Gå til innhold
Hundesonen.no

Blikjent-grille-prate-telttur-sonentreff til sommeren?


Recommended Posts

nemo, nemo.. *klappe,klappe* så bra det her er da.. hvorfor har ikke jeg sett detta før, eller hvorfor har ikke du sent meg en pm.. *kremt,kremt* Jeg er med :)))))

syns vi kan ha eier å hund jeg på denna turen.. så kan vi konse på å kunne trene sammen, "leke", sitte ned å snakke sammen osv uten å ha småbarn flyanes rundt.. (ikke noe debattstart det her ass, elsker da de små og, men deilig med litt ("fri")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

*Oppdatering*

Da har jeg ringt nettbuss, og sendt ny mail, så nå håper jeg det kommer svar snart.

Vi i Team Golden driver å lager en brosjyre som vi snart skal sende ut.

Men er det virkelig ingen som har forslag til aktiviteter? Kom igjen da folkens! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg kommer nok ikke (men om jeg er på Østlandet stikker jeg innom og hilser på!), men et forslag til aktivitet: lag en hinder/utfordringsløype i skogen til både hund og eier. Man kan være lag på to og to, og det kan være forskjellige poster hvor man må gjøre alt fra å svare på enkle spørsmål om hund, til å balansere over en stokk (og det må selvsagt hunden gjøre og ... Balansere altså, ikke svare på spørsmål:p).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Dette er jo helt genialt :ahappy:

Vi vil også være med. Må bare sjekke og redigere ferien min.

Fant ut at det tar 7timer og 19min å kjøre fra bergen.

Det må jo vi kunne klare. :lol:

Hvis jeg finner frem. Noen andre fra bergen som har tenkt seg dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, har skikkelig lyst til å være med! Ikke er det for langt unna heller. Men jeg tør ikke planlegge så mye i august, forhåpentligvis er det hussalg rundt den tiden :icon_redface: *tenke-tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...