Gå til innhold
Hundesonen.no

<8kg frisk hund?


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Max størrelse på border terrier er 7,1 kilo på hannene. Er de virkelig så fjernt fra standarden? Det er ikke mitt inntrykk. For her tenker jeg bare border, border, border jeg. De er ikke spesielt t

Jeg har så lyst til å anbefale dvergpinscher fordi min har vært den perfekte følgeskompanjong i snart ni år (dog ikke uten helseproblemer), men jeg tør rett og slett ikke. Det har vært så mye dårlig a

Posted Images

I Italiensk Mynde?

Jeg er så innmari forelsket i de at det er farlig for tiden :lol: Tror jeg må finne en oppdretter her i sweden å besöke :P

Neinei, i podengo :P Italiensk mynde finnes det vel omtrent ikke lyd i? Hvertfall ikke den venninna mi hadde. Det var en enkel sjel det, kunne gå løs nesten overalt. Eneste minuset var at han aldri ble 100% husrein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lite hjelpsom input, men du hadde kledd en italiensk mynde skikkelig godt! Og de er kule. :wub:

LOL genial input egentlig, jeg er jo lang og scrawny-tynn :P:lol: Labrador og jeg kler hverandre således ikke så godt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avtalt å møte en godt voksen dame med to godt voksne italienere her i Sverige nå. Bare fant henne på oppdretteroversikten til italienske vinthund-klubbens nettsider, hun hadde sluttet med oppdrett men ville gjerne møte meg. Alt det rare man gjør osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...