Gå til innhold
Hundesonen.no

Fototur til Afrika høsten 2013!


Evelzz
 Share

Recommended Posts

Helt ærlig så tror dere skal organisere deres egen tur jeg. Jeg er supergiret på denne turen og er bare ute etter å ha mest mulig gøy med kjekke hundefolk! Med det i bakhodet forbeholder jeg meg retten til å velge hvem jeg gidder å bruke tid og krefter på å organisere en såpass stor tur for ;)

Så det er sånn at man bør sende inn søknad for å se om man blir likt på forumet først? Wow, utrolig! Der mistet du respekten min, og lysta til å bli med nettopp dere på tur. Det er greit å kunne skille sak og person. Og du vet forresten ikke hvem personene på forumet er utifra hva de skriver.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vel, de fleste av dere vet jo at jeg reiser en god del frem og tilbake til Afrika? Det dere kanskje ikke vet, er at vi i en god del år har drevet reiseselskap der borte, og arrangert turer for folk fr

Så det er sånn at man bør sende inn søknad for å se om man blir likt på forumet først? Wow, utrolig! Der mistet du respekten min, og lysta til å bli med nettopp dere på tur. Det er greit å kunne skill

Jeg håper du tar et realt depositum og skriver kontrakter med dem som melder seg på som interessenter her, Europia! Det er et supert initiativ, men erfaringsmessig er soneninnbyggerne veldig lette å f

Så det er sånn at man bør sende inn søknad for å se om man blir likt på forumet først? Wow, utrolig! Der mistet du respekten min, og lysta til å bli med nettopp dere på tur. Det er greit å kunne skille sak og person. Og du vet forresten ikke hvem personene på forumet er utifra hva de skriver.

Nå har jeg bare vært i klammeri med en bruker på dette forumet i løpet av min tid her, og at jeg velger å ikke ville bruke tid og krefter på å både organisere en tur for vedkommende - og ikke minst tilbringe såpass mye tid sammen med en bruker som satt i gang et personangrep jeg tok veldig personlig her for litt siden, det må være opp til meg selv å bestemme. Hva du mener og tenker om det får være opp til deg selv.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du tar et realt depositum og skriver kontrakter med dem som melder seg på som interessenter her, Europia! Det er et supert initiativ, men erfaringsmessig er soneninnbyggerne veldig lette å få engasjert i det meste, men når alvoret kommer, så viser det seg ofte at folk trekker seg. Sørg derfor for at du har forsikringer mht avbestilling og sånt :).

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare vært i klammeri med en bruker på dette forumet i løpet av min tid her, og at jeg velger å ikke ville bruke tid og krefter på å både organisere en tur for vedkommende - og ikke minst tilbringe såpass mye tid sammen med en bruker som satt i gang et personangrep jeg tok veldig personlig her for litt siden, det må være opp til meg selv å bestemme. Hva du mener og tenker om det får være opp til deg selv.

Om det er meg du refererer til - så har vi hverken vært i klammeri eller noe liknende. Du må gjerne forklare hva som har vært et PERSONANGREP mot deg, da jeg aldri har angrepet deg eller skrevet noe annet enn ren repitisjon av det du selv har skrevet på dette foraet.

Gudhjelpe meg. Jeg får litt flash-backs fra ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er meg du refererer til - så har vi hverken vært i klammeri eller noe liknende. Du må gjerne forklare hva som har vært et PERSONANGREP mot deg, da jeg aldri har angrepet deg eller skrevet noe annet enn ren repitisjon av det du selv har skrevet på dette foraet.

Gudhjelpe meg. Jeg får litt flash-backs fra ungdomsskolen.

