Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Haha, jeg tok en titt på nettsidene og trodde at "Hest treningssnacks" var godbiter til hest... :P

Jeg trenger ikke så mye (ingenting faktisk!), men tenkte å teste pølsene på hundene.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, simira skrev:

Haha, jeg tok en titt på nettsidene og trodde at "Hest treningssnacks" var godbiter til hest... :P

Jeg trenger ikke så mye (ingenting faktisk!), men tenkte å teste pølsene på hundene.

Godbitpølsene i 80g og 200g er iallefall med =) 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Katahdin varmedekken str XS, blir det for stort for mellompuddel tror du? Jeg har en på 11 kg og en på 13 kg, og størrelsesguiden sier at den passer hund på 14-16 kg. Tenker det blir for stort til Albert 11kg, men kan kanskje passe Bob 13 kg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 24. februar 2018 at 2:16 AM, tmp skrev:

Katahdin varmedekken str XS, blir det for stort for mellompuddel tror du? Jeg har en på 11 kg og en på 13 kg, og størrelsesguiden sier at den passer hund på 14-16 kg. Tenker det blir for stort til Albert 11kg, men kan kanskje passe Bob 13 kg?

Hei, 

Litt usikker på om du har posta i riktig tråd? Vi har dekken fra Trine.. :)https://utstyrtilhund.no/produkt/utstyr/dekken-og-klaer/trine-termo-softdekken-rod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, tmp skrev:

Hmm..det er jeg og, husker ikke :P Men da har dere uansett ikke det dekkenet antar jeg?

Nei, det har vi ikkje.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive