minimoo Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Noen her som bor i Blystadlia og kanskje vil gå litt turer av og til i fremtiden Siter
Cavalierflat Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Jeg bor på Løvenstad og jeg og Gærningen kunne nok helt sikkert blitt med på noen turer Siter
Maria Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Vi bor på Fjellhamar og bruker en drøy halvtime hvis vi går til Løvenstad. Så vi er ikke veldig langt unna Siter
minimoo Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2013 Kult! Vi flytter dit på søndag Siter
Cavalierflat Skrevet 21. September 2013 Rapporter Skrevet 21. September 2013 Var det noen som ville trene/gå tur en dag? Siter
minimoo Skrevet 22. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2013 Ja! Jeg skal på en litt sen ferie til uka, så det må bli uka etter for min del Popper innom. 1 Siter
WheatenMali Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Jeg har tidligere bodd 15 år i Blystadlia og elsker å gå i skogen der, så jeg blir gjerne med! 2 Siter
Wanderlust Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Jeg er gjerne med på tur/trening, og helst på dagtid. Men den kommende uka kan jeg kun torsdag (tror jeg), så om noen vil noe da, så rop ut Hadde vært ålright å hatt noen og trent med på grusbanen her på Løvenstad. Fra neste uke og ut oktober har jeg nok mye tid på dagtid Siter
Cavalierflat Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Jeg er gjerne med på tur/trening, og helst på dagtid. Men den kommende uka kan jeg kun torsdag (tror jeg), så om noen vil noe da, så rop ut Hadde vært ålright å hatt noen og trent med på grusbanen her på Løvenstad. Fra neste uke og ut oktober har jeg nok mye tid på dagtid Jeg er opptatt på torsdag, men ledig neste uke på dagtid Blir gjerne med på treninger på grusbanen altså! Siter
Wanderlust Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Jeg er opptatt på torsdag, men ledig neste uke på dagtid Blir gjerne med på treninger på grusbanen altså! Prøve å finne en dag neste uke da? Tror jeg kan tir-fredag Siter
Cavalierflat Skrevet 24. September 2013 Rapporter Skrevet 24. September 2013 Prøve å finne en dag neste uke da? Tror jeg kan tir-fredag Ja, jeg kan alle dager den uken utenom torsdagen, så bare si fra når du er sikker på dagene Siter
Maria Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Neste uke har jeg tid til å gå tur Tror jeg har litt tid på dagtid flere av dagene også. Siter
minimoo Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2013 Nå har jeg nett igjen, så vi er gjerne med.Som nevnt i annen tråd er ikke min alltid like glad i andre hunder, kommer veldig an på. Men om han ikke vil hilse, kan vi alltids gå tur og trene isteden for frislipp og hundelek Både han og jeg trenger det Siter
minimoo Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Noen som vet når grusbanen ikke brukes?Har lesedag i morgen hvis noen vil være med i løpet av dagen på tusling i bånd, evt slipp hvis dusten syns hunden 'din' er kul. Siter
Maria Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Han var jo ikke så verst grei han gutten din, da. Gikk jo veldig fint med Leja! 1 Siter
minimoo Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Hun var jo right up his street også. Så koselig Må gjentas!! Siter
Kristina Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Hei! Dette er kanskje litt gammel tråd, men. Jeg bor i Blystadlia og vil gjerne trene hund sammen med noen. Vi har hatt litt pause i noen år nå, men nå håper jeg egentlig på å komme back in business og trene mot en lydighetskonkurranse eller to. Det er jo mye lettere å komme seg ut å trene om det er i nærområdet, og grusbanen her oppe er jo veldig fin å trene på. Er det noen som kan trene en dag neste uke? Jeg er student så har igrunn veldig fleksible dager. Siter
Wanderlust Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Hei! Dette er kanskje litt gammel tråd, men. Jeg bor i Blystadlia og vil gjerne trene hund sammen med noen. Vi har hatt litt pause i noen år nå, men nå håper jeg egentlig på å komme back in business og trene mot en lydighetskonkurranse eller to. Det er jo mye lettere å komme seg ut å trene om det er i nærområdet, og grusbanen her oppe er jo veldig fin å trene på. Er det noen som kan trene en dag neste uke? Jeg er student så har igrunn veldig fleksible dager. Hvor ligger den grusbanen? Vet bare om den på Løvenstad (der jeg bor). Siter
Kristina Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 For all del - jeg kan godt trene på Løvenstad også, det var ikke sånn ment at det MÅ skje på Blystadlia. Det kom kanskje litt uklart frem. Jeg har eksamen på mandag så skylder på eksamenståka. Den ligger litt bak butikken, den er også opplyst på kveldstid. Foreløpig er den full av brakker de hadde skolebarna i, men brakkene blir vel borte snart nå som skolen er ferdig. Det er nesten aldri noen som bruker den, så jeg synes det har vært fint å trene der, og det er en veldig stor gressplen ved siden av. Men jeg er med å trene på Løvenstad også! :-) Siter
Wanderlust Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 For all del - jeg kan godt trene på Løvenstad også, det var ikke sånn ment at det MÅ skje på Blystadlia. Det kom kanskje litt uklart frem. Jeg har eksamen på mandag så skylder på eksamenståka. Den ligger litt bak butikken, den er også opplyst på kveldstid. Foreløpig er den full av brakker de hadde skolebarna i, men brakkene blir vel borte snart nå som skolen er ferdig. Det er nesten aldri noen som bruker den, så jeg synes det har vært fint å trene der, og det er en veldig stor gressplen ved siden av. Men jeg er med å trene på Løvenstad også! :-) Nei, herregud, jeg bare lurte på hvor den lå, for jeg aner rett og slett ikke Men er ikke så kjent der oppe heller. Er det mulighet til å ha bilen rett ved der eller? Hadde ikke hatt vondt av å komme igang med litt trening. Siter
Kristina Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Det er dårlig med parkering rett ved desverre. Det er bare parkering til skolen, og den ligger vel 100 meter bortenfor kanskje Siter
Kristina Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Er det noen andre her i dag som også har fleksibel hverdag, og som kunne tenke seg å trene før klokken 15 i dag, enten på Løvenstad eller her oppe? :-) Siter
Wanderlust Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Er det noen andre her i dag som også har fleksibel hverdag, og som kunne tenke seg å trene før klokken 15 i dag, enten på Løvenstad eller her oppe? :-) Jeg har en veldig fleksibel hverdag, så kan nok bli med innimellom Men nå sitter jeg uten hund. Så får bli lengre ut i Mai tenker jeg Siter
Recommended Posts