Gå til innhold
Hundesonen.no

WDS og spesialer i Danmark


Guest Jonna

Recommended Posts

Tìbrà ble nr. 2 i juniorklassen, søsteren hennes Summer vant juniorklassen.

Søsteren til Kenzo gjorde det også bra på WDS. Hun ble nr. 4 i unghundklassen.

Farfaren til min nye valp (som jeg får i juli) ble World Veteran Winner - Dog, og mormoren ble World Veteran Winner - Bitch. Faren til valpen min gjorde det også kjempe bra :flowers: Han ble nr. 2 i open class!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Tìbrà ble nr. 2 i juniorklassen, søsteren hennes Summer vant juniorklassen.

Søsteren til Kenzo gjorde det også bra på WDS. Hun ble nr. 4 i unghundklassen.

Farfaren til min nye valp (som jeg får i juli) ble World Veteran Winner - Dog, og mormoren ble World Veteran Winner - Bitch. Faren til valpen min gjorde det også kjempe bra :flowers: Han ble nr. 2 i open class!

Da ble jo søsteren til Tibra JWW-10 da :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske tolleren Mascott (NORD UCH SV-05 NORD V-08 DK V-09 NV-09 Lauvstuas Mascot Keehnu "Mascot) ble beste veteran

I tillegg ble WW-08 SV-08 NORD UCH NSVCH Lauvstuas Zamantha Fox "Zamantha" VWW-10 og BIM i en alder av 11år og Lauvstuas Zeeme Stardust JWW-10 :flowers:

Ikke dårlig å ta med seg 3 verdensvinnere fra samme kennel hjem - den samme suksessen hadde de i Stockholm for 2 år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg ble WW-08 SV-08 NORD UCH NSVCH Lauvstuas Zamantha Fox "Zamantha" VWW-10 og BIM i en alder av 11år og Lauvstuas Zeeme Stardust JWW-10 :flowers:

Ikke dårlig å ta med seg 3 verdensvinnere fra samme kennel hjem - den samme suksessen hadde de i Stockholm for 2 år siden!

Super Helene, jeg fikk kun det ene resultatet:) Så utrolig gøy med den supersuksessen til Lauvstua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

(har store problemer på jobb i dag jeg, og hopper hvergang jeg ser noe kjent folk på listene)

Gruppe 1 (Dommer Jørgen Hindse)

Nr. Kat. Navn Race Ejer

1 00134 Japaro Eye Of The Storm Shetland Sheepdog Mr & Mrs Nixon , NORGE

2 00824 Andvol Pinkerton Welsh Corgi Pembroke Shuvalova Olga , RUSLAND

3 01631 Bästdals Viljar Tervueren Susanne Kjærstad , NORGE

4 00562 Heather Mist This Is My Life Bearded Collie Marie Långsved , Sverige

(For de som ikke vet det så er det hannhunden som Caroline brukte på Saeta, faren til Spes og Sirius)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Siri! :flowers::banana:

Gratulerer! Spesielt til Siri - så morsomt når veteranene gjør det bra! :whistle:

Fra springerringen ble det heldansk; Siegers Pool Position ble BIR, BIM ble Siegers Extra Point.

Men vi fikk da en norsk veteranverdensvinner - Nimblewhit In A Mellowtone :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit gjeterhund (norske) : Beyla av white viking ble 2 beste tispe, made to measure Glamour Geisha ble nr 4 i åpen klasse med exelent og CK

Vinneren av de Hvite ble: Crunch Vom Stainzer Schilcherland (dansk) som er min oppdretters hannhund! Heras helsøster Made to measure Hallie halia ble beste junior og nr 3 beste tispe!

Det er det jeg har fått med meg mens jeg holdt styr på hund, unger og mann :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg det her også:flowers: Bailey ble plassert som nummer 4 i åpen klasse med CK av 21 :banana: Venter på resten..

Gratulerer :banana:

Jeg kan sladre litt jeg (på lovlig grunnlag)

Siri sine resultater:

Willy ble nr.3 i sin klasse.

Hans Pappa Boss fikk Cacib og dermed WW10! (Veteran hannhunden ble BIR så han skal ikke i store ringen)

Babs til Siri ble Verdens Veteranvinner. Hannhunden slo henne som dere ser over :ahappy:

Gratulerer Siri!

Gratulerer Siri :banana::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Siri! :banana::ahappy:

Men vi fikk da en norsk veteranverdensvinner - Nimblewhit In A Mellowtone :banana:

Du har så rett, men jeg hadde ikke sett resultatsiden enda, kun oppdateringer fra FB. :whistle: Men nå som jeg har sett den, ser jeg mye jeg liker... :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jo søsteren til Tibra JWW-10 da :wub:

Og broren hennes også :lol: Halvsøster Dancin ble BIM og WW2010.

