Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor har du hundeutstyret?


Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Jeg har 2 kommoder og et hjørneskap på rommet fullt.I hjørneskapet står det mest "sykepleier" utstyr i komodene leker.I tillegg bruker jeg det ene kjøkkenskapet,boden ,loftet,plassen under senga,en komode i gangen ,knagger i yttergangen + at det ligger endel børster og klotenger og klikkere strødd.

Loke får bare lov å ha tyggebein og en tauleke fremme.De andre lekene er belønningsleker så de er MINE,bare mine ,min,min ,min! Som Loke får låne når han er flink :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jeg har alt utstyret?

Bånd, halsbånd (har flere for en hver anledning), seler og strikk henger på en fin krok i gangen. Leker og frolic ligger i en hendig eske i bilen. Apporter, metall og tre, ligger i en annen eske i bilen. Reiseskåler, førstehjelpeutstyr ligger i en tredje kasse i bilen sammen med dekken. I bilen henger også flere bånd *ler* Jeg ser jo ut som det petimeteret. Slik er det når jeg har ryddet, i dag ligger ting strødd i bilen :wink: Har jo trent... Inne henger bånd mm pent på plassen sin!

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en svær plastboks i bilen som er stappa full av treningsleker, når vi skal på utstillinger o.l. så har jeg frem til nå bare brukt en ryggsekk, men har nå fått meg en utstyrsbag som er helt super, så den komer nok til å brukes både til treninger/klurs og utstillinger. Hjeme så har vi kjøpt en ikea-fotskammel som Odin bruker som seng, og den har et stort oppbevaringsrom under selve puta, og der har vi allt utstyret hans (det av utstyret som ikke ligger fast i bilen iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I gangen henger sele, bånd osv.

Der henger også fleccegreier osv.

Oppe, oppå utstillingsbordet ligger børster, føner, shampoo osv.

Mat, godbiter og medisiner har fått en skuff på kjøkkenet.

De to bamsene han gidder og bry seg om, har en bitteliten kurv på stua. (Type 10*20 cm eller noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...