Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv


trespiser

Recommended Posts

Er mye man kunne tenkt seg her i livet eller ha lyst på :rolleyes: jeg får min del drømmer jo om en spekkhogger som venter på meg nede ved vannkanten om morgenen, som kan ta meg med på ryggen ut på svømmetur en varm sommerdag.

Eller en slik grisslybjørn i stuen hadde gjort seg! tenk den deilige kosebamsen man kan legge seg inntil om kvelden når bamsen ligger og hviler ut midt på hele stuegulvet! Også kunne sønnen min på 2 år gått rundt og rundt bjørnen og sunget * bjørnen sover,bjørnen sover... * :P

:lol:

Å Ja! Eller panda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Jeg har skrekkelig lyst på en hyene. :lol:

Men over til litt mer seriøst. I Norge er det ikke lov for privatpersonener å eie ville dyr. At sirkus får ha dyr, er faktisk en ganske omdiskutert tema også, og flere mener at de ikke burde få ha dyr, da forholdene ikke er naturlige for dyr i det hele tatt. Dersom du skulle klare å få tak i en ulv eller gaupe, så må du antakelig flytte fra folk og fe og langt pokker i vold ut i skogen, der du ikke blir sett, for det er en ting som garantert blir snakket om. Og et menneske med normal forståelse for dyr, kommer til å kontakte myndighetene. Og du kommer til å både bli fratatt dyret, og forhåpentligvis få en strafferetslig reaksjon

Ellers så har du jo alltid et valg å flytte til USA da. Der er mye rart tillatt, bare du flytter til "riktig" stat.

Leketøysbutikkene har forresten et stort utvalg i bamser, og du finner garantert både ulv, gaupe og gorillia. Og helt seriøst ment, så trur jeg ikke du har forståelse nok for dyr enn til å eie en av plysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Line får elefant vil jeg ha giraff!

Eh, øhm, eh.. øhm.. urk.. jeg finner ikke ut hva jeg vil ha!! *sutre* Men hvis de får noe eksotisk og vilt, så vil jeg ha noe som er enda mer eksotisk og vilt!!

Jeg tror du bør la det bli med tanken. Første budet er at man er smartere enn de dyrene man skaffer seg...

:lol:

man er ikke særlig smart hvis man tror at en ape kan bruke pc

....Eller var det omvendt?

eneste jeg mangler er status og den eneste måten jeg vil ha mer status på er å ha et dyr som ingen andre har. De færreste er nok i stand til å holde ulv og gaupe men det finnes folk som kan det og jeg er en av de.

Stakkars lille oversette barn...... *klappe trespiser på det lille hodet*

Jeg er av typen som tar ting som det kommer.. Her er det ikke mye planlegging.

Ser som regel veldg fort hva som bør gjøres

Ja klart, skal man holde et vilt dyr i fangenskap så tar man alt på sparket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha

Villmann i skogen ble natt til søndag tatt av politiet for å leve med villedyr i en trehytte... kommer det til å stå om i vg en tidlig mandags morgen før du går på jobben hvis det er tilfellet :lol:

Det er greit at det ikke er en sjel her på forumet som kunne tenke seg ville dyr. kanskje jeg er på feil forum. Dere er uansett en kjempeflott gjeng.

Har en Maine Coon så jeg kommer til å fortsette å være på forumet her.

http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=29421

men hvilke hunder er det som ligner mest på ulv på look, oppførsel og størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del to av det psykologiske eksperimentet dette vel... *flir*.

Der sa du noe *ler* Tror jeg melder meg ut, før jeg ender som forsøkskanin...

Skaff deg en ulv du, kanskje vi får et oppslag i nyhetene etter hvert om "person spist av ulv i Norge". Ja, det var ironi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
men hvilke hunder er det som ligner mest på ulv på look, oppførsel og størrelse?
Tjah... hundekjøreren Robert Sørlie har noen Alaska Huskies som er til forveksling lik ulv - men egentlig tror jeg du burde starte med noe mer ambisiøst - papillon har jo et djevelsk temperament...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvilke hunder er det som ligner mest på ulv på look, oppførsel og størrelse?

Cavalier King Charles Spaniel. De er ulv opp av dage. Skal du ha hund, må det bli en av de.

Forresten er du det desidert søteste trollet jeg noen gang har sett her inne! :lol: Jeg lol'er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at det ikke er en sjel her på forumet som kunne tenke seg ville dyr. kanskje jeg er på feil forum. Dere er uansett en kjempeflott gjeng.

Det har vel ikke så mye med lyst og gjøre? som sagt, hva man kunne tenkt seg her i livet henger ikke altid sammen med realiteten.. altså i et drømmede øyeblikk har vel de fleste dyre glade menneker drømt seg litt bort med tanke på og ri på en vill hest med vind i håret eller kose med magen til en Grissly bjørn, eller løpe gjennom skogen sammen med en flokk ulver :P

Men virkeligheten er jo helt annet enn hva man ser på film :P

Selv om de aller fleste dyr er flotte og se på betyr det jo ikke man trenger og ta dem inn i stuen for det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del to av det psykologiske eksperimentet dette vel... *flir*.

Det tror jeg og! *ler*

Og jeg har såååå lyst til å si noe om at det må være ganske mange røykere som har svart i denne tråden, men jeg antar at det ikke blir tatt vel opp, så det gjør jeg ikke! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
jeg hadde ikke sagt neitakk til å hilse på en stor ulv i en dyrehage og prøvd å gå med den i bånd
Øh? Men det er da slett ingen umulighet - å hilse på en stor ulv i en dyrepark mener jeg. Slikt arrangeres mange ganger i året. Om ulven vil la seg leie er jeg litt mer usikker på. Ingen prøvde de gangene jeg besøkte slike parker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg og! *ler*

Og jeg har såååå lyst til å si noe om at det må være ganske mange røykere som har svart i denne tråden, men jeg antar at det ikke blir tatt vel opp, så det gjør jeg ikke! :lol:

:P Klart det er de som har svart...

Trespiser:

Jeg må jo bare spørre; hvordan blir statusbehovet dekket ved å ha noe ingen andre har, f eks en ulv eller en gaupe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli seint, for jeg syns du skrev høne! Den skikkelig farlige villhøna, liksom! :lol: Kill Perle, kill!

Eyh, jeg har blitt angrepet av en hane en gang jeg! Burde ikke tulle med sånt, gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...