Gå til innhold
Hundesonen.no

Politiet reddet hund fra glovarm bil. Eieren var på Cæsar Milan show.


Ane
 Share

Recommended Posts

Leste det der. Herregud... ‎"Hun mente bilen var nedkjølt da hun parkerte. Bilen hadde også et system som holdt bilen kjølig i noen minutter etter at motoren var slått av.Hun likte ikke at bilvinduet var knust på grunn av dette, og hadde dessuten trodd det var en pause i forestillingen der hun kunne gå ut for å se til hunden." Hva med de resterende 1 time og 50 minuttene i solsteken i en sort bil??? Hva tenker man med da egentlig? Itillegg så er man på et foredrag som gjelder hund....

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakar hund!

At folk ikke kalrer tenke lengre enn nesa rekker!

Er en del hunder som blir reddet fra varme biler mens eierene er på NKK utstillinger også. Like paradoksalt det. Men overskriften fenger jo spesielt Milan-motstandere har jeg lagt merke til allerede.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som hadde gjort dette mer totalt idiotisk var om Cæsar Millan hadde åpna showet med "Hei alle sammen! Å gud så varmt det er, håper dere passer på bikjene deres i varmen!" .... Stupide hetterotte, stakar bikje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Itillegg så er man på et foredrag som gjelder hund....

Ja og behovet er tydeligvis stort.

Men overskriften fenger jo spesielt Milan-motstandere har jeg lagt merke til allerede.

Naturligvis, la de nå få noe annet enn hvite tenner, mexico, ophrah å henge seg opp i.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Hun skal være glad hunden fremdeles var i live! Bilen var nedkjølt når hun drog og ble holdt nedkjølt et par minutter?? Hun var borte i 2 TIMER :blink: En bil blir kokvarm på kooort tid, et kvarter eller mindre er nok... Toppen av idioti :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Hun skal være glad hunden fremdeles var i live! Bilen var nedkjølt når hun drog og ble holdt nedkjølt et par minutter?? Hun var borte i 2 TIMER :blink: En bil blir kokvarm på kooort tid, et kvarter eller mindre er nok... Toppen av idioti :angry:

Ja, med over 25 varmegrader i skyggen blir det fort varmt i en bil, stiger fort til 70 grader det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende at folk er SÅ dumme - men dessverre ikke sjokkerend.. Men det er jo bare å innse at det ER faktisk folk..

Enten de skal på utstillinger, stevner, foredrag, posten eller butikken..

Å sutre om Millan eller NKK-utstillinger har virkelig ikke noe med saken å gjøre - det er bare dumme og tåpelige sleivspark som ikke sier et "pøkk" mer enn at folk flest er ganske teite...

Unger og hunder dør i varme biler utenfor kjøpesentere, jobben, lokalbutikken og hjemmet - bare å innse - vi hundeeiere er ikke spesielt smarte...

Dessverre er det ingen som et tøffe nok til å ta unger og bikkjer ifra folk som er SÅ ubetenksomme.

Susanne

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva slags forbindelse det er i, så er det tragisk at folk med hunder lar de sitte igjen i bilen i sterk varme. Men i hele to timer er jo galskap, tenk som den må ha hatt det stakkars. Hun får som dere sier være glad for den overlevde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Altså - jeg har aircondition i bilen - men jeg er jo ikke så kørka at jeg tror det holder bilen nedkjølt i flere timer når jeg parkerer i solsteika.... erre mulig å være så forbanna kørka... godt dyrebeskyttelsen var der faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det ingen som et tøffe nok til å ta unger og bikkjer ifra folk som er SÅ ubetenksomme.

Har det noen gang vært noe oppfølgingssaker på slikt?

Noen som vet?

Jeg vil vel tro at de to foreldreparene som plasserte barna sine i bilen ble anmeldt og at barnevernstjentesen blir kontaktet. Det kan jo være at foreldrene ikke ønsker snakke med media om at barna er fratatt dem fordi de var så stut i hodet. Samme med hundeeiere dersom de blir fratatt hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...