Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Oppstillings bilder

Recommended Posts

Hvor ble det av den siden da??

Oppstilling bilder siden....?

Jaja, slett denne og si i fra hvor den er vis den fremdeles er her inne :P

Trente utstilling med Blondie i hagen en dag, her er resultatet:

i138329673_20021_2.jpg

i135172705_83411_2.jpg

i139826838_74363_2.jpg

Fine eller hva?? :lol:

Forumet fortsetter under annonsen

Uskarpe??

Her er de helt fine i hvertfall :P

Kanskje det er fordi du er vant med Speilrefleks :P :P

Ser dere ikke noe??... :lol::P

Fine bilder :lol: Er du ute etter kritikk, eller bare ros? Må bare spørre, så jeg ikke plumper ut med masse (konstruktiv) kritikk, hvis det ikke er meningen med tråden.

Fine bilder :icon_redface: Er du ute etter kritikk, eller bare ros? Må bare spørre, så jeg ikke plumper ut med masse (konstruktiv) kritikk, hvis det ikke er meningen med tråden.

Bare skriv hva dere vil.

Putt gjerne inn egne oppstillings bilder :icon_redface:

Jeg har ikke akkuratt stilt henne opp, bare gått rundt (øvd på å gå fint) og så stoppet jeg også stod hun seg fint liksom...

Burde ikke kalle det oppstillings bilde da men...

http://www.home.no/sgirls/Aris-NKK2.bmp

(fikk ikke lagt det inn her desverre =/ )

dette bildet har en litt merkelig historie. Jeg er veldig fornøyd med det, hånden min burde selvfølgelig ikke vært der, men hunden står ikke fri stilt enda desverre... Og bakbena har en anelse litt for mye strekk ;P

Jeg var på NKK/NRK Tr.heim sist helg, og hadde klart det store, Kamera lå igjen i hordaland!

F***! var det første jeg tenkte, men det fikk vel gå sin gang..

Så i dag tikket det inn en epost, som jeg ikke viste hvem var fra, kunne ikke kjenne igjen navnet, det var en Mari Stine, som hadde oppholdt seg ved flat ringen og tatt noen flotte bilder av Aris!

Utrolig morsomt! :icon_redface:

http://www.home.no/sgirls/Aris-NKK2.bmp

(fikk ikke lagt det inn her desverre =/ )

dette bildet har en litt merkelig historie. Jeg er veldig fornøyd med det, hånden min burde selvfølgelig ikke vært der, men hunden står ikke fri stilt enda desverre... Og bakbena har en anelse litt for mye strekk ;P

Jeg var på NKK/NRK Tr.heim sist helg, og hadde klart det store, Kamera lå igjen i hordaland!

F***! var det første jeg tenkte, men det fikk vel gå sin gang..

Så i dag tikket det inn en epost, som jeg ikke viste hvem var fra, kunne ikke kjenne igjen navnet, det var en Mari Stine, som hadde oppholdt seg ved flat ringen og tatt noen flotte bilder av Aris!

Utrolig morsomt! :icon_redface:

Veldig fint bilde! Som du sier kan jo bakbena vært litt mindre strekk på, men ellers likte jeg bildet veldig godt :icon_redface:

Har et "oppstillingsbilde" av Chessea der hun stiller seg selv opp på hytta. Hun gjør det til stadighet, og synes selv hun er veldig deilig.. :icon_redface: Kom gjerne med kommentarer/kritikk.

juli2006449redig.jpg

Blondie:

Hvis du leter etter oppstillingsbilder siden er det bare å søke på oppstillingsbilder da :icon_redface: Da kommer det opp flere sider om dette temaet. Men gjør da kanskje ingenting med en ny tråd heller da?

Angående bildene, så kan jeg jo komme med noen tips da, selv om du kanskje har tenkt over de fleste selv. Forresten er de litt uskarpe ja, men det er nok ikke mer å forvente om man ikke har speilrefleks eller annet veldig bra kamera.

