Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke 14 - 15 august


Tøfflus

Recommended Posts

Ok, da starter jeg. Med et ræ... resultat for da kan det bare gå oppover for resten :rolleyes2:

Hottie fikk blå hun. Gikk som en gudinne, oppførte seg pent og rent med helt ny handler og presenterte seg fint. Flink var hun, sprettballen :whistle:

Kritikk: meget pent hode, god lengde på nakken, god dybde og velmuskulert. Bærer halen for høyt. Vide bevegelser bak og løs i front og da er det greit med en blå. Men jeg syntes hun kunne spart seg for å skrive på kritikken at at hun ikke likte typen, det hadde holdt med bare den blå liksom...

*ble litt lei meg jeg...snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Hjemme igjen vi også, 4. beste hann med ck på Fenris:

"Very nice head and expression, beautiful shape. Good topline, quarters (?) and movement". Kritikken gav meg egentlig ingenting, litt skuffa over den. Også skuffa over at en del hoffehanner var ganske så bråkete og at de ikke ble vist ut av ringen, men at dommeren bare lo av det og ba de holde mer avstand...

Er fornøyd med plasseringa, men ikke med en del andre ting som jeg ikke tenker å gå inn på, gemytt er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt Groendal i dag. Har ikke kritikken her, men oppsummert: Dommeren gav blått til "alle" så vi hadde ikke store forventningene...

Men, frøkna var stort sett flink og vi fikk da rødt rødt og rosa. Hurra - Ck! Så var det inn i igjen. Der ble det jaggu res. cacib, CERT :rolleyes2: og 2. BTK. Foooornøydh!

Første gang jeg stiller denne frøkna, så det var artig :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ble litt lei meg jeg...snufs*

:rolleyes2:

Jeg har stilt Groendal i dag. Har ikke kritikken her, men oppsummert: Dommeren gav blått til "alle" så vi hadde ikke store forventningene...

Men, frøkna var stort sett flink og vi fikk da rødt rødt og rosa. Hurra - Ck! Så var det inn i igjen. Der ble det jaggu res. cacib, CERT :whistle: og 2. BTK. Foooornøydh!

Første gang jeg stiller denne frøkna, så det var artig :fish:

Flinke Lio :wub: Tipper eieren var godt fornøyd!

Ps. Det skrives groenendael :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da starter jeg. Med et ræ... resultat for da kan det bare gå oppover for resten :whistle:

Hottie fikk blå hun. Gikk som en gudinne, oppførte seg pent og rent med helt ny handler og presenterte seg fint. Flink var hun, sprettballen :rolleyes2:

Kritikk: meget pent hode, god lengde på nakken, god dybde og velmuskulert. Bærer halen for høyt. Vide bevegelser bak og løs i front og da er det greit med en blå. Men jeg syntes hun kunne spart seg for å skrive på kritikken at at hun ikke likte typen, det hadde holdt med bare den blå liksom...

*ble litt lei meg jeg...snufs*

Isj da :whistle:

Stiller du henne igjen imorgen?

Jeg har stilt Groendal i dag. Har ikke kritikken her, men oppsummert: Dommeren gav blått til "alle" så vi hadde ikke store forventningene...

Men, frøkna var stort sett flink og vi fikk da rødt rødt og rosa. Hurra - Ck! Så var det inn i igjen. Der ble det jaggu res. cacib, CERT :fish: og 2. BTK. Foooornøydh!

Første gang jeg stiller denne frøkna, så det var artig :wub:

Så gøy :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da starter jeg. Med et ræ... resultat for da kan det bare gå oppover for resten :whistle:

Hottie fikk blå hun. Gikk som en gudinne, oppførte seg pent og rent med helt ny handler og presenterte seg fint. Flink var hun, sprettballen :rolleyes2:

Kritikk: meget pent hode, god lengde på nakken, god dybde og velmuskulert. Bærer halen for høyt. Vide bevegelser bak og løs i front og da er det greit med en blå. Men jeg syntes hun kunne spart seg for å skrive på kritikken at at hun ikke likte typen, det hadde holdt med bare den blå liksom...

*ble litt lei meg jeg...snufs*

Huff da. Hottie som er så pen! :whistle:

Gratulerer til dere som er fornøyd. Venter spent på flere resultater.