Rebus, ja vakreste Rebus ble WW2010 og gruppevinner! :wub: Helt, helt fantastisk! Mac ble WVW2010 og Rebusdatteren Pretty WJW2010. Rebus er riktignok ikke min, men jeg har litt aksjer i ham likevel, så jeg skryter uhemmt av den vakre gutten :whistle:Her pryder han forsiden på NKKs nettsider!

Tíbrá er, selv om ikke alle tror meg, fullstendig avrøytet så det var vel bare fair at Summer slo henne igår, selv om jeg vet fra tidligere at dommeren liker Tíbrá veldig godt. Saeta ble stilt for første gang etter sist valpekull og fikk Excellent og ble 2 i championklassen, noe jeg er fornøyd med for den dommeren. Både cert, cacib og res. cacib ble vunnet av amerikanske importer, som forventet altså, ettersom det er det dommeren har selv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og broren hennes også :lol: Halvsøster Dancin ble BIM og WW2010.

Rebus, ja vakreste Rebus ble WW2010 og gruppevinner! :wub: Helt, helt fantastisk! Mac ble WVW2010 og Rebusdatteren Pretty WJW2010. Rebus er riktignok ikke min, men jeg har litt aksjer i ham likevel, så jeg skryter uhemmt av den vakre gutten :whistle:Her pryder han forsiden på NKKs nettsider!

Tíbrá er, selv om ikke alle tror meg, fullstendig avrøytet så det var vel bare fair at Summer slo henne igår, selv om jeg vet fra tidligere at dommeren liker Tíbrá veldig godt. Saeta ble stilt for første gang etter sist valpekull og fikk Excellent og ble 2 i championklassen, noe jeg er fornøyd med for den dommeren. Både cert, cacib og res. cacib ble vunnet av amerikanske importer, som forventet altså, ettersom det er det dommeren har selv :D

Finefine Rebus :wub: Og Mac :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg det her også:lol: Bailey ble plassert som nummer 4 i åpen klasse med CK av 21 :wub: Venter på resten..

Gratulerer! Det er slettes ikke verst! :D

Jeg kan sladre litt jeg (på lovlig grunnlag)

Siri sine resultater:

Willy ble nr.3 i sin klasse.

Hans Pappa Boss fikk Cacib og dermed WW10! (Veteran hannhunden ble BIR så han skal ikke i store ringen)

Babs til Siri ble Verdens Veteranvinner. Hannhunden slo henne som dere ser over ;)

Gratulerer Siri!

Gratulerer til Siri og flotte Babs! :D

Og broren hennes også :P Halvsøster Dancin ble BIM og WW2010.

Rebus, ja vakreste Rebus ble WW2010 og gruppevinner! :wub: Helt, helt fantastisk! Mac ble WVW2010 og Rebusdatteren Pretty WJW2010. Rebus er riktignok ikke min, men jeg har litt aksjer i ham likevel, så jeg skryter uhemmt av den vakre gutten :whistle:Her pryder han forsiden på NKKs nettsider!

Tíbrá er, selv om ikke alle tror meg, fullstendig avrøytet så det var vel bare fair at Summer slo henne igår, selv om jeg vet fra tidligere at dommeren liker Tíbrá veldig godt. Saeta ble stilt for første gang etter sist valpekull og fikk Excellent og ble 2 i championklassen, noe jeg er fornøyd med for den dommeren. Både cert, cacib og res. cacib ble vunnet av amerikanske importer, som forventet altså, ettersom det er det dommeren har selv ;)

Gratulerer så mye til FH og til "aksjeholder" Caroline med Rebus og Mac! Flotteste guttene det :lol:

Flotte prestasjoner av Tibrá og Saeta også, slettes ikke dårlig å bli nr 2 i klassene sine! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske dalmatiner har gjort det bra i dag :wub: :wub: :lol:

Hanner:

Alphadirato Future brand, med norsk far (spotniks Unbuttoned uniform )ble BIR (også bir på crufts i år)

Norske Dalmo's Joker II vant åpen hannhund og tok certet :whistle:

Norske Spotniks first farao for ormond ble 2. i junior klassen

Spotniks fit for fun vant mellomklassen

Tisper:

Dalmo's Karmencita 4. i mellomklassen

Spotnik's Diva Deluxe 2. i champion

Dalmo's Xantippe 2. i veteran

(og kullsøster til Casper, Curias Bet on Babette, fikk Excelent :lol: )

Edit: Future brand vant gruppen :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett, men jeg hadde ikke sett resultatsiden enda, kun oppdateringer fra FB. :wub: Men nå som jeg har sett den, ser jeg mye jeg liker... :whistle:

Enig :wub:

--

Nå kan jo sonen feire en ny dansk champion også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Så langt ikke de store resultatene på VM i lydighet. Dagens 3 vinnere (landene går fordelt over 3 dager)

Dagsvinner ble finske Nina Manner/Tending Hotspur, 273 poeng

2 plass ble danske Mads Møller / Fægårdens Invinsible Halley, 270 poeng

3 plass ble finske Heidi Kaila / Hermine Gallia av Nangijala med 269,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...