Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurtta med nytt mønster


Gjest
 Share

Recommended Posts

Problemet med Huttra selene er at de ikke kan reguleres i halsen, jeg trodde selene mine satt som støpt på mine hunder, men dama i butikken sa at de var for store og dermed klemte der de ikke skulle....

Jeg digger utsende på Huttra selene, men passformen må nesten komme først :( blir spennende å se om den nye størrelsen funker bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Syntes de er fine jeg. Liker også godt de nye dekkene som kommer, samt det at de har fått en mellomstørrelse mellom 45cm og 60cm i selen.

Likte også mye bedre de nye, synes ikke det er så fint å ha hurtta logoen overalt. Men skulle önske de gjorde om y-selene sine litt slik at stolpen ble lengre og hodehullet litt mindre - synes de ha

Enig med deg, at de er for tamme. men så liker jeg ikke de gamle heller jeg da, og synes det er stygt at det står Hurrta overalt på de. Noen fine, stilfulle, med et enkelt mønster hadde vært noe!

Takk for erfaringer! Blir nok å kjøpe en slik "staffesele" til Lilo når hun skal begynne å trekke osv. Da er det viktig at den sitter perfekt og at det ikke forekommer noen feilbelastninger. Var inne på Minipina å tittet, men vil vente med en slik sele til jeg vet nøyaktig mål på henne i voksen størrelse :D

Er nok lurt å vente med spesialsydd til de er ferdi utvokst ja :) Men den brune jeg linket til tidligere har jeg ihvertall god erfaring med når det gjelder passform, samt regulering slik at de kan vokse i dem. Bruker selv det på Aïda på tur, og når hun skal trekke har hun spesialsydd weightpullsele. Minipina selger både tur og weightpullseler til staff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange som har handlet for flere tusen hos divine dog uten at det blir stoppet i tollen.

En gang forsvant pakka mi og de sendte ny :-)

Skal heeeelt klart shoppe hos divinedog :-D hurtttta til valpen vel

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange som har handlet for flere tusen hos divine dog uten at det blir stoppet i tollen.

En gang forsvant pakka mi og de sendte ny :-)

Skal heeeelt klart shoppe hos divinedog :-D hurtttta til valpen vel

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Og jeg måtte betale toll, da jeg bestilte regndress og varmedress til hunden min.... :mellow: Og det var et beløp på under 1000,- NOK. Ikke at det har så mye å si for min del, men just saying.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baserer meg på at jeg blir "tatt i tollen". Har stort sett uflaks :-P men blir hoppende glad hvis jeg slipper unna. Da blir det billig utstyr! Betryggende at andre har gode erfaringer med butikken da :-D alltid gøy med pakke i posten! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...