Gå til innhold
Hundesonen.no

Tervueren valper født 20.04.2009


trevi

Recommended Posts

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

belgerpia, roma og therese: Takk for svar, da skjønner jeg jo hvorfor man ser dem med tunga hengende ute på nesten hvert bilde :-)

Therese, tok en titt i bloggen din, nydelig hund :-)

Jeg synes dem var finere med munnen lukket jeg. Så smartere ut. *løper og gjemmer seg under senga*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart for bilder av Roma 6 uker på vei :) Ikke lett å få skikkelig vinkel på det så man ser det enda, men når hun ligger velter magen ut :)

Så her er et par bilder av hvalrossen... *stakkar :) *

roma_6wks.jpg

roma_6wks2.jpg

roma_6wks3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flir* Hun er større enn Dina var når hun var 8 uker på vei, ser det ut til.. Og Dina fikk 7, så da kommer det sikkert 12 stk som spådd her :)

(Vi trenger jo ikke å nevne at Dina er en mil lang, og derfor ikke ser spesielt drektig ut? hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søteste "hvalrossen" det :ahappy:

Blir spennende fremover!

Hehe... Det blir det... jeg er så spent på antall jeg :D

Hehe, dakar Roma ser ikke helt blid ut for at mor tar uflatterende bilder av magen :D Skal bli kjempespennende det her, og håper på mange små pluppiser inni der =)

Tror ikke hun hadde så mye imot det... ba henne om å legge seg ned, og hun lot seg ikke be 2 ganger ;)

"Mer å ta i, mer å være glad i" ;)

Nja... Hun er jo ikke blitt feit da... Hun er ganske lik ellers i kroppen, i forhold til hva hun har pleid å være... Men hun har begynt å få denne karakteristiske gravide "appelsin"-formen, fra ribbeina og bakover. Så mye mer spekk har hun ikke :D

*flir* Hun er større enn Dina var når hun var 8 uker på vei, ser det ut til.. Og Dina fikk 7, så da kommer det sikkert 12 stk som spådd her ;)

(Vi trenger jo ikke å nevne at Dina er en mil lang, og derfor ikke ser spesielt drektig ut? hehe)

Hehe... Kanskje... Nei... Stakkar.. 12 er vel litt i meste laget selv for henne ;) Jeg klarer meg med 8 ;) Og Roma er heller ikke den som er kortest i ryggen, så hun gjemte nok unna et par på UL'en hun og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Kanskje... Nei... Stakkar.. 12 er vel litt i meste laget selv for henne :ahappy: Jeg klarer meg med 8 :D Og Roma er heller ikke den som er kortest i ryggen, så hun gjemte nok unna et par på UL'en hun og :D

hehe - Dina så sånn ut den 7 februar, valpene hennes er født den 12 ;) Jeg bare nevner det jeg, for Roma har litt mer enn 5 dager igjen til sin termin a042.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Dina så sånn ut den 7 februar, valpene hennes er født den 12 :D Jeg bare nevner det jeg, for Roma har litt mer enn 5 dager igjen til sin termin a042.gif

OJ! Det er vel sånn Roma ser ut til helgen eller noe det :ahappy: Dæven.. :D Jaja... moro blir det lell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Dina så sånn ut den 7 februar, valpene hennes er født den 12 ;) Jeg bare nevner det jeg, for Roma har litt mer enn 5 dager igjen til sin termin a042.gif

Haha, stakkar Dronning Tjukkebolla ;)

OJ! Det er vel sånn Roma ser ut til helgen eller noe det ;) Dæven.. ;) Jaja... moro blir det lell ;)

Vel, sett i forhold til Dina blir det nok som 2ne sier - og det blir jo moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Spennende. Godt å se at "fly-tipsene" bærer med seg småttisser ;) Håper at alt står bra til med Roma og at alt går bra videre fremover ;)

Spennende å se valpene!

Hannhunden du har valgt var bare nydelig. Elsker at dem har så mye svart, det er helt fantastisk ;)

Denne skriver også jeg under ;) synes de er virkelig fine med såpass mye sort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med belgerkull på doggis igjen, gleder meg til fortsettelsen. ;)

;) Det blir full oppdatering her serru ;) Skal legge ut nye bilder av "magen" til Roma i helgen... tenkte vi skulle se veksten hennes og, i tillegg blir det bildespam av mini'ene og ;)

Vel, sett i forhold til Dina blir det nok som 2ne sier - og det blir jo moro :)

Artig... :) Bare håper ikke antallet til 2ne tikker inn og :)

Spennende. Godt å se at "fly-tipsene" bærer med seg småttisser :) Håper at alt står bra til med Roma og at alt går bra videre fremover ;)

Denne skriver også jeg under :) synes de er virkelig fine med såpass mye sort :)

Takk for det ;) Flyturen var jo bare barnematen for henne... Det eneste som "stresset" henne litt, var at hun ikke fant et skikkelig sted å tisse på flyplassen i Brüssel ;) Så hun holdt seg helt til vi var kommet frem til de vi skulle bo hos...

Roma har det helt topp... Hun spiser og trives, skulle nesten tro hun likte å være drektig. :P Hun elsker at vi plukker på magen, og viser den mer enn gjerne frem til de som vil se. :P

Jeg håper på å få en mellomting... At ikke de blir FOR mørke, men mørkere enn Roma må de gjerne være. Det som er synd med bilder av henne, er at de ikke får frem den virkelige fargen hennes. Hun har ganske fin rødfarge, men jeg klarer ikke få den frem på bilder... hmh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for nye bilder av Roma igjen. Hun er nå 7 uker på vei, det er kun 2 uker igjen til bergenet termin 18. april, men vi begynner å passe litt ekstra på henne fra 13-14. april. I dag er det også tid for markkur, selv om hun ikke har det så "better safe than sorry". Vi vil jo at de små skal få en best mulig start på livet. Roma trives fremdeles med å være drektig, tenk å kunne få spise 3-4 ganger for dagen (og gjerne fler om ikke vi passer på Gigi sin mat, som som oftest står igjen :icon_redface:) Hun puster litt tyngre, men det er jo ikke så rart med alt som ligger og trykker inni der :banana:

Beviset på at lykken er å være drektig:

roma_7wks.jpg

Hun har vokst en god del siden sist uke, og i tillegg (etter et noe unødvendig bad, etter en lykkelig rulletur på bondens nygjødslete jorde) har hun mistet det meste av underull på magen.

roma_7wks2.jpg

roma_7wks3.jpg

Sånn som dette ligger hun stort sett, etter et par bukkesprang når hun kommer ut:

roma_7wks4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...