Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken mobil har du?


Maren

Recommended Posts

Etter å ha hatt Nokia 3510 i fem år, gikk jeg i 2007 over til den sykt kule Nokia 5070:

predek-blue-nakloneny.jpg

Med den kan jeg sende meldinger, ringe, sitte på facebook, høre på radio og ta crappy mobilbilder (men ikke mer enn ca. 15, for da er minnet fullt. Minnet er i det hele tatt dårlig - jeg får ikke til å laste ned ny ringetone, for eksempel), hva mer trenger man? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Noka 5310 og er kjempefornøgd med den.

Samme her! Så fornøyd at når min første 5310 ble ødelagt så kjøpte jeg likesågodt en lik nå på onsdag :) Den første hadde veldig mange feil, det skurra når man pratet og 5 av knappene hadde falt ( :D ) av. Men jeg likte den veldig godt når den virket og satser på at den nye funker slik den skal! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple iPhone! Elsker den! Tror aldri jeg kunne gått tilbake til en vanelig mobil. Du blir avhengig av den ekstreme produktiviteten. <3!

Om det er produktivitet eller bare tidsfordriv kan vel diskuteres... :ahappy:

Herlig når ting bare funker... :shocked: Uvanlig nå for tiden...

3329_84580525069_745780069_2844074_1997812_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SE k810i Liker den og er glad i den :yawn:

Selvom jeg har lyst på noe nytt så SKAL jeg ha mobilene mine i minst to år! :)

Jepp, SE k810i her også. Super fornøyd med både kapasiteten på kamera/video og mp3 spilleren. Meneh... har hatt den i noen år nå og er moden for noe nytt tror jeg... *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En HTC Touch Diamond! Noe mer crappy telefon skal man lete lenge etter! Er sykt treg, henger seg støtt og stadig, og tar bilder som er helt utydelige!

Så nå er er jeg på utkikk etter noe som fungerer! Men tror det må bli en form for touchscreen da, er blitt så vant med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 5 mobiler totalt, og jeg har faktisk alle sammen fortsatt, og ingen av dem er ødelagt, og alle er faktisk fullt brukbare fremdeles. Jeg er visst snill med mobilene mine. :) Jeg har slått meg helt på Sony Ericsson, og er fornøyd med det ;)

Jeg har akkurat fått ny mobil til fødselsdagen min. Blandede følelser fra min side, da jeg likte min gamle veldig godt.

Nå har jeg en Sony Ericsson C905:

New_Original_Sony_Ericsson_C905_8_1MP_8GB.jpg

Denne har jeg hatt i ca. 2 uker.

Forrige mobilen min var en Sony Ericsson k610i:

k610i.jpg

Den røde varianten off course. Denne likte jeg veldig godt, og brukte den i 2 år. Hadde jeg ikke fått ny mobil i gave så hadde jeg nok brukt denne i et par år til.

Før dette hadde jeg en Sony Ericsson t630:

t630-0.gif

Min første kameramobil. Denne hadde jeg i 3 år før jeg følte behov for en ny med litt bedre kamera.

Min andre mobil var populære Nokia 3310:

nokia-3310.jpg

Denne hadde jeg også i 3 år, før jeg fikk lyst på ny mobil med mms og kamera.

Min første mobil var en stor motorola, som jeg ikke husker navnet på i farten. Hadde vel denne i 2 år eller noe sånt.

Oisann, der kom visst hele mobilhistorien min. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...