Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Ja, det stemmer det, jeg husker jeg leste noe sånt. 21 av 4.000.000, det er jo helt ansvarsløst. :lol:

Jeg husker det var mye feilbruk også blandt de skadene. Folk som putta spedbarna sine i de før de klarte å holde hodet oppe selv og greier. Folk er litt gale.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke ment som skremselspropaganda, altså :P Mer som en obsobs. Jeg vet jo ikke hvor gale dere her inne egentlig er :lol:

Hvor gale? Skadeprosenten er på 0,000005 liksom. Jeg tror normal bleiebruk forårsaker flere skader enn det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gale? Skadeprosenten er på 0,000005 liksom. Jeg tror normal bleiebruk forårsaker flere skader enn det. :lol:

Gale som i det kommentarene handlet om: Hvor gale folk er som setter altfor små barn i de, går fra de, etc. Ikke gale som i at man er gal om man bruker stolen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var "desverre" ikke verste bildet engang. Ungen begynte 3 uker tidligere med den stolen, og satt som regel på den stolen på en egen benk ved bordet, alene... Ikke mye som skulle til før ungen hadde veivet litt, detti ned og slått seg hardt, så at det finnes feilbruk i det som i alt annet til barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilde av et barn som var så lite, kunne ikke ha vært mer enn et par uker gammel, med null hodekontroll og så tynne lår at de var som fyrstikker. Babyen bare hang slapt ut på siden med verdens såreste ansiktsuttrykk. Det var helt hjerteskjærende. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, ser ikke noe bilde :( Men er ikke overrasket over at folk går fra ungene i stoler.. De sender jo ungene under sperrebåndende vi setter opp når vi kjører truck liksom. Noen ganger får jeg lyst til å spørre om de i det hele tatt bryr seg om dem.. Jeg er altfor glad i min. Ev totalt pushover..Han er bortskjemt :( 450 kr *grøss* Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

post-321-13606003699312_thumb.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere - når det operere med høyde på sammenslåtte vogner - er det med eller uten bagem da? Eller er det håndtaket som stikker opp så den blir 64 høy? eller er hele pakka 64 høy?

Håndtakene stikker vel uansett lengre opp enn bagen?

Edit: Eller, de gjør kanskje ikke det i alle vogner? Vår gjør i alle fall det. Du kan jo uansett se på hvor lang bagen er og se om det er lengre eller kortere enn det som blir oppgitt som høyde på vogna sammenslått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, ser ikke noe bilde :( Men er ikke overrasket over at folk går fra ungene i stoler.. De sender jo ungene under sperrebåndende vi setter opp når vi kjører truck liksom. Noen ganger får jeg lyst til å spørre om de i det hele tatt bryr seg om dem.. Jeg er altfor glad i min. Ev totalt pushover..Han er bortskjemt :( 450 kr *grøss* Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

450? Vi brukte 400 på en dum kaptein sabeltann-skattekiste til nevøen vår til jul. Og det var på tilbud. Synes du fikk mye mer for pengene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndtakene stikker vel uansett lengre opp enn bagen?

Jeg aner ikke :lol: Men måles den fra håndtak eller bag? Driver å lurer på om vi vil klare å sette vognunderstellet under bur som er bygd opp noe. Skal ha vogna yodel selger - så den ser sånn her ut: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/284850_320009928108140_799615580_n.jpg finner den ikke på nett, men alle vogner jeg ser på har oppgitt mål som sammenslått på rundt 60 cm. Noen som har bilde av en sammenslått vogn? Har ikke slått sammen vogn siden bagvognen jeg hadde som dukkevogn for hundre år siden, og den er nok ikke helt representativ :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

450? Vi brukte 400 på en dum kaptein sabeltann-skattekiste til nevøen vår til jul. Og det var på tilbud. Synes du fikk mye mer for pengene :lol:

wtf??? Faren skal kjøpe hatten da... Heldigvis. Herregud, Formoe & co tjener litt på ettergivende idiot- foreldre som meg *rødme* De kan jo ta så mye de vil. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...