Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffene Aïda & Twiggy


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, vi har fått opprykk til elite idag Jeg har ikke landet enda, og det har egentlig ikke helt gått opp for meg enda. Dette er så stort for meg, dette har jeg jobbet mot lenge, og endelig er d

Da får jeg si Velkommen til familien Twiggy! Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Twiggy har blitt junior allerede  Har ikke planlagt utstilling i nærmeste fremtid, men bror og søster debuterte i helgen, og smellvakre broshan klinket til og vant juniorklassen og ble 4. beste hannhu

Posted Images

Hun er så fin synes jeg! Får lyst på staff hver gang jeg er innom tråden. Fikk ikke sett filmen da, den startet ikke her hos meg.

Å, det var koselig sagt :ahappy: Prøver med linken da, så kan de som gidder trykke på den :P Bare snuppa som leker med sin nye ball, og viser sin gressfetish :P

https://dl.dropboxusercontent.com/u/95547083/video-2013-01-29-22-35-41.mp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Idag har vi startet agility for første gang i England, og første gang på 8 måneder!! All ære til snuppa mi som husker som en elefant, meg er en annen historie, utrolig hvor fort man glemmer :lol:

Vi startet i agility 1-3, hvor vi fikk en vegring på slalåmen (førerfeil). Hun gikk knallbra med god fart, og vi fikk en tredjeplass :D

Deretter var det hopp 1-3, hun gikk som en drøm, toucha en bom som ble liggende, og vi vant den klassen :D

Tilslutt var det agility 1-5, den hadde en skikkelig tricky midtpart med 4 bytter på rad, der ble det kløning fra min side så vi diska, men tross alt syns jeg hun gikk bra der og. Knallfornøyd med dagen! To dager igjen med morro :bananas: Nå er Aïda kake ved siden av meg :lol: blir tidlig senga idag.

Se på prinsessen med de fine rosettene og medalje da :wub::heart:

480346_10152808322560437_1672463736_n.jp

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny stevnedag er over, vi gikk feilfritt i hopp og kom på 3 plass :)

393030_10152810860545437_318955234_n.jpg

Ellers ble det et riv i agility, en vegring i hopp og masse tulling i agility :P (her er det mange forskjellige agility og hoppklasser!) På dette stevnet henger de ikke opp resultatlister, det er skikkelig teit!

Mange har kommet bort til oss idag og skrytt Aïda opp i skyene :wub: De sier hun er så flink og søt, og det varmer jo mammahjertet mitt :heart:

Jeg må si at jeg merker at det er en annen holdning til hundetrening her borte da. Det er mye mer akseptert å være høylydt og hardhendt med hunden enn hjemme. Det er feks helt vanlig prosedyre å henge hunden i halsbåndet så den må gå på bakbena frem til start :| Det er også mye kjefting og brøling inne på banen når hundene ikke hører (evt når føreren gjør feil :P ) og mange velger å diske seg selv for å straffe hunden. Kan hende jeg får litt skjevt inntrykk da dette er et uoffisielt stevne da, men det er førsteinntrykket mitt ihvertfall. Sånn bortsett ifra det er folk superhyggelige da, og jeg har blitt kjent med mange koselige hundemennesker :D Det kan se ut som jeg blir medlem i en klubb så jeg kan trene litt også!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra nok en knall dag :D En 2plass i agility (feilfritt!), en 3plass i agility (feilfritt!) og en 3plass i hopp (kun ett riv!) :cheerleader:

Idag har det vært supervarmt, så det dempet farten til Aïda naturligvis, noe som var helt ok for meg, for da rakk jeg å gjøre alle planlagte byttene :lol: Vi disket også 2 baner, det var kjempevanskelig baner og jeg rett og slett glemte de :lol: Men morro hadde vi det læll :D

Her er snuppen med helgens gevinster :wub:

600939_10152813761115437_975101825_n.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er, gratulerer så mye :D

Vi har gått nybegynnerkurs i agility denne helga, fy så moro! Og for en fart det er på staffene, jeg må virkelig ligge i hardtrening fremmover for å greie å holde følge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine slufser!! Også er dere så flinke! :D

Takk :D

Yaaay! Gratulerer igjen, godt jobbet! :cheer:

Fikk du filmet noen av løpene? :)

Takker! Nei dessverre, dro alene, så turte ikke helt å overlate kameraet til fremmede, og mobilkameraet suger :P Forhåpentligvis neste gang!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...