Gå til innhold
Hundesonen.no

Iherb.com


edlitam
 Share

Recommended Posts

Da har jeg testet shampoen min, Acure Organics, Shampoo, Lemongrass + Argan Stem Cell. Jeg er kjempe fornøyd :D Jeg liker når håret får litt ekstra glans, og det får den av denne :ahappy: Håret blir rent og pent, det floker lite og i tillegg lukter det godt :D Pst: Bruker balsamen også.

I morgen får jeg lønning, så da skal jeg kjøpe proteinpulver, shaker og proteinbarer. Betacaroten må jo også bestilles, men det var jo så dyrt. Hvis jeg skal holde meg under 200 kr, så får jeg ta det i neste pakke. Men jeg fant egentlig ut at jeg ble veldig fort brun så fort solen kom :lol: Det er kun i ansiktet at jeg enda føler jeg ikke får skikkelig farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Questbar @Lola Pagola

Jeg bor i frankrike så toll er ikke noe problem, hihi, *bestillesåmyesommulig*

Hundene mine ELSKER Zukes hundegodt...koster 15-20 kr for en pose, så jeg har bestilt enda flere poser Ellers så må jeg le over hvor billig ting er...I går kjøpte jeg shampo, balsam (økologisk

Også venter jeg fælt på en pakke jeg trodde skulle komme i dag, jeg har nemlig blitt tipset om en dusjsåpe som visstnok skal lukte likt som Lush sin Snow fairy! :heart: Altså sukkerspinnrosasøtt, men uten parabener og sls (som det er i Lush sin) - så den er blitt klikket hjem - håper den er god og at jeg tåler den for flasken er svær!

Luktet den likt? og vil du annbefale den videre? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luktet den likt? og vil du annbefale den videre? :ahappy:

Ja den lukter ganske likt, men er enda søtere på en måte. Så om du liker superrosasøtt er den perfekt! Jeg er hvertfall fornøyd, den er veldig mild for huden og siden flasken er stor og med pumpe føles den veldig drøy i bruk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å dobbeltposte for å fortelle at jeg har fått helt dilla på kamille og lavendel te? Seriøst, det er helt nydelig!

Jeg elsker urtete og Traditional Medicinals har mange gode, men nå er jeg altså blitt helt hekta på bodylotion fra Out of Africa, den lukter så godt av kokos og gjør huden silkemyk. Og ikke minst enda en freebie leppepomade. Jeg tror jeg har fått hele sortimentet fra Sierrea Bees gratis. :D

:heart: Iherb.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en pakke på lørdag, fikk beskjed om at det hadde kommet lapp hjemme like før jeg var ferdig på jobb ;)

Gummibjørner, bodyscrub (hot chocolate, lukter litt vel mye sjokkis, men har ikke prøvd den enda), dusjsåpe og out of africa lepomadene (elsk på dem!) :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli utålmodig :aww: 10 dager siden pakken min er blitt sendt, og den er ikke kommet enda.. Jeg vil ha tingene mine!

Du er ikke alene om det. Tidligere tok det maks 7 dager før jeg fikk hentelapp på posten, men nå går det opptil 20(!) dager før jeg får pakken min. :icon_confused: Jeg vil ha pakken(e) *host* min(e) nå! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update, dusjsåpen lukta litt for søtt for min smak, men skal gjemmes vekk til jul, fikk litt julevibber av lukta :lol:

Scruben luktet rett og slett for mye sjokolade, syntes også konsistensen var litt for fast, samt at den var litt finkornet.

Dusjsåpe, scrub, lip balmene jeg er veldig fornøyd med

Gamle dusjsåpen jeg skal gå tilbake til, stor flaske til fin pris, og tørker ikke ut huden som annen billig såpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Update, dusjsåpen lukta litt for søtt for min smak, men skal gjemmes vekk til jul, fikk litt julevibber av lukta :lol:

Scruben luktet rett og slett for mye sjokolade, syntes også konsistensen var litt for fast, samt at den var litt finkornet.

Dusjsåpe, scrub, lip balmene jeg er veldig fornøyd med

Gamle dusjsåpen jeg skal gå tilbake til, stor flaske til fin pris, og tørker ikke ut huden som annen billig såpe :)

Shikai har mange gode dusjsåper, om du liker sitruslukt er Yuzu kjempegod. Frisk og sprek lukt synes jeg. :) Jeg har veldig lyst til å prøve Cucumber melon også, det må jo være en ren og frisk lukt.

Siden jeg simpelthen måtte ha en hårkur har jeg klikket hjem denne, den skal visstnok være magisk og illeluktende.. :P En god venninne av meg er blitt helt frelst etter å ha prøvd disse homeopatiske pillene mot akne så de skal prøves ut. Siden jeg er på lavenderkjøret har jeg bestilt denne, det blir min fjerde(!) flaske med Thayers - jeg er hekta! Jeg har prøvd Rose (lukter gammel dame), Cucumber (veldig god!), Peach (søt og frisk). Thayers er helt genial på kviser og f.eks etter barbering da blir det ingen nupper. :)

Sølve har forresten fått en flaske med omega 3 som han elsker. Han blir helt vill når jeg tar den ut av kjøleskapet og slikker opp all maten i en fei, smokey meat flavor is the bomb! :) Siden han skal ha 1/4 teskje om dagen regner jeg med å ha den en god stund.

Han fikk i samme pakken en pose med denne og denne som han også liker veldig godt. Etter litt prøving kan jeg vel konkludere at han ikke liker noe annet godteri fra Zuke's enn disse to. Særingen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSM pulver til Noomi på vei igjen. Slik at jeg hele tiden skal ha en uåpnet boks her, og ikke gå tom igjen. :P Glukosamin til Vida ankom nå nettopp.

