Gå til innhold
Hundesonen.no

Romsjulstur i Bergen


Evelzz
 Share

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hallo Bergens-soniser! MegaMarie og jeg har akkurat konkludert med at vi ikke kan la disse østlendingene vinne på treffsiden, og at vi burde få til en romjulstur her mellom de syv fjell også! Vi e

Gjerne @ du kan låne en av mine

Jeg er i Bergen til 1 januar og vil gjerne være med. Hvis jeg får lov å henge meg på da....

Jeg har gått på en liten smell og er skikkelig uggen i formen, men kan gjerne være med kl. 13 hvis formen er noenlunde og hvis været ikke er helt vannvittig :)

Møtes på Stend da eller? Eller et annet sted? Merker jeg ikke er så kjent i Bergen lenger.... :P

....og god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva tenker folk, frislipp, båndtur.. Jeg er ikke komfortabel med å slippe fjotten i naerheten av trafikk eller steder med masse folk (altså type Hordnesskogen, som er et populaert turområde, ikke masse folk som i sonisgjengen :P ), men hadde vaert fint om han fikk løpt seg litt med de andre hundene, så lenge alle er sånn passelig snill og grei og sånt :)

Red. for å si at det for meg passer best tidlig på dagen, helst møtes senest kl 13..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frislipp hadde nok vært det beste for min også. Men han kan bli kranglete med andre hanner. Ikke bestandig det skjer, kommer vel litt ann på hvordan andre hanner oppfører seg mot han.

Dessuten sitter ikke innkallingen helt 100 %, så da er det kanskje best med et inngjerdet område eller et sted som er et stykke fra veien og folk :) Jeg vet ikke om noen vet om noen sånne steder hvor det er fint å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp sjekk av værmeldingen for helgen viser 75-80mm nedbør i morgen og 10mm på dagtid søndag.... selv om hundene må luftes i morgen også, så hadde det vært greit om vi slipper å pakke oss så godt inn at vi aldri i livet kjenner hverandre igjen hvis vi treffes på gaten..

Mitt forslag til tidspunkt: søndag kl 13 eller 14? (litt egoist siden jeg håper jeg får tatt meg en bytur i morgen kveld, selv om været gjør meg litt usikker der også)

Edit: Så kan noen andre som er mer kjent med hvor det er fint å slippe hund/gå tur foreslå sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag på den tiden passer dårlig for meg, da jeg definitivt skal ha meg en bytur i morgen, for første gang på lenge :P Og dermed skal jeg i hvert fall gi fjotten en god tur i morgen. Siden det ble litt frem og tilbake her, og jeg skal til sengs nå, så tar vi oss en god kløvtur på egenhånd i regnvaeret i morgen formiddag :D Men er gjerne med på sonismøte/-tur en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker også sofaen i dag og Lady var sjeldent kjapp ute og tisset i dag tidlig, så søndag er bedre for meg. Selv om jeg klarer å få meg en bytur i kveld. Den frister faktisk ikke så veldig med dette været den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde oss en herlig våt og gjørmete to timers kløvtur i dag, så vi tar oss en sofasøndag i morgen :D Er forsåvidt med på en tur/treff tidlig på dagen på mandag om noen er intr. Må slite ut fjotten tidlig på dagen før det begynner med fyrverkeri...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...