Gå til innhold
Hundesonen.no

turkamerat i Tønsbergområdet?


Tuttifrutti89

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Vi kan ikke i dag, men blir gjærne med en annen gang.

Som vanlig kommer jeg med forslag om at vi også kan gå tur her på eik. Stor skog og stort åpent gress område rett rundt svingen. Event har vi også messe området...

Jeg er trenings knarkis, og ønsker bittelitt trenig, om noen er interessert.. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ser torsdag grei ut her iallfall.

Må se an dagen litt.

Fikk en real nedtur her ista, for vi fant endelig ut hvor pus er og han er død... :icon_cry:

Ungene griner og jeg griner, dette er ikke noe moro.

Heldigvis er hundene til trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har lyst til å gå tur på dagen en dag så si ifra, jeg er avhengi av kollektiv og siste buss til meg går klokken halv åtte, så kveld er litt uaktuelt hehe.

Høres ut som du muligens er fra Re eller Hof? :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Vet jo bare om de vanlige veiene da.

Men jordene er suverene på høsten.

(exen kjørte ut på begge sider av veien der du bor, ved ulike tilfeller. Snakk om å samle uhella på ett sted)

Gleder meg max til høsten, med kjøligere vær og store åkre å trene innkalling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ca to km fra Revetal mot Tønsberg, så ja :icon_cry:

Jeg kan jo ev hente deg og hunden da, om du ikke har megahund, siden mine to fyller bagasjerommet til tider:P

ev kan man gå tur på re! ett fett for meg når jeg stjeler bilen fra de andre :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Re er jo like bra som andre steder det.

Vet ikke hvordand et er oppe på langevann, der har jeg ikke vært på 15 år tror jeg.

Men det er jo tursteder å gå stort sett overalt.

Men dere som er litt mer drevne i gamet har sikkert gode plasser og områder å foreslå. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo ev hente deg og hunden da, om du ikke har megahund, siden mine to fyller bagasjerommet til tider:P

ev kan man gå tur på re! ett fett for meg når jeg stjeler bilen fra de andre :>

Collie'n min kan fint pakkes sammen og bli ganske liten! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collie'n min kan fint pakkes sammen og bli ganske liten! hehe.

mhmm..eller collien can låne buret som passer til en border collie og du kan få valpen mellom beina. mange muligheter!

menne, torsdag anywhere? :icon_cry:

forslag såvidt jeg har skjønt:

messområdet (kan jo trene og gå rundt dammer etc)

eik (gå tur i lysløypa antar jeg?)

re

munkodden hvor jeg og reefer var igår fungerer flott til trening og bading, men lite gåing:P kommer noen bilder senere :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt noen som er klare for å treffes i morgen?

Frister med munkodden eller messeområdet for min del iallfall.

Kondisen er det så som så med etter 3 års sykdom, men jeg prøver å få igang kroppen igjen. :)

Evt klokkeslett?

Sånn litt utpå dagen frister her iallfall. Sover ganske lenge, både jeg og hundene. Barnefri er toppers! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uten bil..hmmm... skal se om jeg får kommet meg en tur med buss isåfall.

Jeg er hjemme hele dagen, så samme for meg :)

forøvrig så er messeområdet litt fult pga julie og romeo forestilling, iallefall stod det biler godt nedover helt ut til veien her om dagen. Så ikke opp dit når jeg kjørte der istad.

Munkodden er iallefall som regel helt menneskeløs, med unntak av når biler ruller opp med hunder og koner og fremadsendiger ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Da er det kanskje dumt å gå der? ;)

Det var iallefall masse bil der på mandagen, om det er det fortsatt vet jeg ikke siden jeg kjørte en annen vei til treninga idag :)

Står at alle forestillinger skal være ferdig i Thaulowhullet nå i helga. Så kan jo hende det er brukbart for omverden igjen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...