Hva du mener, tenker og føler får være opp til deg. Mitt poeng er at jeg selv bestemmer hvem og hva jeg vil ha med på en tur jeg skal arrangere, og jeg vil ikke ha med noen som har laget såpass mye kvalme rundt meg og mitt. Jeg ble støtt og følte meg uthengt, og jeg synes det hele var unødvendig, kjipt, og alt for personlig til å lage en case av. Man kan ikke tråkke noen såpass på tærne for så å regne med at en tur til Afrika sammen er en super idè altså. At du kjenner dette igjen fra ungdomsskolen var da leit :P

Jeg håper du tar et realt depositum og skriver kontrakter med dem som melder seg på som interessenter her, Europia! Det er et supert initiativ, men erfaringsmessig er soneninnbyggerne veldig lette å få engasjert i det meste, men når alvoret kommer, så viser det seg ofte at folk trekker seg. Sørg derfor for at du har forsikringer mht avbestilling og sånt :).

Tusen takk for tips Siri! Kommer nok til å gjøre det som vi ellers har gjort når vi har reist en gruppe sammen. Jeg ringer og reserverer hos de selskapene der det trengs, men alle står ansvarlig for sin egen reise og sine egne bookinger. Jeg står ikke ansvarlig for andre enn meg selv, men jeg lager reservasjoner som de som er med i min gruppe må betale og bekrefte selv - men da med rabatterte priser og "låste" datoer :) Men du har helt rett altså, takk for det snille du :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du mener, tenker og føler får være opp til deg. Mitt poeng er at jeg selv bestemmer hvem og hva jeg vil ha med på en tur jeg skal arrangere, og jeg vil ikke ha med noen som har laget såpass mye kvalme rundt meg og mitt. Jeg ble støtt og følte meg uthengt, og jeg synes det hele var unødvendig, kjipt, og alt for personlig til å lage en case av. Man kan ikke tråkke noen såpass på tærne for så å regne med at en tur til Afrika sammen er en super idè altså. At du kjenner dette igjen fra ungdomsskolen var da leit :P

Du burde kanskje legge inn en notis i starten av tråden din da, for å gjøre offentlige uttalelser gjør at en må forvente tilbakemeldinger fra alle som leser det (igjen - litt som hele "klammeriet" du mener vi har vært i). Om du ikke ønsket denne turen skulle være åpen for andre enn en liten gruppe burde du legge den ut på Facebook eller gjennom private medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kanskje legge inn en notis i starten av tråden din da, for å gjøre offentlige uttalelser gjør at en må forvente tilbakemeldinger fra alle som leser det (igjen - litt som hele "klammeriet" du mener vi har vært i). Om du ikke ønsket denne turen skulle være åpen for andre enn en liten gruppe burde du legge den ut på Facebook eller gjennom private medier.

Du kan ikke bare gi deg nå da? Jeg trodde du hadde sosiale nok antenner til å forstå at å planlegge ferie for akkurat deg ikke er aktuelt for meg etter din uthenging her for litt siden - og anså dermed sjansen som liten for at du så mye som tenkte tanken på å presse deg med på min tur. Nå er det som sagt bare deg av alle brukerne her inne som har tråkket meg massivt på tærne og for meg er uaktuell å gjøre noe som helst hyggelig for, så dermed føler jeg at dette er en helt fair tråd for de titalls andre som er interessert i en kjekk tur og opplevelse. Synes du kan trekke deg ut av mine tråder nå jeg, enkelt og greit :)

-----

Til dere andre. Det kan se ut som vi lager to turer nå. Altså, en som blir ca. 4 dager kortere og en del tusen billigere for de som vil det, mens "hovedturen" vil bli på ca. 15-18 dager (avhengig av hva som passer folk, og hva vi blir enige om). Hovedturen vil bestå av ca. 5 dager på luksushotell på kysten, et par dager i Nairobi, et par dager ca. midt i landet i et resort som har alt fra golf til tennis, hester og kameler, spennende fjelltopper og nok aktiviteter til at alle vil kunne gjøre noe de trives med. Her vil vi også dra på 2-dagers safari (1 natt) ved Lake Nakuru, en herlig liten nasjonalpark som er kjent for sine millioner av flamingoer og sjeldne nesehorn. Så vil turen avsluttes med en kvalitets-safari i Masai Mara for gjeng 1 - mens denne utgår for en evt. tur 2.

Vi får ganske så gode priser på alt sammen, og turen vil grovt regnet bli mellom 6-10 000 billigere enn om man reiser selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...