Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Recommended Posts

Jeg skal dit!

Da skal jeg gå med Cita i LP klasse 3 eller elite, ha med Tia (som da er ca 13 uker gammel :P ) for sosialisering og kanskje ha med Prince for å gjøre han til Nordv-06 B) Ellers skal jeg stille Albin i eksteriør (til Monab88 :P ) og kanskje hjelpe en oppdretter med å stille nuffer om det ikke kræsjer.

Også skal jeg gå semifinale i juniorhandling! :) Hvem jeg skal gå med aner jeg ikke :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg skal dit!

Da skal jeg gå med Cita i LP klasse 3 eller elite, ha med Tia (som da er ca 13 uker gammel :P ) for sosialisering og kanskje ha med Prince for å gjøre han til Nordv-06 B) Ellers skal jeg stille Albin i eksteriør (til Monab88 :P ) og kanskje hjelpe en oppdretter med å stille nuffer om det ikke kræsjer.

Også skal jeg gå semifinale i juniorhandling! :) Hvem jeg skal gå med aner jeg ikke :unsure:

Om vi kommer, og om du har lyst på en hund som løper saaaaaaakte, trkker til seg føttene når man skal stille opp, sikler som en gris og har halen til pynt så er Milo ledig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi skal! :P

Labbis: hyl ut om du vil låne en svarting :P

Edit: hvorfor ja..vel, det er den største hunde-eventen i norden i år etter hva jeg har forstått så da må man jo nesten..og så skal selvfølgelig Loke få prøve seg i ringen når vi første er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok stille Foxy på Hamar, blant annet fordi det er en av de få utstillingene hvor hun vil få skikkelig konkurranse.

Ellers så har jeg bursdag den helga, så det passer kjempefint med en utstilling så jeg får fortrengt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal for å stille Taika :P

Kanskje stille i oppdretter klasse, eller hva det nå heter... :P

Søstra mi har forresten også bursdag den helga, og er ikke helt fornøyd med at familien drar på hundeutstilling istede for å feire bursdagen hennes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest Christine

Ser ut til at vi kommer nå :) Har funnet et billiåg vandrehjem( av alle ting) så vi skal ringe der og høre om de har plass ledig. (Lillehammer da)

Så vi lbir gjerne med på treff om det blir;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rette litt :) Det er IKKE siste helga i November. Datoen er 17-19. November.

Jeg regner med at jeg kommer på fredag (får se an, kanskje søndag), og tar KANSKJE med meg Rex, Men kommer sikkert til å gjemme meg godt. Drar dit kun for å titte, og evt sosialisere Rex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...