Gå til innhold
Hundesonen.no

kjeks for ånden. hmm..


Djervekvinnen

Har hunden din dårlig ånde?  

14 stemmer

  1. 1.

    • nei
      7
    • Ja
      7


Recommended Posts

Jeg har prøvd en helt ny type kjeks til hund som visstnok skal være god for tenner og ånde. Chiose tartar contol heter den. Håper de virker, eller så må jeg ta i bruk sterkere virkemidler. hehe. og da blir vel ikke Hera så glad. Ho på dyrebutikken nevnte en munnspray som luktet som mennesemunnspray, og hundene likte det ikke. De løp og gjemte seg når ho kom med sprayen. hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har de greenies også som er bra, men de er så dyre! En pakke kjeks koster 59 kr, og det var greit. En spray til 100 lappen eller over da har man ihvertfall en stund også. Bare kom med forslag om noen vet om andre ting som er bra mot dette! Var og hørte om de hadde Plauge of, det pulveret, men de hadde det ikke. æsj. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har de greenies også som er bra, men de er så dyre! En pakke kjeks koster 59 kr, og det var greit. En spray til 100 lappen eller over da har man ihvertfall en stund også. Bare kom med forslag om noen vet om andre ting som er bra mot dette! Var og hørte om de hadde Plauge of, det pulveret, men de hadde det ikke. æsj. :)

Greenies er bra ja, men dyrt. Plaque Off skal jeg begynne å bruke når LiLi blir voksen. Har hørt mye bra om det. Vet at Pet Silk har en munnspray også, du kan jo sjekke den ut. http://www.hiawatha.no Tror de har den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg en sånn Greenies greie formet som en tannbørste pluss en griserull som funker rensende for munnen.

Men den Greenies greia, man trenger vel ikke å gi det så ofte vel? :? Liksom ikke hver uke?

Greenies kan du med fordel gi 3 - 4 ganger i uken.

Har man allerede problemer med tannsten,så gi greenie hver dag.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØ??!!

Har den ikke effekt i opptil 5 dager a? Jeg gidder IKKE gi henne noe som koster 60,- hver dag :D

Selvfølgelig slo jeg på stortromma og kjøpte den største tannbørsten :P Ingen problemer med tannstein her tror jeg. Litt tidlig? Tenna detter fremdeles ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØ??!!

Har den ikke effekt i opptil 5 dager a? Jeg gidder IKKE gi henne noe som koster 60,- hver dag :D

Selvfølgelig slo jeg på stortromma og kjøpte den største tannbørsten :P Ingen problemer med tannstein her tror jeg. Litt tidlig? Tenna detter fremdeles ut :D

En greenies har effekt opptil 3 dager...og om det koster dere 60.- PR GREENIE, så er de HYSTERISK overprisa! :-o :evil:

Vi selger str Large PR STK for kr 20.-! Regular for kr 15.- og petite for kr 10.-

Økonomipakkene koster kr 229.-,og hvor mange som er i dem varierer på str. Selv kjøper jeg Regular til Odin, fordi da får jeg fler pr økonomipakke enn om jeg hadde kjøpt str Large.

Greenies får dyrebutikkene via Eukanuba,og eukanuba har VEILEDENDE utsalgspriser som dyrebutikkene gjør lurt i å følge....!

Jeg blir så skuffet over å høre at folk er så grådig - dette produktet er så godt,at det fortjener å bli SOLGT! Ikke ligge i hyllene og "råtne" fordi de skal ha mest mulig penger for dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Jaja - pappa betalte :D Høhø. Men da veit jeg det til en fremtidig gang. Får bare håpe vi snakker om det samme!

Det er jo bare å spørre dem i dyrebutikken hvor de bestiller dem inn fra, det... :wink:

Det er 3 leverandører på Greenies. Eukanuba (billigst og best), ZooPartner (holder til i trondhjem - dyyyr på Greenies), og Zoomiljø..(enda dyrere enn ZooPartner)... :wink:

Huske disse, så vetdu fort hva du skal anbefale butikken om de ikke tar dem inn fra Eukanuba! hihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...