Selv har jeg en venninne der med tibbe. De mangler kun stor certet på han, så jeg krysser fingere. Er det noen som har sett på tibbene forresten og som har resultater? :fish:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fornøyd med dagen :whistle: Kita fikk 1.kval, 1.ukk, CK :o og jeg som hadde regenet med å få blå, maaange som fikk det :fish:

Inn i beste tispeklasse og plassert som 2BTK, med STORCERTET og CACIB :rolleyes2: :wub: Trenger jeg si at jeg er en anelse fornøyd med lille snuppa mi :wub: Utrolig morro :wub: Av hele 43 GD :whistle: Trodde aldri jeg skulle greie å få StorCERTET på Kita :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fornøyd med dagen :wub: Kita fikk 1.kval, 1.ukk, CK :whistle: og jeg som hadde regenet med å få blå, maaange som fikk det :wub:

Inn i beste tispeklasse og plassert som 2BTK, med STORCERTET og CACIB :whistle::wub: Trenger jeg si at jeg er en anelse fornøyd med lille snuppa mi :lol: Utrolig morro :o Av hele 43 GD :fish: Trodde aldri jeg skulle greie å få StorCERTET på Kita ;)

Oi, gratulerer :rolleyes2:

Kita er veldig fin syntes jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til fornøyde!

Og i morgen er det ny mulighet for de som ikke er fornøyd.

Jeg fikk BIR/BIM AK "live" pr tlf. Gikk egentlig typemessig som jeg trodde etter dommerendring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da starter jeg. Med et ræ... resultat for da kan det bare gå oppover for resten :whistle:

*ble litt lei meg jeg...snufs*

:rolleyes2: Sette meg på Hottie dommeren jeg.

Gros fikk rød og ikke noe mer,flinke Mona fikset og handlet som en dronning hun,men fregnene fikk hun ikke gjort noe med :whistle: Ellers var kritikken fin den,et ord som ingen kunne tyde ..som hun ville hatt mer av :fish:

Gratulerer så mye til dere andre Yakita's cert så jeg fra plassen min i gjørmehavet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fornøyd med dagen :whistle: Kita fikk 1.kval, 1.ukk, CK :o og jeg som hadde regenet med å få blå, maaange som fikk det :fish:

Inn i beste tispeklasse og plassert som 2BTK, med STORCERTET og CACIB :rolleyes2: :wub: Trenger jeg si at jeg er en anelse fornøyd med lille snuppa mi :wub: Utrolig morro :wub: Av hele 43 GD :whistle: Trodde aldri jeg skulle greie å få StorCERTET på Kita :lol:

GRATTIS!

Mååå bare ha en bebis fra henne altså!

Ellers må jeg si at det var råtøft å sitte å skrive i berner-ringen. Når en veteran frøken på 10år blir BIR! Virkelig vakker, showa som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gratulerer til alle som er fornøyd, og til de som kommer til å meddele at de er fornøyd *ler* Jeg vet det kommer noen etterhvert.

Selv er jeg ikke fornøyd, ikke litt engang - jeg kunne svelget resultatet - en flat rød - om dommeren hadde kicket på det som mangler på hunden (masken og litt vidstilte ører) - men ikke **** om jeg går ut av ringen å er fornøyd når dommeren ikke gi ck fordi bikkja har for mye front - det er så trist at jeg nesten ikke får sagt det. Fronten ER et tema på belgeren og det er ikke FOR MYE av det som er problemet. Jeg synes sånt er supertrist. Det skal sies at han kom greit ut av det med BIR og BIM til slutt både på rødt og svart - men det er ingen umiddelbar fare for at jeg noen gang kommer til å kaste bort penger på en dommer som mener at en god front er helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde! Ikke minst med cert og greier :rolleyes2:

Jeg er jo ikke der selv, men min venninne har med seg sin 10 mnd gamle Petit Basset Griffon Vendeen, og hun fikk 1 og CK, uplassert i tispeklassen. Jeg synes det er kjempebra med CK på en så ung hund :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle som er fornøyde :rolleyes2:

Jeg har skrevet følgende kritikk - med et par ords unntak - ca 85 ganger i dag:

"Exc type, exc head. Corr bite, neck, topl(ine), angulations, movements, bones, temper, coat."

Av alle som møtte var det INGEN som fikk blått, og det var vel kun ti stykker, kanskje 15 som ikke fikk CK i dag... Jæjæ, vi får se hvordan det blir i morgen, det er jo veldig greit (for meg) å skrive korte kritikker, men jeg tviler på at utstillerne føler at de får valuta for pengene sine... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk i tvil om jeg skulle kjøre nedover da jeg så det ble dommerendringer begge dagene...

