Gå til innhold
Hundesonen.no

Høyt elskede gjenstander

Symra&Pippin

Recommended Posts

Skrevet

Min har lagt sin elsk på sokker! han gjør rett å slett hva som helst for å få tak i sokker! hihi! så korker elsker han å leke med! og tomme doruller! Du skulle sett badet når han koser seg der inne! hele badet var i dopapir som var revet opp i småbiter!

Skrevet

Alex elsker å løpe frem og tilbake under kles-stativet, slik at klærne stryker han på ryggen. Pynteputer

hører visstnok til på gulvet, de skal i hvert fall rives ned mange ganger til dagen. Kosebamser som han

ikke har lov å røre, er verdens mest spennende objekter. Kaffikoppen min kan han prøve å stikke av med,

ikke at jeg skjønner hvorfor...

Skrevet

Ike synes kosebamser er det aller beste. jeg har gitt opp prøve å gjemme de unna,så han har fått alle sammen :rolleyes: penner er en annen fin ting,men de får han ikke :wub:

Skrevet

Han elsker flasker! Ser han en flaske på bordet eller litt høyere opp som han ikke når, så lager han en slik bromme/knurre lyd. Han elsker de rett og slett :P

Og sokker.

Skrevet

Pippin har dilla på fat med smuler på også. Den dilla deler han med husets to katter. Kan noen forstå hva som er så fristende med tørre brødsmuler?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...