Jump to content
Hundesonen.no

Kennel Whiquila's Whiskey kull

Recommended Posts

Navnene er klare! Alle er navn på drinker med whiskey i ;)

Whiquila's :

Sneaky Pete ♂

Hot Shot ♂

Damned If You Do ♂

Whiskey All In ♂

Sweetest Thing ♀

Up-To-Date ♀

Seven&Seven ♀

Hole-In-One ♀

Da har de blitt en uke! Nye bilder ;)

DSC_0056.jpg

DSC_0044.jpg

DSC_0009.jpg

• Like 1

Nå er det 14 dager gamle, det glinser så vidt det er i øynene og de blir mere "mobile" for hver dag!

Meg og en liten gutt :heart:

DSC_0030f.jpg

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen

Herlighetene er nå 5 uker!

Har ei jente og en gutt til salgs, evt deleier til gutten!

DSC_0108.jpg

DSC_0024.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0032-1.jpg

DSC_0037.jpg

DSC_0042.jpg

DSC_0088.jpg

DSC_0051.jpg

• Like 1

Herlige :wub: :wub:

Skalikkehavalpskalikkehavalpskalikkehavalp *streng med seg selv*

Joooa Kristina, Pax må jo ha en lille-bror/søster :D:cool:

• Like 1

Har jeg oversett et helt kull så leeeenge??? Nydelige :heart: ,gratulerer så mye :cheer:

Joooa Kristina, Pax må jo ha en lille-bror/søster :D:cool:

Hehe, joda, en dag så. Men ikke heeeelt enda :rofl:

Takk for koselige ord! :heart:

Første dagen ute i dag! Det var så sykt deilig, så mamma Ny virkelig nøt det også.

DSC_0285.jpg

DSC_0274.jpg

DSC_0255.jpg

DSC_0252.jpg

DSC_0239.jpg

DSC_0238.jpg

DSC_0216.jpg

DSC_0213.jpg

DSC_0173.jpg

DSC_0146.jpg

DSC_0141.jpg

DSC_0142.jpg

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Har gitt et tyggebein med noe slags pølse inni. Det var sp godt han ikke ville sove. Så det hjalp veldig godt. Ellers er gulrot bra
    • Vi har en lagotto romagnolo-tispe på 2,5 år. Hun sliter med mye stress, noe som bare blir verre og verre. Tidligere knyttet vi det litt til valpeoppførsel, og det har også vært oppførsel som har gått litt opp og ned ut i fra hormoner. Hun har for eksempel blitt roligere etter løpetid. Det siste halvåret har det toppa seg. Vi har fått en baby i hus og vi har flyttet. Så nå må vi virkelig ta tak i problemene før det blir umulig å snu.  Vanskelige situasjoner: - Få besøk: bjeffer, piper, farer rundt, hopper, peser - Gå tur: Piper/hyler i gangen, trekker enormt første del av turen, kan bjeffe på folk rett utenfor inngangsdøra - Kjøre bil: Vil ikke inn i buret, peser, hyler når bilen stopper, trekker veldig når hun kommer ut av buret Det er vanskelig å roe henne når hun holder på. Vi prøver å være tydelige, uten å kjefte for mye. Men hun mister litt hodet når hun er mest stressa, og enser liksom ikke at vi er der. På en god dag når hun ikke er like stressa er hun veldig snill, rolig og oppmerksom mot oss.  Tips til hva vi kan gjøre for å jobbe med stresset?
    • Jeg så røntgen-bilde av hoftene til hunden til venninnen min. Uavhengig av hva NKK mente om de, så var dette ikke slik gode hofter skulle se ut. Selv med et utrent øye, så kunne jeg se hvor dårlige de var (Problemet var jo litt at veterinæren sa at bildene så veldig bra ut. Så venninnen ble veldig overrasket og skuffet da hun fikk vite at det var D-hofter. Så jeg måtte hjelpe henne med at selv om BILDENE var veldig bra, så kunne HOFTENE være dårlige  )
    • Ja, det der var det mange som var opptatt av på foredraget jeg var på også. Var ikke måte på hvor mange som hadde opplevd feil avlesning som ble korrigert ved ny avlysning eller etter anke i det nordiske panelet. Det virket nesten litt som om det at det selvfølgelig skjer menneskelige feil (som blir vurdert og rettet opp av et overordnet organ) var et argument for at man burde skrote hele systemet. Satt litt på spissen, selvfølgelig.
    • Det snakkes også mye om at "avleserne i NKK er så strenge", og at en A i andre land fort kan bli både C og D her.
  • Nylig opprettede emner