Gå til innhold
Hundesonen.no

Aglity Hjelp


jemo
 Share

Recommended Posts

Hei,

jeg og min hund Lucy har nettop gått på et nybegynner kurs i agility! Hun var overraskende flink og klarte alle hindre helt perfekt, alle utenom slalompinnene.... jeg er veldig intrisert i å f.eks bli med i en klubb eller ta et viderekommende kurs men henne. Er det noen som også vil dette eller har noe å annbefale?

Jeg har veldig lyst til å møte andre med samme interesser!

STEVNER_: jeg har sett overalt etter junior stevner men finner ingen ting! vet dere et sted i oslo som har stevner? (for begynnere) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo så har du to klubber som driver med agility. Oslo og omegn dressurklubb (www.oodk.org) har agilitykurs snart, og faste treninger hver uke for de som har gått kurs. Stovner vet jeg lite om, men regner med at de har kurs innimellom, og faste treninger de også.

Stevner finner du på terminlisten. Ellers har klubbene noe uoffisielt, da må man bare følge med på nettsidene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? Hundeklubben jeg er medlem av har gratis agilitytreninger en gang i uka for alle klubbens medlemmer i sommerhalvåret (Mai-september) og innetrening mot avgift en gang i uka resten av året. Synes det er en super ordning for alle som har gått nybegynnerkurs og ikke helt vet "veien videre".

Edit: kanskje greit å få med, dette er altså Follo brukshundklubb i Ås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å redigere fra iPaden så det må bli dobbeltpost:

Har du vært på Canisbanen bak Frognerparken? Om du holder til i Oslo. Det er en agilitybane som står fremme hele tiden, og mot en avgift får du nøkkel til kassa med hopp- og slalåmpinner osv og kan trene der. De har også samlinger en dag i uken hvor man kan komme og trene og få hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, tusen takk får svar :) Det høres ut som en fin ordning men det blir nesten 1 time å kjøre, ellers skulle jeg gjærne hengt meg på @bie :)

Åja det i frognerparken er jo helt toppers!!! Har de en hjemme side eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk :) ville også likt å møte noen andre som drev med det og møtes å øve.osv. er du intrisert i agility @simira ?

Jeg er ikke det, men det er mange aktive på agilitytreningene i Oslo og omegn. Det er bare å ta kontakt med klubben så blir du helt sikkert kjent med folk der.

Får ikke til å redigere fra iPaden så det må bli dobbeltpost:

Har du vært på Canisbanen bak Frognerparken? Om du holder til i Oslo. Det er en agilitybane som står fremme hele tiden, og mot en avgift får du nøkkel til kassa med hopp- og slalåmpinner osv og kan trene der. De har også samlinger en dag i uken hvor man kan komme og trene og få hjelp :)

Hvem er det som har disse samlingene? Det var nytt for meg. Men så er det en stund siden jeg har vært der også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...