MEN gu så glad jeg er for at jeg dro nedover i dag :rolleyes2:

Dyret fikk i dag tittelen Norsk Sjampingjong :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gratulerer med Kita!, så utrolig gøy! Tenk å dra i land storCERT på norges største utstilling! Nå kan du være stolt ja!. Kita er jo helt nydelig, så synes ikke akkurat det er så rart at hun gjorde det så bra. Virker som du handler veldig bra og.

Gratulerer til Mika med sjampingjong, så moro! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle fornøyde, spesielt de som har fått cert! :rolleyes2:

Jeg er sånn tålelig fornøyd. 5 stk. i juniorklassen og Fredrik ble nummer 1 med hp og cruftskvalifisert og Oliver ble nr 2 med hp.

Victor, SEuch Nellyvill's Dressed To Impress(halvbror til Bella), ble 2bhk med cert og res.cacib og ble dermed Norsk champion på første forsøk. :whistle:

Jeg så ei utenlandsk tispe jeg aldri har sett før i championklassen som jeg likte utrolig godt og som jeg måtte sjekke i katalogen, og det viste seg at hun halvsøstra til Bella! :whistle: Hun vant championklassen med ck, ble 2btk med cert og res.cacib og Norsk og Nordisk champion! Moro med ukjente vakre søsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle fornøyde, spesielt de som har fått cert! :rolleyes2:

Jeg er sånn tålelig fornøyd. 5 stk. i juniorklassen og Fredrik ble nummer 1 med hp og cruftskvalifisert og Oliver ble nr 2 med hp.

Victor, SEuch Nellyvill's Dressed To Impress(halvbror til Bella), ble 2bhk med cert og res.cacib og ble dermed Norsk champion på første forsøk. :whistle:

Jeg så ei utenlandsk tispe jeg aldri har sett før i championklassen som jeg likte utrolig godt og som jeg måtte sjekke i katalogen, og det viste seg at hun halvsøstra til Bella! :whistle: Hun vant championklassen med ck, ble 2btk med cert og res.cacib og Norsk og Nordisk champion! Moro med ukjente vakre søsken!

Var det Fredrik og Oliver som ble de to eneste HP gutta (for det ble vel ikke flere HP, om jeg tar feil..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fornøyd med dagen :wub: Kita fikk 1.kval, 1.ukk, CK :o og jeg som hadde regenet med å få blå, maaange som fikk det :rolleyes2:

Inn i beste tispeklasse og plassert som 2BTK, med STORCERTET og CACIB ;):lol: Trenger jeg si at jeg er en anelse fornøyd med lille snuppa mi :whistle: Utrolig morro :o Av hele 43 GD :wub: Trodde aldri jeg skulle greie å få StorCERTET på Kita ;)

Gratulerer :o

Gratulerer til alle som er fornøyd, og til de som kommer til å meddele at de er fornøyd *ler* Jeg vet det kommer noen etterhvert.

Selv er jeg ikke fornøyd, ikke litt engang - jeg kunne svelget resultatet - en flat rød - om dommeren hadde kicket på det som mangler på hunden (masken og litt vidstilte ører) - men ikke **** om jeg går ut av ringen å er fornøyd når dommeren ikke gi ck fordi bikkja har for mye front - det er så trist at jeg nesten ikke får sagt det. Fronten ER et tema på belgeren og det er ikke FOR MYE av det som er problemet. Jeg synes sånt er supertrist. Det skal sies at han kom greit ut av det med BIR og BIM til slutt både på rødt og svart - men det er ingen umiddelbar fare for at jeg noen gang kommer til å kaste bort penger på en dommer som mener at en god front er helt feil.

Det var trist å høre :whistle: Hvem var dommer på belgere i dag?

Grattis til alle som er fornøyde :o

Jeg har skrevet følgende kritikk - med et par ords unntak - ca 85 ganger i dag:

"Exc type, exc head. Corr bite, neck, topl(ine), angulations, movements, bones, temper, coat."

Av alle som møtte var det INGEN som fikk blått, og det var vel kun ti stykker, kanskje 15 som ikke fikk CK i dag... Jæjæ, vi får se hvordan det blir i morgen, det er jo veldig greit (for meg) å skrive korte kritikker, men jeg tviler på at utstillerne føler at de får valuta for pengene sine... :o

Hvem var denne dommeren? :fish:

Var faktisk i tvil om jeg skulle kjøre nedover da jeg så det ble dommerendringer begge dagene...

MEN gu så glad jeg er for at jeg dro nedover i dag :wub:

Dyret fikk i dag tittelen Norsk Sjampingjong :o

Gratulerer! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...