ikke om det er en rask hund i sin rase, myndene kan de ikke hamle opp med uansett :lol:

Ja, makan til gjennomført herlig fyr, og godt språk, er det en stund siden jeg har møtt altså.

:lol: Er noe med det. Og så lenge myndene insisterer på å være den som jager, så er det vanskelig å få sett hvor stor forskjell det faktisk er. Hottie er omtrent aldri haren, lupin kan være hare, men stort sett foretrekker de om kasko er haren. Dustene.

Så herlige bilder :D

Takk :)

• Like 1
Skrevet

Herlig! Ico hadde digget Hottie. Han liker strenge damer som skal ta han :P Beste som finnes faktisk! All oppmerksomhet er nemlig god oppmerksomhet, og ingenting er bedre enn damer som løper etter han. Teiten :P

Thorvald er peeen!

• Like 1
Skrevet

Herlig! Ico hadde digget Hottie. Han liker strenge damer som skal ta han :P Beste som finnes faktisk! All oppmerksomhet er nemlig god oppmerksomhet, og ingenting er bedre enn damer som løper etter han. Teiten :P

Thorvald er peeen!

Hottie sier at hun kan være purke og streng på han anyday. :lol: Nå deler hun tun med en samojed - så hun har sett samojed før i det minste. :lol: