Gå til innhold
Hundesonen.no

Iherb.com


edlitam
 Share

Recommended Posts

Jeg skjønner veldig godt hva du mener :) :) jeg har allerde lagt masse av produktene du har nevnt i handlekurven, tre store pakker er på vei til meg nå, men hello det er veldig greit å kjøpe masse for da har man julegaver ikke sant? :icon_redface:

Godt å høre at jeg ikke er alene, det er nesten umulig å bestille bare en pakke fra Iherb altså :) Hentet 2 pakker på posten i dag faktisk :whistle: Alt fra sjokolade til rengjøringsmidler, til krillolje til Sølve og dusjsåpe til meg.. Det blir nok en del fine bursdag og julegaver fra Iherb i år også ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Questbar @Lola Pagola

Jeg bor i frankrike så toll er ikke noe problem, hihi, *bestillesåmyesommulig*

Hundene mine ELSKER Zukes hundegodt...koster 15-20 kr for en pose, så jeg har bestilt enda flere poser Ellers så må jeg le over hvor billig ting er...I går kjøpte jeg shampo, balsam (økologisk

Innlegget ser litt rart ut, kopiert fra bloggen, men noe av det jeg har prøvd så langt og er fornøyd med :)

Hvis noen forresten har tips til tilskudd som gir en skikkelig energi så tar jeg gjerne imot :)

1548586-10-1347306450727.jpg

Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg bestilte dette, men det er mye billigere enn i Norge, og tenkte det hadde vært gøy å prøve. Jeg tenker jeg vil bruke de som et mellomåltid om jeg feks er på skolen og skal svømme rett etterpå uten muligheten til å få i meg mat. Jeg prøvdesmakte en og de smaker alt for godt. Det er jo forsåvidt ett sunnere alternativ til sjokolade og fordelen med det er at du iallefall ikke greier å spise mer enn en.

Dette er ett slags vitaminvann som er i pulverform. I en pakke er det 12 poser som du kan blande ut i vannflasken din. Jeg syns anbefalingen med vann som står på pakken gjør at den blir alt for sterk, men nå liker jeg også saft som smaker vann da. Fordelen er at den også bare er søtet med stevia og ikke vanlig sukker. God på smak, smaker ikke alt for kunstig.

1548586-11-1347305828690-n700.jpg

Dette er den samme teen som du kan kjøpe til 50 kroner flasken i Norge. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har skjønt poenget med å betale 50 kroner for en flaske med kald te. Derfor bestilte jeg denne som er akuratt samme greia, bortsett fra at du selv må lage teen. Jeg har til nå bare drukket den varm, men veldig god er den iallefall.

1548586-11-1347305827098-n700.jpg

Dette er en cream shave som ikke er testet på dyr, og itillegg bra for sensetiv hud. Den lukter kjempegodt, og gjør virkelig jobben sin uten å tørke ut huden fullstendig.

1548586-11-1347305825855-n700.jpg

Arnica er fantastisk. Jeg har lenge brukt det i kremform mot feks brannskader, men kom over disse pillene også. Helt supert å ta etter en lang arbeidsdag eller en treningsøkt hvor du vet at kroppen kommer til å straffe deg dagen etterpå.

1548586-11-1347305823495-n700.jpg

Dette er rett og slett peanuttsmør i pulverform. Litt skeptisk var jeg, men mange snakket varmt om dette. Kanskje ikke den drøyeste boksen i bruk, men smaker akuratt som vanlig, pluss at det er mye sunnere. Win/win situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg har bestilt:

Tropical punch with fiber - ikke helt min smak. Litt kunstig ala "sydensnop"

Organic gummy bears - farlig gode.... :D

Mango butter soap - god lukt og veldig fin til min sensitive hud

og til Harly;

Chicken breast - smakte digg sa Harly! :P

Gentle digest, probiotica capsles - har testet disse på Harly og en besøkshund. Fungerer utmerket :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt:

Tropical punch with fiber - ikke helt min smak. Litt kunstig ala "sydensnop"

Organic gummy bears - farlig gode.... :D

Mango butter soap - god lukt og veldig fin til min sensitive hud

og til Harly;

Chicken breast - smakte digg sa Harly! :P

Gentle digest, probiotica capsles - har testet disse på Harly og en besøkshund. Fungerer utmerket :ahappy:

OBS, Dogswell kyllingbryst er laget i Kina. Sølve elsker kyllingfiletene, men jeg tar ikke sjangsen på å gi de mer. Dogswell er blitt nevnt blant fabrikkene som har laget giftige kyllingfileter. Veldig synd siden det er blant Sølves absolutt favoritter. Her er mer om giftig kylling fra Kina: http://hundesonen.no/forum/topic/66517-giftig-hundesnacks-fra-kina-bla-nestle-purina-waggin-train/

Jeg venter på 3 pakker fra Iherb nå og er skikkelig utålmodig kjenner jeg. Noe er gaver og noe er til meg. Jeg har bla kjøpt:

Skin Food fra Weleda : Perfekt til tørr vinterhud

Magnetic Energizing shampo og Magnetic Restruxturing balsam fra Giovanni til den gravide søsteren min. Ingen farlige ingredienser for mor og barn og veldig gode produkter for et slapt gravidehår.

Chicken Poop, 100% Pure free range Lip junk fra Simone Chickenbone: skal visstnok være en veldig god leppepomade, den er hvertfall gøyal. :)

Organic by Nature, Pure Planet, Organic, Best of Greens : Jeg har ikke plass på kjøkkenbenken eller penger i lommeboka til å kjøpe ørten glass med hvetegrass, spirulina, chlorella ol. Men denne blandingen har jo alle superingrediensene i en, så den skal jeg prøve å ha i juicen min for et sunt og bedre liv, eller no. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en pakke med vegetariske omega 3, og noe slikt body butter til min mor, men den har ikke kommet enda. Selv om den pakken jeg bestilte samme dag (og ble sendt samme dag) har kommet. Håper det bare er hentelappen som ikke er kommet enda, eller ting har blitt litt forsinket og ikke sendt i retur eller noe. Skal aldri jinxe dette med å bestille to pakker samtidig. :P

Så har jeg nettopp bestilt en pakke med en pose chia frø i, og tre poser med tørkede kirsebær. De siste er bare sykt gode.... :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS, Dogswell kyllingbryst er laget i Kina. Sølve elsker kyllingfiletene, men jeg tar ikke sjangsen på å gi de mer. Dogswell er blitt nevnt blant fabrikkene som har laget giftige kyllingfileter. Veldig synd siden det er blant Sølves absolutt favoritter. Her er mer om giftig kylling fra Kina: http://hundesonen.no/forum/topic/66517-giftig-hundesnacks-fra-kina-bla-nestle-purina-waggin-train/

Jeg venter på 3 pakker fra Iherb nå og er skikkelig utålmodig kjenner jeg. Noe er gaver og noe er til meg. Jeg har bla kjøpt:

Skin Food fra Weleda : Perfekt til tørr vinterhud

Magnetic Energizing shampo og Magnetic Restruxturing balsam fra Giovanni til den gravide søsteren min. Ingen farlige ingredienser for mor og barn og veldig gode produkter for et slapt gravidehår.

Chicken Poop, 100% Pure free range Lip junk fra Simone Chickenbone: skal visstnok være en veldig god leppepomade, den er hvertfall gøyal. :)

Organic by Nature, Pure Planet, Organic, Best of Greens : Jeg har ikke plass på kjøkkenbenken eller penger i lommeboka til å kjøpe ørten glass med hvetegrass, spirulina, chlorella ol. Men denne blandingen har jo alle superingrediensene i en, så den skal jeg prøve å ha i juicen min for et sunt og bedre liv, eller no. :)

urk, jeg har jo nettopp bestilt en ny pakke med bl annet kyllingbryst! :(

Takk for advarsel!

Skal ta en titt på vinterhudproduktene, føler jeg holder på å sprekke i ansiktet om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at jeg så denne tråden akkurat nå! har akkurat bestilt fra iherb og venter 5 pakker i posten :P :P

Bestilt masse mat greier...

Noen som har noe trygge hundegreier å anbefale?

Jeg har også rabatt kode om noen vil ha

Jeg liker Dr Mercola produktene jeg har kjøpt:

Krill Oil, 100& Pure Antarctic: Veldig drøy og lett å bruke. Sølve fikk myke poter etter kort tid. Krillolje er et veldig godt alternativ til vanlig fiskeolje, spes for hunder som er allergiske mot fiskeprodukter.

Complete Probiotics for Pets : Denne synes jeg er bra, men jeg må si jeg har ikke merket veldig stor forskjell på denne og den til Ark Naturals, Gentle Digest. Ark Naturals er mye billigere.

Tidligere sverget jeg til Dogswell, men tør som sagt ikke kjøpe de mer. Jeg har kjøpt Zuke's hundegodis til flere av hundevennene til Sølve. Zuke's er laget i USA og flere av produktene er uten hvete og mais. Sølve derimot synes ikke så mye om de - og de er ikke rene naturprodukter, men så klart bedre enn Frolic og Schmackos. Flere av hundevennene til Sølve derimot elsker Zuke's. :)

Jeg har også veldig lyst til å kjøpe Organic Peppermint Shampo og balsam til Sølve. De er uten sulfater og det er ikke så mange hundeshampoer som er, men jeg har et helt lager av Chris Christensen jeg må bruke opp først.. Så jeg synes noen andre kan kjøpe Peppermynte produktene og prøve de for meg.. *hint hint* :whistle:

urk, jeg har jo nettopp bestilt en ny pakke med bl annet kyllingbryst! :(

Takk for advarsel!

