Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du vanskelig hund?


Recommended Posts

Tar i mot hunder til rask fjerning av aggresjon,stress,draing i bånd,nervøse tendenser etc.Naturlig innlæringsmetode.Lærer hunden grunnleggende dressur,grensesetting,og ved behov sosialisering med andre hunder.Kan også ta imot hunder i helger og ferier,så treningen kan kombineres med pass av hunden.

Endret av IW
Fjernet link til hjemmeside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen tanker jeg gjør meg når jeg leser det det du skal tilby:

Gjør du dette som frivillig på hobbybasis eller har du noen faglig tyngde? Jeg klarer ikke helt å se hvilken bakgrunn du har for tjenesten du tilbyr (utover det å være dyreeier) :)

Jeg lurer også på hva du legger i "naturlig innlæringsmetode"? Det kan virke diffust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Tja, eee nei. For meg og det jeg ahr lest så forteller du en hel masse uten å fortelle noe som helst. Men skulle gjerne vist noe om hvordan du trener hvilken utdannelse som ligger i bunnen osv. Og litt mer spesifikt hva. San som i kapittelet om bandtvangen. Du ahr jo ikke en gang skrevet om den generelle elelr hvor folk fpr sjekket opp bandtvangen i den spesifikke kommunen. Noe som er viktig infor for å klare å holde bandtvangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar i mot hunder til rask fjerning av aggresjon,stress,draing i bånd,nervøse tendenser etc.Naturlig innlæringsmetode.Lærer hunden grunnleggende dressur,grensesetting,og ved behov sosialisering med andre hunder.Kan også ta imot hunder i helger og ferier,så treningen kan kombineres med pass av hunden.Hjemmeside:atferdsvanskerogdressur.123hjemmeside.no

Rask fjerning? Naturling innlæringsmetode?

Beklager altså men her i gården går man evt(om jeg hadde hatt hund med de problemene) til folk med fagkompetanse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig nysgjerrig på hva du mener med naturlig innlæringsmetoder?

Når folk bruker sånne uttrykk er det ofte et dårlig skjult synonym for "gammeldagse treningsmetoder" med straff som hovedinnhold. Hvis det ikke er det du driver med ville jeg kanskje formulert det litt annerledes ;)

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, med et par vanskelige hunder på erfaringa så er det en ting som skurrer i hodet mitt, og det er "rask fjerning av stress, aggresjon, draing i bånd og nervøse tendenser" slike ting blir aldri fikset raskt, med mindre hunden faktisk ikke er stresset, nervøs etc... Slike ting sitter dypt og selv om man kan fjerne symptomene raskt, i noen tilfeller, så er det ikke så fort gjort og faktisk få hunden til å ha det bedre med seg selv. Og slik rask symptomfjerning kommer sjeldent av positiv trening.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...