For det første så er det jo underlaget. Gress er ikke egnet til å ta oppstillingsbilder, spesielt ikke av små hunder. :mellow: Grunnen sier vel seg selv, man ser ikke beina deres. Det er selvsagt også bedre med en "ryddigere" bakgrunn. Så var det lina. Vet det er vanskelig, men det ser mye bedre ut hvis lina går i en rett linje, altså at den henger loddrett over hunden. Så til hunden. Hodet er i grunnen best på bildet 2 og 3, for der er det liksom enten helt forfra, eller helt profil, mens bilde 1 er mer "halvveis". Ellers synes jeg hun sto best på bilde 1. På bilde 2 og 3 kunne hun med fordel hatt frambeina ørlite grann lenger bak. Ellers fine bilder av fin hund. :icon_redface:

100_7422.jpg

Her er oppstillingsbilde av Felix :icon_redface:

Vi tok det på NKK Drammen etter bedømminga, så sveisen begynner å dette ned, hehe.

Felix er jo så skjønn da :icon_redface:

Venstre fram kunne vel vært en tanke lenger bak?

En tanke mindre vind hadde kanskje heller ikke gjort noe? Hihi..

Felix er jo så skjønn da :icon_redface:

Venstre fram kunne vel vært en tanke lenger bak?

En tanke mindre vind hadde kanskje heller ikke gjort noe? Hihi..

Ja, venstre fram kunne godt vært litt lenger bak!

Vinden hadde heller ikke gjort noe om ikke var med :icon_redface:

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Min erfaring er at de er ekstremt glad i sin egen stemme ja, det er jo tross alt en spisshund... De få individene jeg kjenner er ikke spesielt trivelig mot andre hunder heller, men hvor rasetypisk det er aner jeg ikke.
    • Buhund er etter min mening ikke veldig lettlært, selv om det er en forholdsvis enkel hund. I forhold til trådstarters ønsker så røyter den også ganske mye, og kan ha en del lyd. Litt avhengig av hvor viktige de to punktene er synes jeg ikke det er en veldig god match?
    • Jeg og tenkte buhund! Føler den passer perfekt

De har god pels, tåler vinter bra, krever ikke alt for mye mosjon, har noe jaktinstinkt, men jeg oppfatter de som en mer lett trent hund som kan læres å være løs på tur vs mange av de andre gruppe 5 hundene. Ikke er den for stor og ikke for liten. Det blir en del røyting da, men de røyter stort sett bare i sesonger. Hvis du vil ha en hund som har pels som tåler kulde, så må du nesten tåle røyting og. Så her er det om å velge hva som er viktigst for deg. En hund med en naturlig pels som tåler kulden og en natt ute, eller en hund som røyter lite?
    • I går følte jeg endelig det var innafor å henge opp adventsstjernene  Selv om jeg gjerne skulle sett at tiden gikk suuupersakte fremover, så er det litt godt at det nærmer seg jul allikevel. Også alt lyset som folk fikk hengt opp i løpet av helgen! Det, og litt frost og rim gjorde at ihvertfall vinterfølelsen sneik seg litt innpå, om ikke helt julefølelsen ennå. Men, det blir nok godt med jul i år også, selv om det burde vært tre måneder igjen til jul (for min del) 
    • Jeg er ikke god på overnatte ute alene og telter aldri på vinteren. Men, jeg har et tips til et par Instragram-kontoer som er fokusert på nettopp det! Psykolog.med.sovepose, som også har en blogg, skriver veldig godt om å tørre og sove ut alene og har egne serier og tips for nettopp det. Også er det Bodildall, hun skriver også en del om det samme (men uten psykologibiten) har har blant annet kurs via jobben på Revir om å overnatte ute med minst mulig utstyr. Begge har hund! Veldig inspirerende kontoer, selv om jeg altså ikke har kommet meg ut alene 😅
  • Nylig opprettede emner