Skal ta en titt på vinterhudproduktene, føler jeg holder på å sprekke i ansiktet om dagen :P

Skulle bare mangle. Jeg har tidligere skrytt veldig av Dogswell og gitt mange Dogswell produkter til Sølve og andre hunder. Men ikke mer! Så nå er jeg veldig obs på å si i fra om akkurat kylling fra Kina. Tenk om noen fikk en syk hund fordi de forsøkte produkter jeg har skrytt av... *grøss*

Jeg sprekker også opp av kulden og venter derfor veldig på pakken min. Pga julerushet tar det lenger enn 7 dager og det er ugreit når jeg trenger den nå. *I-landssutring på sitt beste* :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Dr Mercola produktene jeg har kjøpt:

Krill Oil, 100& Pure Antarctic: Veldig drøy og lett å bruke. Sølve fikk myke poter etter kort tid. Krillolje er et veldig godt alternativ til vanlig fiskeolje, spes for hunder som er allergiske mot fiskeprodukter.

Complete Probiotics for Pets : Denne synes jeg er bra, men jeg må si jeg har ikke merket veldig stor forskjell på denne og den til Ark Naturals, Gentle Digest. Ark Naturals er mye billigere.

Tidligere sverget jeg til Dogswell, men tør som sagt ikke kjøpe de mer. Jeg har kjøpt Zuke's hundegodis til flere av hundevennene til Sølve. Zuke's er laget i USA og flere av produktene er uten hvete og mais. Sølve derimot synes ikke så mye om de - og de er ikke rene naturprodukter, men så klart bedre enn Frolic og Schmackos. Flere av hundevennene til Sølve derimot elsker Zuke's. :)

Jeg har også veldig lyst til å kjøpe Organic Peppermint Shampo og balsam til Sølve. De er uten sulfater og det er ikke så mange hundeshampoer som er, men jeg har et helt lager av Chris Christensen jeg må bruke opp først.. Så jeg synes noen andre kan kjøpe Peppermynte produktene og prøve de for meg.. *hint hint* :whistle:

Skulle bare mangle. Jeg har tidligere skrytt veldig av Dogswell og gitt mange Dogswell produkter til Sølve og andre hunder. Men ikke mer! Så nå er jeg veldig obs på å si i fra om akkurat kylling fra Kina. Tenk om noen fikk en syk hund fordi de forsøkte produkter jeg har skrytt av... *grøss*

Jeg sprekker også opp av kulden og venter derfor veldig på pakken min. Pga julerushet tar det lenger enn 7 dager og det er ugreit når jeg trenger den nå. *I-landssutring på sitt beste* :P

Tusen takk ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups.... nå har jeg 6 pakker på vei :P

Ble masse hundegodt :P

Blir ikke det veldig dyrt?

Synes fraktprisen er sprek der. Handler som regel bare på ebay og dx hvor de har gratis frakt :P

Ble litt påvirket ista og nå er det en pakke på vei med organisk sjokolade og atkins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det veldig dyrt?

Synes fraktprisen er sprek der. Handler som regel bare på ebay og dx hvor de har gratis frakt :P

Ble litt påvirket ista og nå er det en pakke på vei med organisk sjokolade og atkins!

6 dollar pr pakke er ikke dyrt...:)

Jeg vet ikke helt hvor mye jeg har handlet for jeg...200 kr * 6 + frakt (36dollar)

kremt..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips til multivitaminer? :)

Jeg har ymse erfaring med å bestille vitaminer fra Iherb, jeg har opplevd at tollvesenet stopper pakker med vitaminer i litt for ofte - selv om jeg mener jeg har bestilt innenfor regelverket.

Jeg liker Rainbow light og Nature's Way og Now foods. Det er forresten lurt å sjekke doseringen på vitaminene, enkelte skal tas 3-4 ganger om dagen og det gidder ikke jeg. :) Neste gang jeg bestiller multivitaminer og mineraler blir det nok fra Bigvits.co.uk, de har de samme merkene og siden de sendes fra England er det større sjangs for å få de inn i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips til multivitaminer? :)

Spectro har jeg hørt skal være veldig bra, Solaray tror jeg er produsent.

Jeg bruker disse selv nå på vinteren. (Snart ny jobb, ikke tid for å bli syk :P )

Jeg er så langt godt fornøyd. Til tross for flere runder med sykdom på jobb så har jeg ikke vært syk enda, og i tillegg har jeg mer overskudd enn jeg hadde for en måneds tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker disse selv nå på vinteren. (Snart ny jobb, ikke tid for å bli syk :P )

Jeg er så langt godt fornøyd. Til tross for flere runder med sykdom på jobb så har jeg ikke vært syk enda, og i tillegg har jeg mer overskudd enn jeg hadde for en måneds tid siden.

Ja jeg tar dem jeg også...

de smaker...forjævelig :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...