Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Fellestreninger Bergen

Recommended Posts

Veldig med på å gjøre dette til en greie! Ikke nødvendigvis én fast dag, men at vi (som nevnt tidligere) har denne tråden hvor vi kan avtale møter :)

Som dere som var med i går kanskje fikk med dere trenger vi å trene litt på anerkjennelse av min eksistens og diverse sånt når det er kule hunder og mennesker rundt :D (Til de som ikke fikk det med seg: Meesha sleit utstillingsbåndet sitt da han så @*mokken* :lol: )

• Like 4

Forumet fortsetter under annonsen

Jeg kan også på torsdag :) Jeg har fått snake kjede i posten og har festet det på det nydelige utstillingsbåndet vi har bestilt fra Australia :)

Samme plass som sist? Jeg er hos mine foreldre nå, så jeg kan ikke plukke deg opp, @ingvildoline.

• Like 1

Hallo folkens, bilder :D

Det er så mørkt ute på kvelden :( Blir dårlig med bilder da. Men jeg skal ta med kamera og håpe på litt lys ;)

Merket stooor forskjell på Meesha fra første til andre trening vi hadde – dette er kjekt! Kan vi få til noe i uken som kommer, siden det er utstilling til helga? Vi trenger mer øvelse på tannvisning for fremmede! :) Gjerne også kommentarer på hvordan han går når vi rusler/spretter i lina :D

• Like 1

Merket stooor forskjell på Meesha fra første til andre trening vi hadde – dette er kjekt! Kan vi få til noe i uken som kommer, siden det er utstilling til helga? Vi trenger mer øvelse på tannvisning for fremmede! :) Gjerne også kommentarer på hvordan han går når vi rusler/spretter i lina :D

Vi kan ihvertfall mandag kveld, muligens onsdag også men må sjekke kalenderen :)

Fredag kan vi mellom 14.30 og 17.

Jeg kan alle dager utenom mandag og fredag. Vi trenger mye håndtering og tannvisningstrening. Litt stå og traving og :P

Forumet fortsetter under annonsen