Og så litt småtterier fra "Bath & Shower" delen som skal bli til julegaver etter hvert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSM pulver til Noomi på vei igjen. Slik at jeg hele tiden skal ha en uåpnet boks her, og ikke gå tom igjen. :P Glukosamin til Vida ankom nå nettopp.

Og så litt småtterier fra "Bath & Shower" delen som skal bli til julegaver etter hvert. :P

Hvor mye MSM gir du til Noomi og hvor mye veier hun? Synes det er vanskelig å finne ut akkurat hvor mye Ulf skal ha.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye MSM gir du til Noomi og hvor mye veier hun? Synes det er vanskelig å finne ut akkurat hvor mye Ulf skal ha.. :)

Hun får tre toppa tskjeer to ganger om dagen, og veier 28 kg. Men virker som man må prøve seg litt fram. Varierer fra hund til hund.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSM pulver til Noomi på vei igjen. Slik at jeg hele tiden skal ha en uåpnet boks her, og ikke gå tom igjen. :P Glukosamin til Vida ankom nå nettopp.

Og så litt småtterier fra "Bath & Shower" delen som skal bli til julegaver etter hvert. :P

Igjen? :P

Jeg har enda den første boksen jeg kjøpte. Fikk beskjed av Tulip å gi en halv teskje til dagen og det samme står på boksen tror jeg.

Nå er hun 1 år, så jeg har sluttet med det, huden hennes er helt fin og vært det lenge. :ahappy:

Hvordan fungerer MSM på Noomi?

Hvor kjøper du Glucosamin? Jeg trenger det til Kiwi. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen? :P

Jeg har enda den første boksen jeg kjøpte. Fikk beskjed av Tulip å gi en halv teskje til dagen og det samme står på boksen tror jeg.

Nå er hun 1 år, så jeg har sluttet med det, huden hennes er helt fin og vært det lenge. :ahappy:

Hvordan fungerer MSM på Noomi?

Hvor kjøper du Glucosamin? Jeg trenger det til Kiwi. :hmm:

Vi er på boks to. Og kjører samme dosene som søstra fikk ca. Og jeg ser forskjell på når hun går på det, og da vi gikk tom.

Men bestilt en for å alltid ha en i hus siden det tar litt tid over dammen... Bestiller glucosamin på iherb og. Finnes under dyrekategorien. Er på tlf, så orker ikke finne lenke. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på boks to. Og kjører samme dosene som søstra fikk ca. Og jeg ser forskjell på når hun går på det, og da vi gikk tom.

Men bestilt en for å alltid ha en i hus siden det tar litt tid over dammen... Bestiller glucosamin på iherb og. Finnes under dyrekategorien. Er på tlf, så orker ikke finne lenke. :P

Så bra at Noomi fungerer på det. :ahappy: Er hun helt bra nå? Hvordan gikk det med de allergisprøytene hun fikk?

Jeg har blitt veldig glad i MSM etter det omtrent kurerte Minion. :ahappy:

Men da skjønner jeg, opplevde selv at det tok 20 dager på ene iherb pakken jeg bestilte, det er litt for lenge hvis man går tom.

Husker du hvilket merke og type du bestilte? Eller finne link når/hvis du har tid og lyst? :ahappy::flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at Noomi fungerer på det. :ahappy: Er hun helt bra nå? Hvordan gikk det med de allergisprøytene hun fikk?

Jeg har blitt veldig glad i MSM etter det omtrent kurerte Minion. :ahappy:

Men da skjønner jeg, opplevde selv at det tok 20 dager på ene iherb pakken jeg bestilte, det er litt for lenge hvis man går tom.

Husker du hvilket merke og type du bestilte? Eller finne link når/hvis du har tid og lyst? :ahappy::flowers:

Hun er ikke helt bra nei. Men bedre. Og det har hjulpet å flytte også. Hun går på vaksina nå, og det har nok hjulpet på også. :) Men det er virkelig levende med for oss alle.

Diskuterte det med en kollega. Om man ville ha HD eller allergi. Og kom vel til konklusjonen at jeg ville hatt HD-C framfor allergi, men likevel Noomis allergi framfor HD-E...

Denne har jeg bestilt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke helt bra nei. Men bedre. Og det har hjulpet å flytte også. Hun går på vaksina nå, og det har nok hjulpet på også. :) Men det er virkelig levende med for oss alle.

Diskuterte det med en kollega. Om man ville ha HD eller allergi. Og kom vel til konklusjonen at jeg ville hatt HD-C framfor allergi, men likevel Noomis allergi framfor HD-E....

jeg skulle til å si, noomi lever iallefall, og så flink hun er når du skal ordne med sokker og vasking :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke helt bra nei. Men bedre. Og det har hjulpet å flytte også. Hun går på vaksina nå, og det har nok hjulpet på også. :) Men det er virkelig levende med for oss alle.

Diskuterte det med en kollega. Om man ville ha HD eller allergi. Og kom vel til konklusjonen at jeg ville hatt HD-C framfor allergi, men likevel Noomis allergi framfor HD-E...

Denne har jeg bestilt.

Tusen takk for link. :ahappy::flowers:

Huff, syns så synd på deg og Noomi, dere fortjener begge to at hun skal bli frisk. :hug: Men det er vel kanskje en liten trøst at hun faktisk fungerer nå?

Jeg er enig med deg, heller HD-C fremfor allergi, men aldri i verden om jeg vil ha en HD-E hund igjen, det holdt med 2 stk på rad. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...